Pfff... we zitten hier voor Piet Snot een topic vol te typenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik hoor trouwens ook verder geen argumenten van de voorstanders van deelname
Schandequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:07 schreef Godtje het volgende:
Er liepen net militairen door mijn stad in uniform en eentje haalde het in zijn hoofd om een klokhuis op straat te gooien.
Misschien moet je gewoon je hoofd uit je aars halen en het begin van dit topic lezen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik hoor trouwens ook verder geen argumenten van de voorstanders van deelname ... behalve van Bob
zo zou je het kunnen noemen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... we zitten hier voor Piet Snot een topic vol te typen.
Homo's of de gay parade zijn niet integer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:04 schreef dopy14 het volgende:
maar ik vind ook dat je een bepaalde integriteit te behouden hebt.
maar wel politiek. Als die het wenselijk vinden dat defensie zich als homovriendelijk dient op te stellen en vinden dat de gay parade daarvoor een prima uithangbord is (net als bedrijven, overheden en politie dat vinden), dan is het toch geen enkel probleem?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef sp3c het volgende:
helemaal niet
het leger gaat niet op eigen houtje op pad omdat het land in kwestie niet onze normen en waarden hebben
de politiek besluit dat net zoals ze besluiten of er wel of niet militairen mee varen op zo'n bootje
Cohen is trouwens ook geen militair
dat zeg ik toch al de hele tijd?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
maar wel politiek. Als die het wenselijk vinden dat defensie zich als homovriendelijk dient op te stellen en vinden dat de gay parade daarvoor een prima uithangbord is (net als bedrijven, overheden en politie dat vinden), dan is het toch geen enkel probleem?
pffffff nu diskwalificeer je jezelfquote:Net alsof een uniform iets belangrijks is. Dat vinden de opgefokte alfamannetjes die daar hun status uit moeten halen misschien, maar respect verdien je, die krijg je niet voor niets bij een stukkie stof. Tis werkkleding en als je je bedrijf presenteert kun je dat best aanhebben.
quote:beetje feesten op een boot valt daar dus niet onder
50 jaar geleden was homoseksualiteit een ziekte, ook voor een legerarts. Moeten die meningen en denkbeelden ook via dat uniform nu nig gelden? Komop, meningen en waarden veranderen. Defensie dient niet te discrimineren, dus de oude gedachten dat homo's er niet thuis horen zijn tegenwoordig wel weg mag ik hopen.. Dat het in de praktijk nogsteeds moeilijk kan zijn voor homo's is juist iets waar ook defensie aan zou moeten werken en een steuntje in de rug als een deelname aan de canal parade lijkt me meer dan welkom.quote:en je politieke mening uitdragen ook niet want je voorgangers die de status aan dat stukkie stof hebben gegeven hadden nu eenmaal niet allemaal dezelfde mening
maakt mij dat nou uit ... misschien zijn het gewoon hele stijve kerelsquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Feesten op een boot? Een beetje stijf op het achterdek staan, los van de heen-en-weer deinende mensen van de ING/philips etc... Deze collega's van je stonden niet echt te feesten daar, die stonden daar een signaal af te geven en netjes te zwaaien naar het publiek dat hard voor ze klapte!
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat je niet kunt spreken voor de rest en dat doe je wel als je je uniform aantrekt want die is representatief voor het hele groene circusquote:[..]
50 jaar geleden was homoseksualiteit een ziekte, ook voor een legerarts. Moeten die meningen en denkbeelden ook via dat uniform nu nig gelden? Komop, meningen en waarden veranderen. Defensie dient niet te discrimineren, dus de oude gedachten dat homo's er niet thuis horen zijn tegenwoordig wel weg mag ik hopen.. Dat het in de praktijk nogsteeds moeilijk kan zijn voor homo's is juist iets waar ook defensie aan zou moeten werken en een steuntje in de rug als een deelname aan de canal parade lijkt me meer dan welkom.
zeg ik ook maar jij leest niet en dat maakt de discussie wat frustrerendquote:Volgend jaar met een paar marine-bootjes meevaren zeg ik!
ING en Philips hebben dan ook geen voorbeeldfunctie. Next.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Homo's of de gay parade zijn niet integer?
@ Sp3c
Als het da ineens gedraait wordt dat defensiepersoneel nergens buiten mag komen met kleding in het groen/blauw aan.. waarom zouden we dat in hemelsnaam moeten verdedigen?
Het gaat hier om een emancipatie-optocht met nette en stoute deelnemers. ING/Philips etc worden ook niet als vies en stout bedrijf gezien nu hun logo op een nette boot stond in een parada waar ook mannen in zwembroek stonden...
In uniform is prima. laat juist de acceptatie zien.
Jouw gelul over alfamannetjes en status uit een stuk stof halenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Peter het volgende:
Ik zeg niet dat iedereen in uniform zo is. maar bijv. TS zou ik daar zeker wel onder scharen n.a.v. zijn reacties hier. En dat vind ik fout. Uniform is werkkleding en een manier om je baas te representeren. Dat doe je ook op de gay parade en moet kunnen.
Het is belangrijk om het als werkkleding te laten zien, omdat je normaal daar ook in rond loopt.
Degenen die er moeite mee hebben omdat het uniform besmeurd/beledigd zou worden vin dik wel alfamannetjes die hun eigen status uit dat stukkie stof moeten halen ipv uit hun daden...
Wat is het uniform voor jou dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Jouw gelul over alfamannetjes en status uit een stuk stof halen![]()
![]()
Wat een gebrabbel over niks zeg. Het uniform mag gewoon niet misbruikt worden voor zoiets smerigs als de Gay Pride. Doe dat maar op een andere manier, maar niet op dat toneelstuk met blote mannen die elkaar lopen te berijden.
zoiets smerigs nog wel ...quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jouw gelul over alfamannetjes en status uit een stuk stof halen![]()
![]()
Wat een gebrabbel over niks zeg. Het uniform mag gewoon niet misbruikt worden voor zoiets smerigs als de Gay Pride. Doe dat maar op een andere manier, maar niet op dat toneelstuk met blote mannen die elkaar lopen te berijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |