whehequote:Op woensdag 29 juli 2009 01:30 schreef Biefstuk het volgende:
Je komt dat tegenwoordig best wel vaak tegen.
Mensen die binnen luttele seconden een beslissing kunnen maken zonder erbij stil te staan wat de gevolgen zijn.
Net zoals bij mij op het werk, een collega dacht even grappig te zijn om een andere collega belachelijk te maken.
Dit lukte hem aardig totdat die collega erachter kwam en nu behoorlijk pissed is.
Nu heeft ie spijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:31 schreef leLe-- het volgende:
[..]
wheheDatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:vandaag, 01:13
Het spijt me, Annika. Ik had het oprecht niet mogen zeggen.
Ik hoop dat je me vergeeft.
Sukkels die elk topic van buiten kennen en er nota bene topics over gaan openen, faalbazen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:37 schreef Biefstuk het volgende:
Al die sukkels die niet weten waar het om gaat, faalbazen
Alles samen is wel wat erger dan kanker in je facequote:Op woensdag 29 juli 2009 01:39 schreef DemonRage het volgende:
Zei hij Annikanker tegen haar?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sukkels die elk topic van buiten kennen en er nota bene topics over gaan openen, faalbazen.
En wat voor een faalsite heb jij dan wel nietquote:
Dus omdat hij (en ik ook) dit (vermakelijke) topic wel kent en jij niet, kent ie elk topic uit zijn hoofd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sukkels die elk topic van buiten kennen en er nota bene topics over gaan openen, faalbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |