YES !quote:
ik lees er in dat je vastgehouden wordt en gemarteld, en dat ze je proberen te redden maar ik ben er voor dat het niet lukt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:42 schreef hornage het volgende:
Mooi verhaal, maar wat gebeurd er nou met mijn karakter?
Meanwhile Fred Hornage is tortured by Mennoson. Hornage does not talk but Mennoson doesn't care at all he just wants to hear him scream in pain. And soquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:42 schreef hornage het volgende:
Mooi verhaal, maar wat gebeurd er nou met mijn karakter?
How about that, dat vind ik nog eens een geweldig idee. We houden de extravagante karakters, en gaan ondertussen onze eigen speurtocht houden om de wereld te redden van de ondergang. Het moet opgelost worden, en in de strijd tegen allerhande filmexperts winnen wij het en redden we eventjes heel de wereldquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:43 schreef Patch het volgende:
Ik zou in het plot zeker film-zaken plaatsen.
Net zoiets als Tom Hanks (DaVinci Code, Angels & Demons) en Nicolas Cage (National Treasure), maar dan dat er iets drastisch staat te gebeuren, maar dat kan voorkomen worden door allerlei film-aanwijzingen die verspreid liggen.
En dat dan de regering komt aankloppen bij de beste filmkenners
Precies, en ik zou het down to earth houden...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
How about that, dat vind ik nog eens een geweldig idee. We houden de extravagante karakters, en gaan ondertussen onze eigen speurtocht houden om de wereld te redden van de ondergang. Het moet opgelost worden, en in de strijd tegen allerhande filmexperts winnen wij het en redden we eventjes heel de wereld
Dus jij moet met SOK en Wyccie dus allerhande dingen op sporen om de Fok! te stoppen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:43 schreef Patch het volgende:
Ik zou in het plot zeker film-zaken plaatsen.
Net zoiets als Tom Hanks (DaVinci Code, Angels & Demons) en Nicolas Cage (National Treasure), maar dan dat er iets drastisch staat te gebeuren, maar dat kan voorkomen worden door allerlei film-aanwijzingen die verspreid liggen.
En dat dan de regering komt aankloppen bij de beste filmkenners
Zijn we dan ineens allemaal de goeien??? of zijn er ook slechteriken???quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies, en ik zou het down to earth houden...
Dus niet veel militair gedoe.
Gewoon;
NL regering heeft een groot aankomend probleem.
AIVD en politie en dergelijke kunnen niets betekenen.
NL regering googled en komt in aanraking met FMT.
FMT-ers worden opgetrommeld.
En dan een soort Goonies/ Da Vinci Code
Je durft gewoon niet tegen mij te vechten....quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Gewoon;
En dan een soort Goonies / Da Vinci Code
Precies! Now we're talking! Militair gedoe in films = duur. Wapens = duur. Om over een helikopter met een hond achter een machinegeweer maar niet te spreken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Gewoon;
En dan een soort Goonies / Da Vinci Code
Diegene die niet in de overall top 5 staan, zijn boos en willen wraak tegen de top 5 ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn we dan ineens allemaal de goeien??? of zijn er ook slechteriken???
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus jij moet met SOK en Wyccie dus allerhande dingen op sporen om de Fok! te stoppen?
jawel johquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet tegen mij te vechten....
![]()
Militair gedoe hoeft niet duur te zijn..... daarom heb ik een Bravo Two Zero achtig verhaal bedacht.... Die helicopter en hond heb ik niet bedacht... De setting voor België is handig omdat daar vrij goedkoop Airsoft wapens aangeschaft kunnen worden met een beetje verf lijken die net echt....quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Precies! Now we're talking! Militair gedoe in films = duur. Wapens = duur. Om over een helikopter met een hond achter een machinegeweer maar niet te spreken.![]()
Lekker down to earth, wel de gekke karakters, ondertussen lossen we intelligente filmraadsels op en worden we de helden van de dag. Bovendien krijgen we de kans een aantal politici op de spot te nemen
Goed over nagedacht, damn...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Militair gedoe hoeft niet duur te zijn..... daarom heb ik een Bravo Two Zero achtig verhaal bedacht.... Die helicopter en hond heb ik niet bedacht... De setting voor België is handig omdat daar vrij goedkoop Airsoft wapens aangeschaft kunnen worden met een beetje verf lijken die net echt....
Respectquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Militair gedoe hoeft niet duur te zijn..... daarom heb ik een Bravo Two Zero achtig verhaal bedacht.... Die helicopter en hond heb ik niet bedacht... De setting voor België is handig omdat daar vrij goedkoop Airsoft wapens aangeschaft kunnen worden met een beetje verf lijken die net echt....
Ja he, die helicopter en hond was puur omdat Patch graag wilde dat Dopekoe een hond was, en jij had gezegd dat Dopekoe een machine-gunner was... dus vandaar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met wat geld, materiaal en een enthousiaste cast kun je al een eind komen. Kijk maar naar Robert Rodriguez met El Mariachi of Tarantino met Reservoir Dogs. Patch heeft misschien wel wat connecties om hem op festivals vertoond te krijgen. Mogelijk mag er dan een remake volgen net als bij El Mariachi en Desperado....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Respect![]()
Wordt jij maar producer, dat soort denkwerk hebben we nodig
Klopt. Lenen we gewoon een speurhond ala scooby doo die aanwijzingen zoekt...quote:
Of net als bij cashback de film in een half uur proppen, naar een festival sturen en geld krijgen om de volledige film te maken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met wat geld, materiaal en een enthousiaste cast kun je al een eind komen. Kijk maar naar Robert Rodriguez met El Mariachi of Tarantino met Reservoir Dogs. Patch heeft misschien wel wat connecties om hem op festivals vertoond te krijgen. Mogelijk mag er dan een remake volgen net als bij El Mariachi en Desperado....
jah, grounddog dayquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Patch het volgende:
En dan heet ie Grounddog Day
of Dog Day Afternoon
of Houndhog day
Father SOK and his trusted seeing eye dog Bello a big saint Bernard find Patch when he is lying in a ditch, passed out because of the bloodloss. Father SOK is a strong guy and picks Patch up and carries him to his home. When Harry Patch awakes he finds out that the exotic godess he tought he was kissing is actually Bello.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |