ja, de stoute FMT-leden dan wel te verstaan !quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het idee is om van alle filmscenario's die de wereld overnemen de goede punten te pakken en daarmee een succesvolle poging te doen om het daadwerkelijk te behalen? De enigen die dit kunnen voorkomen zijn de FMT-leden?
Zou ik daarom vrijgezel zijn?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, Harry Patch, Fred Hornage en Generaal van Baal zijn de enige die voor FMT werken.... En uit alle scenarios zijn stukjes gepikt die een waterdicht plot vormen om de wereld te veroveren.
Ja hoor, nu al onenigheid...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, de stoute FMT-leden dan wel te verstaan !
hmmmquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
maar niet heel logisch, want naar aanleiding van die lijken wordt jij op pad gestuurd... dan zijn wij (je tegenstanders) dus allemaal al dood...
t zit wel hoog he... elke 2 pagina's komt het wel langs...quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, nu al onenigheid...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Patch het volgende:
[..]
hmmm
gaandeweg beginnen we dan als een soort groepje Goonies, onderzoeken de dood van snitch SamuelofSEK, maar iedere keer gaat er gaat er iemand dood van de groep dmv een bekende filmsterf-scene
FMT'er s die al een tijdje op non actief staan zijn die victims.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
maar niet heel logisch, want naar aanleiding van die lijken wordt jij op pad gestuurd... dan zijn wij (je tegenstanders) dus allemaal al dood...
Zeg jij bent de star en ik pitch de film......quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Patch het volgende:
[..]
hmmm
gaandeweg beginnen we dan als een soort groepje Goonies, onderzoeken de dood van snitch SamuelofSEK, maar iedere keer gaat er gaat er iemand dood van de groep dmv een bekende filmsterf-scene
dat is gewoon een manier om iedereen te laten posten in t trivia topic:quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
FMT'er s die al een tijdje op non actief staan zijn die victims.....
Een idee aan de grote boys verkopen.....quote:
ok, maar als Patch een goed idee heeft kun jij dat toch lobby'en?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een idee aan de grote boys verkopen.....Lobbyist zeg maar
Patch ondermijnt mijn pitches en wil de hele franchise veranderen door er een 10 kleine negertjes verhaal van te maken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, maar als Patch een goed idee heeft kun jij dat toch lobby'en?
ja, maar dan wil ik wel winnen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Tombolafan wij moeten toch schitteren als de psychopatische schurken die Harry Patch te grazen nemen?
Jij vecht tegen Wyccie dat win je wel want Wyccie is een opdondertje en jij breekt haar nek. Maar je wordt door de blinde priester vermoord met een dubbelloops jachtgeweer. Ik schiet hem dood en vecht vervolgens met een zeer boze Harry Patch. Ik laat Patch alle hoeken van de kamer zien maar ik wordt dan door een toevallig op een bureau staande papierprikker in mijn nek gestoken en vind daar de dood.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dan wil ik wel winnen...![]()
ben nogal competitief ingesteld zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |