TS kan geen Nederlands...quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef SuperwormJim het volgende:
sowieso die hele meuk van 'verwachte reacties', 'klacht nr 1, 2, 3, enz', 'bonusklacht', 'antiklacht', 'samenvatting', enz. Tief gewoon op met die topicverneukende uitspraken in de OP![]()
Trek je altijd na het neuken je onderbroek weer aan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
Naakt slapen is echt fucking kut, ik kan dat echt niet
Pas policy aan. Als zoiets in de OP staat, dan meteen slotje erop en note uitdelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef SuperwormJim het volgende:
sowieso die hele meuk van 'verwachte reacties', 'klacht nr 1, 2, 3, enz', 'bonusklacht', 'antiklacht', 'samenvatting', enz. Tief gewoon op met die topicverneukende uitspraken in de OP![]()
Ja, en de rest van m'n kleding en dan ga ik naar huis!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Trek je altijd na het neuken je onderbroek weer aan?
Ik slaap dan gewoon nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is de vraag van vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Trek je altijd na het neuken je onderbroek weer aan.
Wat is je klacht?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik pak altijd meteen mijn portemonnee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |