Oja, zal ik straks even doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jongen,
laadt me nu is in de waan dat ik NIET gestoord ben
[..]
site update
Godverflapperdieflopsiepoep,quote:
geen zin om te werkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh... ja er zijn er hier ook wel een aantal op vakantie... maar daardoor heb ik het nog drukker... maar niet meer zin om te werken ofzo
ja ik weet het..quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Godverflapperdieflopsiepoep,
Wat voor scheld woord heb jij daar nu weer
moguh 3pack, al getrouwd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
geen zin om te werken
present
morguh MD
bijna:') in 2011 pasquote:
awwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm, ze hebben Droxz aangehouden onderweg naar zijn werk.
Ik kwam er toevallig langs. Mocht niks zeggen ...
maar foto plaatsen kan wel
[ afbeelding ]
Sorry man, ik ging 200 ofzo... vond ie niet leuk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm, ze hebben Droxz aangehouden onderweg naar zijn werk.
Ik kwam er toevallig langs. Mocht niks zeggen ...
maar foto plaatsen kan wel
[ afbeelding ]
jah vind nog steeds lachen, jou wel aanhouden, en mij door laten rijdenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry man, ik ging 200 ofzo... vond ie niet leuk!
Maar ging jou auto niet harder dan 80?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah vind nog steeds lachen, jou wel aanhouden, en mij door laten rijden
Daarom vroeg ik het maar ff... tijd vliegt weet je...quote:
kloptquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar ging jou auto niet harder dan 380?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
Deze hadden we nog niet gepost, ik moet altijd lachen als ik deze zie!
[ afbeelding ]
Brezelquote:
Mogguh!quote:
* draakje mompelt iets over waterquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh!
Wat moest Lyn gisteren doen, terwijl ik sliep?
Henk...quote:
waarom dequote:
omdat je niet groen bentquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom de?
Droxz je bent toch niet ....
Kijk nou!quote:
Mogguh tripackquote:
is het een beetje uit te houden in het verre oostenquote:
Gelukkig, ik heb geen water gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
* draakje mompelt iets over water
Jawel hoor, alles ok hier. Druk, maar dan gaan de dagen wat snellerquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
is het een beetje uit te houden in het verre oosten
Ik ben toch niet.... uh... .wat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom de?
Droxz je bent toch niet ....
ja als ik het doe doe ik het ook goed toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk nou!Groene pom poms!
Mogguh Draakje![]()
Sgele pimp!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles ok hier. Druk, maar dan gaan de dagen wat sneller![]()
Een salaris zou wel handig zijn trouwens
sinds wanneer doe jij aan vrijwilligerswerk danquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
vannacht niet, kei veel regen en onweerquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
hoef je toch niet boos te kijkenquote:
aan het w..... kut hoe schrijf je dat woord ook alweerquote:
Damn, moet ik mijn fotosoep weer aanpassenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
Jongen, ik ben serieus iets aan het uitzoeken voor iemand... maar wel op mijn eigen tempo natuurlijk he!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoef je toch niet boos te kijken
Ik eet gewoon niet veel spinazie
[..]
aan het w..... kut hoe schrijf je dat woord ook alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
dan is ze gewoon te lief voor je geweestquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb geen water gezien![]()
Ja da's best lastig enzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgele pimp!
Serieus geen poen gehad? DAMN!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
jah hier waait het ook lekker doorquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vannacht niet, kei veel regen en onweer
nu veel wind zo te horen
maar verder oke hoor!
en bij tri pack dan?
ik zit gewoon niet op te letten![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jongen, ik ben serieus iets aan het uitzoeken voor iemand... maar wel op mijn eigen tempo natuurlijk he!
daarom wist ik ook niet meer hoe ik het schrijven moest hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |