ja, dat ze eels uit haar kut schiet. die staat op dezelfde site van dat meisje met die inktvis.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:56 schreef Desmonkey het volgende:
Ken ook wel een clip van Japanse (?) dames en iets met eels. Van die beestjes.. Arrrrrggggg
Mijn maag was gisteravond al leeg. Nu nog steeds.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
god kind, je bent echt beroerd. Heb je nog niet alles uitgekots?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l !Ik kan je nog geen half uur alleen laten
heb je het gezien wat ze met haar ster doet?quote:
je hebt dus alweer trek? dat is een goed teken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn maag was gisteravond al leeg. Nu nog steeds.
Ik ga met gevaar voor eigen leven een ei proberen te bakken en die naar binnen werken.
Nee, ik heb geen trek. Maar ik weet dat vette dingen eten helpt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt dus alweer trek? dat is een goed teken.
Daarbij komt ik dacht dat je Victor niet eens mocht maar met Paul klikte het leuk geloof ik hequote:
begin anders eens kalm aan met een droog beschuitje voordat je zo iets vets als een gebakken ei naar binnen miktquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn maag was gisteravond al leeg. Nu nog steeds.
Ik ga met gevaar voor eigen leven een ei proberen te bakken en die naar binnen werken.
dat is weer eens wat anders dan een faux pasquote:
Vette dingen & cola.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen trek. Maar ik weet dat vette dingen eten helpt.
Ik heb leuk gepraat met Paul ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Daarbij komt ik dacht dat je Victor niet eens mocht maar met Paul klikte het leuk geloof ik he
Die ken ik dan weer wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:06 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb echt geen trek meer in iets na al die filmpjes. 2 Girls 1 Cup is ook.. arrrrrrrgggggggghh.
2girls1cup vind ik wat minder. volgens mij is dat strontgedeelte nep. Dus dat ze mousse in haar hebben gespoten, dat hoor ik vaker. Want ik heb wel eens andere scatfilmpjes gezien, maar dat ziet er toch wat anders uit. Dat kots-gedeelte is wel echt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:06 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb echt geen trek meer in iets na al die filmpjes. 2 Girls 1 Cup is ook.. arrrrrrrgggggggghh.
ik heb nooit een faux pas begaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is weer eens wat anders dan een faux pas
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Paul als in de meneer Paul die zichzelf kan rimmen, ?
Nee andere Paulquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Paul als in de meneer Paul die zichzelf kan rimmen, ?
Beschuitjes zijn voor homo's. Ik heb het broodje op en voel me eigenlijk vet goed nu.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
begin anders eens kalm aan met een droog beschuitje voordat je zo iets vets als een gebakken ei naar binnen mikt
dat geeft je maag een veel te grote optater
dronkenmanspraatjes vullen niet altijd gaatjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?
als ie dat kan, mag ik zijn nummer. ik heb nog wel een agency voor hem.
euh..nooitquote:
Dat Paul en ik het goed zouden kunnen vinden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kon dat al niet goed met elkaar rijmen![]()
maar ach niets zo veranderlijk als een man
dichtpurren die handel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dronkenmanspraatjes vullen niet altijd gaatjes
Zoals niet spoelen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..nooit![]()
misschien voor de een wel...![]()
Een faux pas is een overtreding van de sociale regels of etiquette (meestal door een buitenstaander) door het niet waarnemen van bepaalde signalen, verkeerd interpreteren van de sociale regels en cultuur of niet op de hoogte zijn hiervan.
quote:
quote:
Faux pas frenzy!quote:
ik ook van jou.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Weet je Mike, you're startuing to grow on me
Eerst vond ik je een vieze ranzige snollerige kutkloon.
Nu vind ik je gewoon alleen nog maar een ranzige snol.
moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Eustace. het volgende:
Omg, ik stond net een peuk te roken op me balkon, en voor mijn huis staat een bushalte. Zie ik die buschauffeur de bus uitgaan, gaat 'ie gewoon pissen in een bosje naast een huis.
Velen maken homemade movies. ik wil best geloven dat velen hier ook hun escapades vastleggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef Baltar het volgende:
Ik denk dat er niet veel hierzo in het topic kunnen zeggen, dat ze ass-up vastlegd op film zijn en die film ook nog te koop is
*Proest*quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
snol? Meneer-ik-heb-een-neukertje-op-elke-continent.
Gebruik anders tinypic ofzo. FOK! staat volgens mij nog steeds op de zwarte lijst van imageshack.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn plaatjes blijven niet staan hier.![]()
Ja, maar jij bent te koopquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Velen maken homemade movies. ik wil best geloven dat velen hier ook hun escapades vastleggen.
thanks, ik wilde net vragen of er een andere site dan imageshack is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruik anders tinypic ofzo. FOK! staat volgens mij nog steeds op de zwarte lijst van imageshack.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ook van jou.![]()
ranzig? ER zijn mensen die hier meer ranzigere dingen posten.
snol? Meneer-ik-heb-een-neukertje-op-elke-continent.
iedereen is te koop.quote:
Churros~quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
o lekker!!!Tante komt met dit aan
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |