Yep, hij ging er van uit dat ik thuis zat. HIj had mij ook nergens voor nodig ofzo, dus hij controleerde ook niet of ik uberhaupt wat uitvoerde...quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:03 schreef boskameel het volgende:
Je leidinggevende weet niet dat je vakantie hebt?
quote:
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef jagga het volgende:
[..]
moest jij niet een rondje rijden in je mooie smart forfour?
Dat, maar z'n "leidinggevende" moet helemaal weten dat TS met vakantie is.quote:
Whehe, staat je bmw bij de garage dan ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Van alle auto's die ik de afgelopen 7 jaar gereden heb ik deze met afstand de allerkutste. Wat een kut auto
Ja, de voorruit is gescheurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Whehe, staat je bmw bij de garage dan ofzo?
Zoja, waarom krijg jij dan in godsnaam zon auto, die het woord kanker gewoon niet eens waard is, mee als vervanging?
Doen ze bij jou niet aan gelijkwaardig / beter?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat, maar z'n "leidinggevende" moet helemaal weten dat TS met vakantie is.
Geef jij leiding?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Idd, de mensen waaraan ik leiding geef, weet ik precies wie wanneer naar toe gaat. Tandarts afspraken, vrije dagen, uren vrij om wat voor reden dan ook.
Dat behoort een leidinggevende gewoon te weten.
en je was zeker bezopen toen de memo langs ging, dat er vanaf nu met het oog op de kosten smarts worden uitgeleend ter vervanging van alle wagens?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de voorruit is gescheurd.
Ja, eeuh, geen idee. De laatste keer kreeg ik een Astra station mee. Ik heb die memo gemist denk waarin werd verteld dat Opels gelijkwaardig zijn aan BMW
eh, ja? Wist je dat niet?quote:
Oh, ergens in Januari al, en die staat ook daadwerkelijk in de planning.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef boskameel het volgende:
Wat een kutkneuzen dan. Je hebt toch je vakantie opgegeven van tevoren?
Geen idee, maar zolang er over de gehele 'lengte' autotaalglas staat weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef jagga het volgende:
[..]
en je was zeker bezopen toen de memo langs ging, dat er vanaf nu met het oog op de kosten smarts worden uitgeleend ter vervanging van alle wagens?
Een 'hoofd'palletsorteerder die aan de andere idioten vertelt welke pallets ze vandaag weer op naam gaan sorteren noemt zich ook al leidinggevendequote:
Lekker is dat, als leidinggevend effe de privacy van je werknemers schenden!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Idd, de mensen waaraan ik leiding geef, weet ik precies wie wanneer naar toe gaat. Tandarts afspraken, vrije dagen, uren vrij om wat voor reden dan ook.
Dat behoort een leidinggevende gewoon te weten.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Lekker is dat, als leidinggevend effe de privacy van je werknemers schenden!
Je moet enkel weten DAT ze verlof nemen (als je het goedkeurt). Niet waar ze naartoe gaan, of waarom ze verlof willen!
Privacy schenden zegt iequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Je moet enkel weten DAT ze verlof nemen (als je het goedkeurt). Niet waar ze naartoe gaan, of waarom ze verlof willen!
Dat dus. Het is heel normaal om erbij te zeggen waarom je vrij wil, maar verplicht is het allerminst.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
hij kan het ook vragen uit pure interesse en de werknemer staat dan vrij om te antwoorden
er staat toch ook niet dat hij precies weet wat ze op hun vrije dag doen en waarom
Dat is beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef B.E.D het volgende:
Maar dit topic komt er dus op neer dat ze TS niet eens missen als hij niet op het werk is.
Normaal zit hij zeker de hele dag stilletjes in een hoek te werkenFok!ken ofzo?
Ik zou door het lint gaan eerlijk gezegd.quote:Op mijn reactie dat ik toen in Frankrijk zat kreeg ik de reactie dat ik kutsmoezen aan het verzinnen was
Nou, volgens mij staat dat er echt welquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
hij kan het ook vragen uit pure interesse en de werknemer staat dan vrij om te antwoorden
er staat toch ook niet dat hij precies weet wat ze op hun vrije dag doen en waarom
Ik vind trouwens dat de leidinggevend daar niet naar moet vragen, zelfs niet enkel uit interesse. Als de werknemer dat wilt meedelen, mag dat uiteraard, maar als erachter gevraagd wordt, heb je altijd mensen die niet durven te zeggen 'gaat je niets aan'.quote:Idd, de mensen waaraan ik leiding geef, weet ik precies wie wanneer naar toe gaat. Tandarts afspraken, vrije dagen, uren vrij om wat voor reden dan ook.
Wat schenden ze precies dan, waar maken ze dan precies misbruik van volgens jou?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Wie zegt dat Jagga er naar vraagt? Misschien wordt het hem wel verteld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staat dat er echt wel
[..]
Ik vind trouwens dat de leidinggevend daar niet naar moet vragen, zelfs niet enkel uit interesse. Als de werknemer dat wilt meedelen, mag dat uiteraard, maar als erachter gevraagd wordt, heb je altijd mensen die niet durven te zeggen 'gaat je niets aan'.
dat staat er wel, jij kan gewoon niet lezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staat dat er echt wel
[..]
Ik vind trouwens dat de leidinggevend daar niet naar moet vragen, zelfs niet enkel uit interesse. Als de werknemer dat wilt meedelen, mag dat uiteraard, maar als erachter gevraagd wordt, heb je altijd mensen die niet durven te zeggen 'gaat je niets aan'.
Dat dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef Bowlingbal het volgende:
Mooi, schrijf die 2 weken als werk, en neem alsnog 2 weken vakantie op.
Dokter / tandarts is wel even wat anders dan vrij nemenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook nog eens zo. En daarbij, vragen of je op die ene dag vrij mag is voldoende. Je hoeft geen reden op te geven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dokter / tandarts is wel even wat anders dan vrij nemen
Natuurlijk, een baas hoeft niet te weten wát er precies gaat gebeuren, maar dat je voor 'iets medisch' gaat schendt echt de privacy niet hoor. Daarbij, de tijd dat je naar een dokter / tandarts gaat, gaat niet af van je vakantieuren / dagen. Lijkt me wel zo handig om dus te melden dat je niet vrij neemt, maar naar de dokter / tandarts gaat.
Ach, ik heb net even gezien watvoor werkdruk ze hadden de afgelopen 2 weken, ik vergeef het ze. Verstrooidheid kan gebeuren, en dan is irritatie door vermoeidheid snel bereikt. En met hun excuses erbij ben ik dan totaal niet haatdragendquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:28 schreef Je_Homie het volgende:
Ik heb er niets mee te maken maar, toch werd ik boos op jouw collega en leidinggevende.![]()
. Wat een stelletje kneuzen homie.
![]()
.
Straight up homie..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef Kwakkeltje het volgende:
Tja, dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dokter / tandarts is wel even wat anders dan vrij nemen
Natuurlijk, een baas hoeft niet te weten wát er precies gaat gebeuren, maar dat je voor 'iets medisch' gaat schendt echt de privacy niet hoor. Daarbij, de tijd dat je naar een dokter / tandarts gaat, gaat niet af van je vakantieuren / dagen. Lijkt me wel zo handig om dus te melden dat je niet vrij neemt, maar naar de dokter / tandarts gaat.
Ach, wat zielig voor je. Hopelijk hebben je collega's enzo er niet teveel last van?quote:
Jouw leidinggevende schijnbaar wel van jouquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:59 schreef Kwakkeltje het volgende:
Ach, wat zielig voor je. Hopelijk hebben je collega's enzo er niet teveel last van?![]()
Oei, ik heb blijkbaar je strikt geordende wereldje verstoordquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:02 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Jouw leidinggevende schijnbaar wel van jouJe zou maar zo'n trieste werknemer hebben
Bluf!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:01 schreef Trannellius het volgende:
Vandaag heb ik mijn eerste werkdag na mijn vakantie. Je kent het wel, beetje bij praten met mensen, mail bijwerken enzo, lekker rustig aan.
1 collega dacht daar anders over. Hij kwam gejaagd naar mij toe met de vraag of ik bepaalde dingen al had gedaan. Ik had het verzoek net in mijn mail gelezen en had het op de planning voor morgenochtend gezet, wat ik ook zei. Hij reageerde daar weer boos op met de boodschap dat we het vorige week hadden afgesproken en ik er best wat meer vaart achter had mogen zetten.
Op mijn reactie dat ik toen in Frankrijk zat kreeg ik de reactie dat ik kutsmoezen aan het verzinnen was en dat hij hier vorige week met mij over heeft gepraat. Vervolgens haalt hij mijn leidinggevende erbij, die ook had gemist dat ik op vakantie was en dacht dat ik 2 weken thuis had zitten werken oid.
Af en toe vraag ik mijzelf echt af of ik niet nog snel een carriereswitch naar een minder vage werkomgeving kan maken
Klacht: binnen anderhalf uur alweer gestressed door idiote collega's
Ben je klaar, pubertje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Oei, ik heb blijkbaar je strikt geordende wereldje verstoord![]()
Om je gerust te stellen: mijn leidinggevenden (van direct boven mij, tot aan de top) zijn allemaal zeer tevreden hoor! Ga nou maar terug lekker zitten, stop met janken en werk lekker verder in je beschutte werkplaats.
Ik moest lachen, ... ofzoietsquote:
Ben je eindelijk klaar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ... ofzoiets![]()
Maar om op je vraag te antwoorden: met jou blijkbaar wel ja
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef Verlicht het volgende:
Jouw collega heeft gelijk. Waarom zou hij rekening houden met jouw vakantie? Jij hebt een afspraak met hem gemaakt.
Onzin.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je zit te trollen. En daar waarschuw ik iedereen voor.
Hoe kan TS nou iets afspreken terwijl hij op vakantie was?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Verlicht het volgende:
[..]
TS maakt een afspraak. TS wist dat hij op vakantie zou gaan. TS jankt onterecht.
TS was op vakantie op het moment dat die afspraak zou zijn gemaakt. Verlicht moet leren lezen. Verlicht backfired onterecht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Verlicht het volgende:
[..]
TS maakt een afspraak. TS wist dat hij op vakantie zou gaan. TS jankt onterecht.
Mooi zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ... ofzoiets![]()
Maar om op je vraag te antwoorden: met jou blijkbaar wel ja
Ik denk het.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:16 schreef Cybey het volgende:
Vindt Verlicht het nou gewoon lekker om altijd tegen je in te gaan, Jitzzz?
De hele wereld is gewoon tegen mijquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:16 schreef Cybey het volgende:
Heet jij jitzzzze?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
De hele wereld is gewoon tegen mij
fuck, ik zie nu pas dat je het hier over jezelf hebtquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
TS was op vakantie op het moment dat die afspraak zou zijn gemaakt. Verlicht moet leren lezen. Verlicht backfired onterecht.
Dat zijn ook mensen die vroeger overal hun moeder bij haalden...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de leidinggevende erbij halen
Wat voor loser ben je dan als volwassen persoon.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
De hele wereld is gewoon tegen mij
Ik had inderdaad niet gelezen (of eerder begrepen) dat jouw collega kennelijk liegt.quote:Op mijn reactie dat ik toen in Frankrijk zat kreeg ik de reactie dat ik kutsmoezen aan het verzinnen was en dat hij hier vorige week met mij over heeft gepraat.
Vind je?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:16 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Mooi zoNu mag je trots op jezelf zijn, stoer knulletje
En jij bent?quote:
Hou je bek gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Vind je?
Zo moeilijk was het nochtans niet hoor![]()
[..]
En jij bent?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Vind je?
Zo moeilijk was het nochtans niet hoor![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:16 schreef Cybey het volgende:
Sprakeloos.quote:
Ja, wat moet ik hier nou weer op zeggen? Dit is wel de grootste onzin die ik vandaag gehoord hebquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik hier nou weer op zeggen? Dit is wel de grootste onzin die ik vandaag gehoord heb
Voor jou? Dacht het nietquote:
Weet je wat ik erger vind?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef JDI het volgende:
[..]mensen die altijd het laatste woord moeten hebben
Faal!
Mag jij me eens even snel uitleggen waar ik niets vanaf weet en wil doen alsof ik er wel wat van afweet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus Kwakkie; houd gewoon je harses.
Het is duidelijk dat je er niets vanaf weet, maar wel zo wilt overkomen.
Omdat je allerlei aannames doet die nergens op slaan. Zoals dat Jagga alles vraagt aan zijn medewerkers, dat ik direct ga schelden enzovoorts.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Mag jij me eens even snel uitleggen waar ik niets vanaf weet en wil doen alsof ik er wel wat van afweet.
Als je dat kan met goede argumenten ('kankerlijer' is bvb GEEN goed argument), zonder dat ik een weerwoord kan geven, zal ik dat zonder meer toegeven.
Anders? Tja ...
Nou, ik ga alleen voort op wat er in Jaggas post staat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je allerlei aannames doet die nergens op slaan. Zoals dat Jagga alles vraagt aan zijn medewerkers, dat ik direct ga schelden enzovoorts.
Dat slaat helemaal nergens op, waardoor ik denk dat je gewoon maar wat zit te ouwehoeren.
Helemaal door deze post, echt, hou gewoon op. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Misschien ligt het aan het verschil België-Nederland, maar hier vragen we gewoon verlof aan zonder opgaaf van reden. En heel misschien is dat inderdaad de gewoonte en maakt niemand er een probleem van in zijn team, en voelt tevens niemand zich gedwongen. Zoveel te beter uiteraard. Maar dan nog vind ik niet dat het de normale gang van zaken moet zijn dat een verantwoordelijke deze details van iedereen kent.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef jagga het volgende:
Idd, de mensen waaraan ik leiding geef, weet ik precies wie wanneer naar toe gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |