oh ja. juistquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef JeMoeder het volgende:
De titel moet zijn: Vier "Nederlanders" opgepakt in Kenia.
Je aanhalingstekens staan verkeerd
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:44 schreef Bushmaster het volgende:
Ter plekke berechten. We hoeven ze niet terug.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:44 schreef Bushmaster het volgende:
Ter plekke berechten. We hoeven ze niet terug.
100% zeker weten geen Nederlanders inderdaad. Lekker daar laten afsterven in een Afrikaanse cel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef frastanz het volgende:
Dat zijn voor mij toch echt geen Nederlanders.
Lekker daar laten en Nederlands paspoort intrekken!
En fijn laten martelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:47 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
100% zeker weten geen Nederlanders inderdaad. Lekker daar laten afsterven in een Afrikaanse cel!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef woid het volgende:
medelanders
Dat zit er dik in, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Maar waarschijnlijk zal de linschfascistische elite wel weer haar eigen zin doordrijven i.p.v. die van het volk, en deze "medelanders" met open armen terug in Nederland ontvangen. Waarna deze meteen kunnen instappen in één of ander overgesubsidieerd werkproject voor islamitische kansentypes.
Vervolgens lezen we over een half jaar weer in de krant dat er enkele bejaarden zijn beroofd en verkracht door deze zelfde figuren en krijgt Geert Wilders er weer een zeteltje bij, als hij tenminste niet al achter slot en grende is gezet of is vermoord.
Wedden dat het zo zal gaan?
Jammer, maar waarquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef buachaille het volgende:
In Somalië is het werk bijna af dus gaat de jihad verder in Kenya. En zo breidt de islam zich als een strontvlek verder uit over de wereld.
Mooi is datquote:De verdachten zeggen toeristen te zijn, maar volgens de functionaris zijn er in het gebied geen toeristische attracties.
Ik ben links, maar zie je mij ergens vermelden dat ik die lui terug wil zien in NL?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Maar waarschijnlijk zal de linschfascistische elite wel weer haar eigen zin doordrijven i.p.v. die van het volk, en deze "medelanders" met open armen terug in Nederland ontvangen. Waarna deze meteen kunnen instappen in één of ander overgesubsidieerd werkproject voor islamitische kansentypes.
Vervolgens lezen we over een half jaar weer in de krant dat er enkele bejaarden zijn beroofd en verkracht door deze zelfde figuren en krijgt Geert Wilders er weer een zeteltje bij, als hij tenminste niet al achter slot en grende is gezet of is vermoord.
Wedden dat het zo zal gaan?
Mwah, zo heet ook weer niet, maar:quote:
Zit je in de politiek?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben links, maar zie je mij ergens vermelden dat ik die lui terug wil zien in NL?
Ik vind die zin wel wat vreemd. Ik ontvluchtte vroeger juist die toeristische attracties. Wat hebben attracties nu met toerisme te maken?quote:Ze zijn maandag aangehouden, toen ze in een gehuurde truck onderweg waren naar de Noord-Keniase plaats Kiunga. De verdachten zeggen toeristen te zijn, maar volgens de functionaris zijn er in het gebied geen toeristische attracties.
Mochten ze schuldig zijn? Laten verrotten daar, maar ze zijn nog niet schuldig zonder bewijzen. (alhoewel ik niet weet hoe de rechtsgang daar in elkaar steekt)quote:De Nederlanders worden ervan verdacht de islamitische opstandelingenbeweging al-Shabaab in Somalië te helpen, aldus een lokale functionaris woensdag
Tut tut tut, je moet ze wel het voordeel van de twijfel geven hoorquote:
Jongens, kap eens met dat links rechtse geneuzel hierquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mwah, zo heet ook weer niet, maar:
"Ja, maar ze hebben recht op terugkeren naar NL!Er is immers totaal niet bewezen dat ze iets misdaan hebben!
", ja, dat zie ik wel een de linkse koker komen.
Kijk, zo moet dat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef paddy het volgende:
Vreemde reactie in ieder geval Er zijn geen toeristische attracties, dus je bent geen toerist?
In dit geval geloof ik er geen reet van dat zij "toeristen" zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef paddy het volgende:
Vreemde reactie in ieder geval Er zijn geen toeristische attracties, dus je bent geen toerist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar, vol (verkeerde) idealen een (grote) fout maken die de rest van je leven waarschijnlijk grondig verpest. Triest en dom! Van mij mogen ze berechten daar en terug laten komen zoals ieder ander met een Nederlands paspoort, tenzij ze misdaden hebben begaan tegen Nederland of in een buitenlands leger hebben gevochten.
Dan pas het paspoort afpakken.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Tegen beter weten in probeer ik het inhoudelijk:quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef paddy het volgende:
10 tegen 1 dat de knapen hier geboren en getogen zijn en behoren tot een tweede generatie!quote:
Grote kans daarop inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat de knapen hier geboren en getogen zijn en behoren tot een tweede generatie!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:22 schreef SicSicSics het volgende:
Drie Marokkanen en een Somaliër in een gehuurde auto, wie reedt er?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen!
Jawel, maar ik heb mezelf nooit wijs gemaakt, dat ik heel 'weldenkend!' moet volharden in mensen NL'ers beschouwen, die zichzelf dat niet eens beschouwenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat de knapen hier geboren en getogen zijn en behoren tot een tweede generatie!
Wat wil je daarmee zeggen? Het lijkt me totaal niet relevant.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee!! : "Drie van de vier 21-jarigen zijn in Marokko geboren, de vierde in Somalië."quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oops! Ik zie het.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef frastanz het volgende:
[..]
Nee!! : "Drie van de vier 21-jarigen zijn in Marokko geboren, de vierde in Somalië."
Dat is dus nederland.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oops! Ik zie het.
Mijn fout!Hoe komt een 21 jarige Marokkaan aan een Nederlands paspoort dan? Ik dacht dat je als economisch vluchteling niet meer vanuit Marokko hier heen kon komen? Land is veilig? En ik dacht dat ze alleen bruidjes importeerden, of doen ze dat tegenwoordig ook met bruidegommen?
Wat maakt het überhaupt uit waar ze geboren zijn? Een Marokkaan is een Marokkaan en geen Nederlander.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oops! Ik zie het.
Mijn fout!Hoe komt een 21 jarige Marokkaan aan een Nederlands paspoort dan? Ik dacht dat je als economisch vluchteling niet meer vanuit Marokko hier heen kon komen? Land is veilig? En ik dacht dat ze alleen bruidjes importeerden, of doen ze dat tegenwoordig ook met bruidegommen?
Woorden zijn van iedereen en van niemand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:36 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn ze gewoon van jezelf?
Wie heeft gezegd dat de Islam een kankergezwel op de wereld is dan? Ben benieuwd welke theoloog zo een drastische term in de mond wil nemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:36 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn ze gewoon van jezelf?
Maar het is wel jouw mening?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Woorden zijn van iedereen en van niemand.
Niets!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef jkdjjsop het volgende:
Wat maakt het überhaupt uit waar ze geboren zijn?
Iemand met een Nederlands paspoort is Nederlander.quote:Een Marokkaan is een Marokkaan en geen Nederlander.
Tegen beter weten in. Misschien hadden ze mazzel en waren ze onderdeel van het pardon ofzo.quote:Verder kom je nogal naïef over. Je "dacht dat je als economisch vluchteling niet meer vanuit Marokko hier heen kon komen".![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |