Ik zou de ventilator je niet laten raken. dat wordt een pijnlijke ervaring denk ik zo..quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:56 schreef Jemjem het volgende:
Laat een ventilator over je hoofd heen blazen, zodat de ventilator net je gezicht raakt.
Muggen komen namelijk op de koolstofdioxide van je adem af, schijnen ze te kunnen waarnemen, aldus een 'betrouwbaar' onderzoek.
Je kunt het beste dan wèl helemaal onder een deken gaan liggen, want de rest van je lichaam zullen ze gegarandeerd te grazen nemen![]()
Maar je kunt iig een beetje normaal slapen.
Ben jij even een echte stoere kerel! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:40 schreef Schokbreker het volgende:
Muggen zijn mietjes en een muggenbult stelt al helemaal niets voor. Zolang je er niet aankomt jeukt het ook niet, dag later is ie weg.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben jij even een echte stoere kerel! Mag ik je aanraken?
ja maar niet zijn muggenbultjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben jij even een echte stoere kerel! Mag ik je aanraken?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
ja maar niet zijn muggenbultjes![]()
ot : terechte klacht
Dus niet zweten in bedquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze komen op gedragen sokken af. Als je zo'n apparaat dat muggen elektrocuteert neerzet/ophangt en er gedragen sokken aan hangt/op legt, dan komen ze daar op af en worden dan geëlektrocuteerd. Geen last meer dus van dat ongedierte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |