oh ja. juistquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef JeMoeder het volgende:
De titel moet zijn: Vier "Nederlanders" opgepakt in Kenia.
Je aanhalingstekens staan verkeerd
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:44 schreef Bushmaster het volgende:
Ter plekke berechten. We hoeven ze niet terug.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:44 schreef Bushmaster het volgende:
Ter plekke berechten. We hoeven ze niet terug.
100% zeker weten geen Nederlanders inderdaad. Lekker daar laten afsterven in een Afrikaanse cel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef frastanz het volgende:
Dat zijn voor mij toch echt geen Nederlanders.
Lekker daar laten en Nederlands paspoort intrekken!
En fijn laten martelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:47 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
100% zeker weten geen Nederlanders inderdaad. Lekker daar laten afsterven in een Afrikaanse cel!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef woid het volgende:
medelanders
Dat zit er dik in, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Maar waarschijnlijk zal de linschfascistische elite wel weer haar eigen zin doordrijven i.p.v. die van het volk, en deze "medelanders" met open armen terug in Nederland ontvangen. Waarna deze meteen kunnen instappen in één of ander overgesubsidieerd werkproject voor islamitische kansentypes.
Vervolgens lezen we over een half jaar weer in de krant dat er enkele bejaarden zijn beroofd en verkracht door deze zelfde figuren en krijgt Geert Wilders er weer een zeteltje bij, als hij tenminste niet al achter slot en grende is gezet of is vermoord.
Wedden dat het zo zal gaan?
Jammer, maar waarquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef buachaille het volgende:
In Somalië is het werk bijna af dus gaat de jihad verder in Kenya. En zo breidt de islam zich als een strontvlek verder uit over de wereld.
Mooi is datquote:De verdachten zeggen toeristen te zijn, maar volgens de functionaris zijn er in het gebied geen toeristische attracties.
Ik ben links, maar zie je mij ergens vermelden dat ik die lui terug wil zien in NL?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Maar waarschijnlijk zal de linschfascistische elite wel weer haar eigen zin doordrijven i.p.v. die van het volk, en deze "medelanders" met open armen terug in Nederland ontvangen. Waarna deze meteen kunnen instappen in één of ander overgesubsidieerd werkproject voor islamitische kansentypes.
Vervolgens lezen we over een half jaar weer in de krant dat er enkele bejaarden zijn beroofd en verkracht door deze zelfde figuren en krijgt Geert Wilders er weer een zeteltje bij, als hij tenminste niet al achter slot en grende is gezet of is vermoord.
Wedden dat het zo zal gaan?
Mwah, zo heet ook weer niet, maar:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |