Klopt ja, maar je bent toch gewoon Ajacied?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt toch gewoon voorrang als je in een rolstoel zit en geestelijk gehandicapt bent??
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef Pieter-utd het volgende:
TS is Feyenoorder![]()
TS kijkt voetbal![]()
TS
Ja maar ik heb mijn speciale seizoenskaart al binnen, wat is jouw smoes?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef MB23 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar je bent toch gewoon Ajacied?
En voor de prijzen ook niet, maar goed dat doen ze in Amsterdam ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Je zou denken dat ze wel een beetje aan klantenbinding doen daar tegenwoordig, voor je lol ga ja al jaren niet meer naar f'noord.
Je bent dus voor Feyenoord, gehandicapt en een pauper?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef MB23 het volgende:
Ik had nog geen geld om het te betalen, vorige week gedaan. En ik had er op het laatste moment een silvercard van laten maken, dus ik moest nog foto's maken.
Ik ben Feyenoorder, gezond en een minderjarige die van zn vakkenvulsalaris (ja, komt u maar) zn seizoenskaart en uitkaartjes moet betalenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent dus voor Feyenoord, gehandicapt en een pauper?
Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |