Of bij een beveiligingsbedrijf oid ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mislukte vechtsporter.... Ik moet maar weer volop gaan trainen en dan les gaan geven ofzo....
Dat heb ik gedaan maar dat is vooral staan en boos kijken. Ik ben liever actief bezig. Het liefst zou ik lesgeven aan militairen/marechausse/politie etc. Gemotiveerde lieden die het nodig hebben voor hun werk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Of bij een beveiligingsbedrijf oid ?
Als beveiliger dan he
Misschien moet ik een Fok! The Movie script schrijven en ben jij één of andere Jackie Chan figuurquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar dat is vooral staan en boos kijken. Ik ben liever actief bezig. Het liefst zou ik lesgeven aan militairen/marechausse/politie etc. Gemotiveerde lieden die het nodig hebben voor hun werk.
Maar daar zoeken ze momenteel niemand voor ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar dat is vooral staan en boos kijken. Ik ben liever actief bezig. Het liefst zou ik lesgeven aan militairen/marechausse/politie etc. Gemotiveerde lieden die het nodig hebben voor hun werk.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Misschien moet ik een Fok! The Movie script schrijven en ben jij één of andere Jackie Chan figuur
Ik ben rond mijn 19de gestopt met vechtsporten omdat meisjes en discotheken toen de overhand kregen. Ik ben nu een jaartje weer echt aan het trainen. Niet goed genoeg om les te geven dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar daar zoeken ze momenteel niemand voor ?
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil graag de bad guy spelen die Special Agent Patch door het hele gebouw schopt om dan door iets lulligs als een nietmachine geveld te worden.....
Eerst maar eens Alles is Liefde gaan kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Misschien moet ik een Fok! The Movie script schrijven en ben jij één of andere Jackie Chan figuur
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Kan geregeld worden![]()
Zou ik wel een tok(spelling?) dragen tijdens het filmen
Is goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef Patch het volgende:
Special Agent Patch
hmmm klinkt goed...
Maar dan speel ik 'm wel op z'n Rob Schneiders / Adam Sandlers / Robin Williams / Jim Carreys ok?
Naja, het aantal topics is deze maand al bijna verdubbeld dus augustus zou het moeten kunnen halenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef hornage het volgende:
Zo, dat was het dubbele punten topic
Geen punten voor hornage![]()
Naja, misschien nog het twintigste topicNet zoals vroegah
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef Patch het volgende:
Special Agent Patch
hmmm klinkt goed...
Maar dan speel ik 'm wel op z'n Rob Schneiders / Adam Sandlers / Robin Williams / Jim Carreys ok?
daar zat ik net over te denken, hadden we vroeger wel eens een 20e (en meer) topic?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef hornage het volgende:
Zo, dat was het dubbele punten topic
Geen punten voor hornage![]()
Naja, misschien nog het twintigste topicNet zoals vroegah
We hebben in de tijd dat ik regelmatig bovenaan stonden 2 x een 30ste topic gehaald geloof ik..... 25 topics in de maand waren toen geen uitzondering.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Patch het volgende:
[..]
daar zat ik net over te denken, hadden we vroeger wel eens een 20e (en meer) topic?
Of ben ik nu in de war omdat we toen dubbele punten hadden in elk 5e topic?
linkjes or it didn't happen !quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We hebben in de tijd dat ik regelmatig bovenaan stonden 2 x een 30ste topic gehaald geloof ik..... 25 topics in de maand waren toen geen uitzondering.....
Mee eensquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is het met deze nieuwe regel eens? Als er in topic negen nog een vraag open stond telt die voor 1 punt in topic 10 en de laatste vraag uit topic 10 telt dus in topic 11 nog voor 2 punten?
Volgens mij is dat al zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is het met deze nieuwe regel eens? Als er in topic negen nog een vraag open stond telt die voor 1 punt in topic 10 en de laatste vraag uit topic 10 telt dus in topic 11 nog voor 2 punten?
Oh okay... Ik begrijp dan niet waarom Patch gister 2 punten kreeg voor een vraag uit het vorige topic.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |