abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71416455
Beetje een dagboek topic, maar desalniettemin

Heb ik jeuk onder m'n voet, ik kijken, zit er niks. Zie ik op een andere plek (die verdomde teek heeft dus een fucking afleidsmanoevre in scene gezet) ineens iets zwarts. Ik krab eraan, blijft het zitten, kijk ik goed...

Is het gewoon zo'n gedrocht, zo'n lowlife uit de dierenwereld, de Ruud onder de insecten, die klare lamluk die teek heet.

De plek is ook al rood.

Als ik die ziekte van Lyme krijg krijgen jullie van de week wat van mèn te heuren.

Fig. 1 Druif op voeten

F.A.Q.

TS, waarom woon je in een boerendorp met natuur en beesten in plaats van de stad?

Omdat ik dat kei fijn vind.

Als jij de baas van het journaal zou zijn, wat zou je dan doen?

Dan werd metéén het nieuws een heel stuk positiever.

Heb je geen dagboek?

Nee, ook niet van plan aan te schaffen. Ik heb wel een ukelele.
pi_71416478
Morgen voor de zekerheid maar even naar de huisarts?
pi_71416488
Machete jongen, dat is het enige wat nog helpt.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71416490
Nasty fuckers zijn het... In zijn volledigheid verwijderen, en verbranden die handel!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_71416496
Neuj, gewoon ontsmetten, als ik hem er dadelijk uitheb.

Als er een kringetje om komt dan wel, gewoon even voetje amputeren. Ik moet even maar eens kijken hoe je zo'n beest ook alweer goed verwijderd
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:42:43 #6
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_71416497
Had je geen foto's kunnen maken ?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_71416511
Vuck, je moet echt in een razend tempo naar de huisarts jongeman.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_71416518
En je hebt ook een schimmelinfectie.
Amputatie, voor het te laat is.
pi_71416519
Kzou toch maar ff naar de huisarts gaan als ik jou was, just to be sure
pi_71416533
Ik hoorde eens een verhaal van een meisje die begeleider was op zo'n kinderkamp. Dat kamp was gevestigd ergens in de bossen, waar dat jaar ook ontzettend veel teken zaten. Er was dus een meisje dat 's nachts moest pissen en die besloot dat ergens in de bosjes te doen. Je kunt wel raden waar er een teek was gaan zitten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:45:22 #11
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_71416541
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoorde eens een verhaal van een meisje die begeleider was op zo'n kinderkamp. Dat kamp was gevestigd ergens in de bossen, waar dat jaar ook ontzettend veel teken zaten. Er was dus een meisje dat 's nachts moest pissen en die besloot dat ergens in de bosjes te doen. Je kunt wel raden waar er een teek was gaan zitten.
In d'r mosseltje?
pi_71416569
Ja, had foto's gemaakt!
Noot noot.
pi_71416572
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuck, je moet echt in een razend tempo naar de huisarts jongeman.
dankjewel voor de raad jongeman
pi_71416575
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
Zo heb ik er één (waargebeurd) van een vrouw met een bacteriele, vaginale infectie, en een echtgenoot die lijkschouwer van beroep was.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71416615
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, had foto's gemaakt!
Hij was nog niet lang bezig geweest, of ik heb geen bloed in m'n voeten, want hij was nog niet zo gevuld als in de OP

foto's zijn niet erg boeiend als ik die gemaakt had. Stuk huid, zwart puntje met bruine pootjes

Nu ligt ie te creperen in de sterilon op mijn pincet

Het is echt naar om ze eruit te halen, want je denkt dat je ze er zo uittrekt maar eh, ze zitten echt stevig vast...

Ludo, er is ook een leuke aflevering van House M D die over zoiets gaat al weet je de clou nu dus al
pi_71416647
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hij was nog niet lang bezig geweest, of ik heb geen bloed in m'n voeten, want hij was nog niet zo gevuld als in de OP

foto's zijn niet erg boeiend als ik die gemaakt had. Stuk huid, zwart puntje met bruine pootjes

Nu ligt ie te creperen in de sterilon op mijn pincet

Het is echt naar om ze eruit te halen, want je denkt dat je ze er zo uittrekt maar eh, ze zitten echt stevig vast...

Ludo, er is ook een leuke aflevering van House M D die over zoiets gaat al weet je de clou nu dus al
Bij boeken lees ik ook altijd eerst de laatste pagina's.

Maar die dingen moet je er uitdraaien toch, links- of rechtsom?
Ik typ straat.
pi_71416650
Nou moet ik al mijn meest warme en vochtige plekken checken om te zien of daar teken zitten to be sure. Foto's volgen nog
pi_71416656
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:

[..]

dankjewel voor de raad jongeman
Ik ben een vrouw, tutje.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_71416666
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bij boeken lees ik ook altijd eerst de laatste pagina's.

Maar die dingen moet je er uitdraaien toch, links- of rechtsom?
Nee, je moet ze juist niet draaien, heb ik me toen ik ze eenmaal had laten vertellen

Dacht het ook, ik was op vakantie met een twee vriendinnen (en alweer geen foto's, ahhh) en ik had er twee in m'n been dus ik in paniek ons mam bellen die had het snel op internet opgezocht
pi_71416673
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:39 schreef Maisnon het volgende:

Als ik die ziekte van Lyme krijg krijgen jullie van de week wat van mèn te heuren.
Noot noot.
pi_71416677
Hey, TS, waar is nou die recente foto van je in je fobo?
pi_71416679
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:53 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, tutje.
Mijn reactie, wat doe je
pi_71416691
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Nee, je moet ze juist niet draaien, heb ik me toen ik ze eenmaal had laten vertellen

Dacht het ook, ik was op vakantie met een twee vriendinnen (en alweer geen foto's, ahhh) en ik had er twee in m'n been dus ik in paniek ons mam bellen die had het snel op internet opgezocht
Maar dan heb je de kans dat het kopje blijft zitten toch?
Ik typ straat.
pi_71416695
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Sommige sites raden draaien wel aan. Ook met een één of andere tang moet je draaien.
Ach ja, zolang dat beest maar uit je lichaam is! Brrrr.
Noot noot.
pi_71416699
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, TS, waar is de recente foto in je fobo?
Die zou Piovan voor me uploaden maar dat heeft ie nog steeds niet gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')