Niet slecht, imho. Ook niet sensationeel goed, maar zeker ook gezien zijn leeftijd prima.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doet Insua het?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef FJD het volgende:
Mooie wedstrijd afgelopen weekend, vooral de 2e helft dan.
Ik zag wel reclameborden van Heineken langs de kant. Of zijn die tegenwoordig ook digitaal?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:05 schreef Grimm het volgende:
drankreclame mag niet in frankrijk
Dat is een sponsor van de CL, dat mag dan wel weer blijkbaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ik zag wel reclameborden van Heineken langs de kant. Of zijn die tegenwoordig ook digitaal?
Misschien Benitez eruit plempen? Ik hoor dat Ron Jans volgend jaar niks te doen heeftquote:Op donderdag 12 november 2009 03:42 schreef GieJay het volgende:
Thuis Birmingham city 2 punten van je af laten pakken, ongelovelijk, ik kan niet wachten tot iedereen weer fit wordt
Leonardo geen optie?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Misschien Benitez eruit plempen? Ik hoor dat Ron Jans volgend jaar niks te doen heeft
Ik denk dat het contract met New Englands Sport Venture nog niet rond is. Hicks en Gillett hebben het bod van dat consortium nog niet goedgekeurd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:44 schreef popolon het volgende:
De nieuwe naam: Liverpool Red Sox?
[ afbeelding ]
Wordt een aardige soap zo.quote:Miljardair Peter Lim uit Singapore heeft een bod van 360 miljoen pond, omgerekend 412 miljoen euro, uitgebracht op Liverpool.
Die was al geweest dacht ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef GieJay het volgende:
Iemand een idee wanneer de rechtszaak is? Die zou toch al afgelopen moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |