Dus ik was net bij de Albert Heijn. Albert Heijn is een fijne winkel, veel fijner dan die klote C1000 bij mij in de buurt die het elke week nodig vindt om het schappenplan te veranderen zodat ik nooit iets kan vinden daar.
Krijg AIDS C1000!
Maar goed, dat is een ander topic... terug naar de Albert Heijn, die wel fijne winkel, bij gebrek aan beter.
Ik moest iets hebben voor de lunch. Ik had al een broodje kipfilet met pestomayonaise in mijn mandje zitten, maar dat is natuurlijk niet genoeg. Ik had eigenlijk wel zin in een warme snack. Dat heb ik geweten dus!

Ik loop naar de diepvriessectie. Ik kijk bij de magnetronbroodjes. Daar zie ik ineens een hip uitziende verpakking. Ik denk: "Heej, das een hippe verpakking!". Ik pak de hippe verpakking en zie dat er 3 soorten van zijn. Ik zie zoet-zure kip, saté en pittig gehakt. Ik had zin in vlees, dus dan valt kip altijd af. Kip is immers geen vlees. Vlees loeide of knorde toen het nog dier was en kippen doen >pok< >pok<.
Saté is donders lekker, maar heb ik gisteren al gehad bij de nasi. Die nasi was erg lekker, met veel vlees en ook een gebakken eitje en kroepoek.
De enige keuze die mij restte, was dus de smaak Pittig gehakt. Aangezien dit broodje aan al mijn eisen voldeed (warm en vlees) besloot ik naar de kassa te gaan. Aldaar aangekomen rekende ik braaf af met mijn pinpas, die het gewoon in 1 keer deed. Ik nam geen bonnetje mee en ik hoefde ook geen aktiemunt te hebben.
Toen ik thuis kwam deed ik het hip uitziende broodje in de magnetron, zoals de verpakking aangaf stelde ik de timer in op 1 minuut. Ik wou serieus dat ik dat nooit had gedaan. Na een minuut was namelijk, geheel volgens de lijn der verwachtingen, mijn broodje opgewarmd. Die broodjes hoor je dan uit de verpakking te halen, om ze vervolgens op te eten.
Die broodjes smaken smerig. Een kruising tussen salmiak en dat spul wat zich soms ophoopt onder je nagels. Jezus Christus, wat zijn die broodjes smerig zeg

Samenvatting: Nee.
Sub- en/of antiklacht: ook nee.
Besef
Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.