ik bedoelde er niets mee, ik vind het wel veel werk. Ik haal altijd zoiets bij de traiteur o.i.d. . Heb ik ook geen troep in mijn keuken etc..quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom! Hey, ik heb gewerkt vandaag, en ik had uberhaupt geen zin om veel werk van m'n verjaardag te maken
Ik wilde eigenlijk eerst misschien pannenkoeken gaan bakken
Ik hoor dus ook niet bij die kleine groep hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef Xiance het volgende:
vlarp!!GEFELICITEEERD!!
zijn we zo vlak na elkaar jarig?
en nee, opzich is je recept niet speciaal voor me, maar ik ken maar weinig homos die echt goed kunnen koken
Ik was nu 50 euro aan boodschappen kwijt totaal.. wat betaal je bij de traiteur?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik bedoelde er niets mee, ik vind het wel veel werk. Ik haal altijd zoiets bij de traiteur o.i.d. . Heb ik ook geen troep in mijn keuken etc..
ik vind het knap van je.
Veel en veel meer. Tis op rekening, dus ik weet het niet. Ja, als ik de eindrekening krijgquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was nu 50 euro aan boodschappen kwijt totaal.. wat betaal je bij de traiteur?
Jezus.. op rekening? Wat voor verwend kreng ben jij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel en veel meer. Tis op rekening, dus ik weet het niet. Ja, als ik de eindrekening krijgNor do i care.
als het maar lekker is.
nee, nee, jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil een man die goed kan koken, goed kan stofzuigen, goed in bed is, goed met mensen overweg kan, geen hekel aan kleine kinderen heeft, geen hekel aan huisdieren heeft..
eigenlijk wil ik het onmogenlijke.. ik kan net zo goed alvast achter de geraniums gaan zitten bij Zuster Clivia
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil een man die goed kan koken, goed kan stofzuigen, goed in bed is, goed met mensen overweg kan, geen hekel aan kleine kinderen heeft, geen hekel aan huisdieren heeft..
eigenlijk wil ik het onmogenlijke.. ik kan net zo goed alvast achter de geraniums gaan zitten bij Zuster Clivia
Ben ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.. op rekening? Wat voor verwend kreng ben jij?
suc6quote:
fietsen jij!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
Ik ga ook maar eens sporten... Ik zit hier alleen in een sportbroek en ik zweet me nu al de pleuris
Ik ga zo oefening 3 doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
¿Qué es esto? Es arroz.
Tering, veel verder ben ik nog nietHoe gaat jouw spaans, vlinder?
Nee? Ik vind het wel handig. In het begin vertaalde ik nog wel (nar het Engelsquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo oefening 3 doen.
Maar dat ik nou veel van 1 en 2 heb opgestoken... nee.
Ik vind de methode nog niet zo heel fijn.
waarom wil je eigenlijk Spaans leren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee? Ik vind het wel handig. In het begin vertaalde ik nog wel (nar het Engels) maar nu pik ik het gewoon in het spaans op en dat is wel fijn.
dan zou ik de link hierboven niet aanklikken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef Xiance het volgende:
ik eet kip siam, met een lekker appeltje, wat banaan en krentjes
en een heerlijke mix van yoghurt, honing en walnootstukjes na
Maar bij jou duurt het nog eeuwen voordat jij rimpelig genoeg bent voor rusthuis de roze rimpelquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
met alle zorgen die ik nu aan mn kop heb ben ik volgende maand grijs hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar bij jou duurt het nog eeuwen voordat jij rimpelig genoeg bent voor rusthuis de roze rimpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |