quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk mensen de eerste beelden zijn ook al op internet!
ja ho! Dus dan is mijn karakter gebaseerd op de (nieuwe) liefde van Andy???quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef Patch het volgende:
The character of the over-aggressive woman is based on the Dutch cashier who was the brain behind the disastrous "Big Salou Orgy" in the summer of 2009.
[ afbeelding ]
Ach is toch niet erg?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho! Dus dan is mijn karakter gebaseerd op de (nieuwe) liefde van Andy???
Oh ik dacht op Nick Bollea.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach is toch niet erg?
Mijn karakter is ook gebaseerd op Andy's moeder....
ah... dus ik mag schoonmoeder tegen je zeggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach is toch niet erg?
Mijn karakter is ook gebaseerd op Andy's moeder....
Dat is gewoon iemand die ook mee-movie-trivia't, en je te goed vindt...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn zielig hoopje collega heeft het fokforum geblokkeerd dus kan er niet meer bij vanaf m'n werk....
Maar toch, later dan normaal op de trivia staat mijn vraag
Hey Intre hef die blokkade weer eens op!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is gewoon iemand die ook mee-movie-trivia't, en je te goed vindt...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef Patch het volgende:
oeh.... de eerste teaser-posters zijn online !!!
De producenten zeggen dat er meer komen !
![]()
Ziet er goed uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef Patch het volgende:
oeh.... de eerste teaser-posters zijn online !!!
De producenten zeggen dat er meer komen !
![]()
Ziet er goed uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Patch wat voor vrienden heb je....quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ey Patch Fred Hornage verdient een eigen poster want hij hoort niet bij de crack commando unit....
owh ja...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ey Patch Fred Hornage verdient een eigen poster want hij hoort niet bij de crack commando unit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |