En een vraagteken dan? Doe je die ook erachter?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:53 schreef verleiding het volgende:
Ik doe de punt na de smiley. Waarom? Geen idee. Volgens mij boeit het ook niet waar je die punt laat.
Eensquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:55 schreef eleusis het volgende:
Smiley voor de punt is pedant, maar soms wil je dat effect juist bereiken.
Waar ik ook zo'n hekel aan heb is dat mensen in hun MSN nickname een punt achter hun naam zetten..quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:55 schreef eleusis het volgende:
Gewoon benieuwd, je komt het nergens tegen namelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef MadMarine het volgende:
iemand die zich op fok druk maakt om spelling en leestekens
Ik ben dan ook een ietwat pedant typequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:55 schreef eleusis het volgende:
Ahquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
Als de smiley onderdeel uitmaakt van de zin, komt de punt er achter![]()
.
Zie ook hier.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat je geen smilies gebruikt in 'officiele' tekstenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd, je komt het nergens tegen namelijk.
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo
Nee hoor, ik houd de taal op internet en van de realiteit gescheidenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat je geen smilies gebruikt in 'officiele' teksten
Aaah! Dit kun je toch niet menenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
.
Zie ook hier.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik doe consequent een punt na een smiley.
Omdat ik dat mooier vind.
Daar heb je deze toch voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een vraagteken dan? Doe je die ook erachter?
Voor dit soort oneliners is er de Klaagbaak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:29 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die zich vervelen en dit soort topics gaan openen
Jij vind pistache-noten best griezelig eh ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voor dit soort oneliners is er de Klaagbaak.
Vind het anders ook niet uitzienquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
.
Zie ook hier.
Dit wordt tegenwoordig zo bizar vaak fout gedaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
Als de smiley onderdeel deel uitmaakt van de zin, komt de punt er achter![]()
.
Zie ook hier.
Begin je dan wel met een hoofdletter?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:59 schreef Jegorex het volgende:
Je kunt natuurlijk de smiley ook voor de zin zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |