TS kan geen Nederlands...quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef SuperwormJim het volgende:
sowieso die hele meuk van 'verwachte reacties', 'klacht nr 1, 2, 3, enz', 'bonusklacht', 'antiklacht', 'samenvatting', enz. Tief gewoon op met die topicverneukende uitspraken in de OP![]()
Trek je altijd na het neuken je onderbroek weer aan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
Naakt slapen is echt fucking kut, ik kan dat echt niet
Pas policy aan. Als zoiets in de OP staat, dan meteen slotje erop en note uitdelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef SuperwormJim het volgende:
sowieso die hele meuk van 'verwachte reacties', 'klacht nr 1, 2, 3, enz', 'bonusklacht', 'antiklacht', 'samenvatting', enz. Tief gewoon op met die topicverneukende uitspraken in de OP![]()
Ja, en de rest van m'n kleding en dan ga ik naar huis!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Trek je altijd na het neuken je onderbroek weer aan?
Ik slaap dan gewoon nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is de vraag van vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Trek je altijd na het neuken je onderbroek weer aan.
Wat is je klacht?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik pak altijd meteen mijn portemonnee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Goed antwoordquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ja, en de rest van m'n kleding en dan ga ik naar huis!![]()
Eens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Pas policy aan. Als zoiets in de OP staat, dan meteen slotje erop en note uitdelen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik pak altijd meteen mijn portemonnee.
Ik zou volgende keer gewoon zoetjes gebruiken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, nu zit de koffie over het scherm
quote:TS kan er niet mee omgaan.
TS is te goed voor FOK!.
TS houdt ervan om naakt te slapen.
Mensen die dit alles gaan kopiėren en daarna als post plaatsen, of alleen de 'verwachte reacties' gaan kopiėren en plaatsen.
Je bent speciaal... Geloof me...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd dat ik speciaal ben en de grappigste thuis, alleen hier tijdens het posten heb ik dat gevoel helemaal niet en niemand zegt het ook tegen me
Ik geloof graag dat je thuis de grappigste bent.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd dat ik speciaal ben en de grappigste thuis, alleen hier tijdens het posten heb ik dat gevoel helemaal niet en niemand zegt het ook tegen me
Als je alleen woont is het niet moeilijk om de leukste te zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Hou je bek, stink alto met je luizen dreadkop.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yoepie, de alto-brigade is er ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |