In d'r mosseltje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoorde eens een verhaal van een meisje die begeleider was op zo'n kinderkamp. Dat kamp was gevestigd ergens in de bossen, waar dat jaar ook ontzettend veel teken zaten. Er was dus een meisje dat 's nachts moest pissen en die besloot dat ergens in de bosjes te doen. Je kunt wel raden waar er een teek was gaan zitten.
dankjewel voor de raad jongemanquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuck, je moet echt in een razend tempo naar de huisarts jongeman.
Zo heb ik er één (waargebeurd) van een vrouw met een bacteriele, vaginale infectie, en een echtgenoot die lijkschouwer van beroep was.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoorde eens een verhaal van een meisje die begeleider was op zo'n kinderkamp. Dat kamp was gevestigd ergens in de bossen, waar dat jaar ook ontzettend veel teken zaten. Er was dus een meisje dat 's nachts moest pissen en die besloot dat ergens in de bosjes te doen. Je kunt wel raden waar er een teek was gaan zitten.
Hij was nog niet lang bezig geweest, of ik heb geen bloed in m'n voeten, want hij was nog niet zo gevuld als in de OPquote:
Bij boeken lees ik ook altijd eerst de laatste pagina's.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij was nog niet lang bezig geweest, of ik heb geen bloed in m'n voeten, want hij was nog niet zo gevuld als in de OP
foto's zijn niet erg boeiend als ik die gemaakt had. Stuk huid, zwart puntje met bruine pootjes
Nu ligt ie te creperen in de sterilon op mijn pincet
Het is echt naar om ze eruit te halen, want je denkt dat je ze er zo uittrektmaar eh, ze zitten echt stevig vast...
![]()
Ludo, er is ook een leuke aflevering van House M D die over zoiets gaatal weet je de clou nu dus al
Nee, je moet ze juist niet draaien, heb ik me toen ik ze eenmaal had laten vertellenquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij boeken lees ik ook altijd eerst de laatste pagina's.
Maar die dingen moet je er uitdraaien toch, links- of rechtsom?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:39 schreef Maisnon het volgende:
Als ik die ziekte van Lyme krijg krijgen jullie van de week wat van mèn te heuren.
Maar dan heb je de kans dat het kopje blijft zitten toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, je moet ze juist niet draaien, heb ik me toen ik ze eenmaal had laten vertellen
Dacht het ook, ik was op vakantie met een twee vriendinnen (en alweer geen foto's, ahhh) en ik had er twee in m'n been dus ik in paniek ons mam bellendie had het snel op internet opgezocht
Sommige sites raden draaien wel aan. Ook met een één of andere tang moet je draaien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, je moet ze juist niet draaien, heb ik me toen ik ze eenmaal had laten vertellen
Dacht het ook, ik was op vakantie met een twee vriendinnen (en alweer geen foto's, ahhh) en ik had er twee in m'n been dus ik in paniek ons mam bellendie had het snel op internet opgezocht
Die zou Piovan voor me uploaden maar dat heeft ie nog steeds niet gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, TS, waar is de recente foto in je fobo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |