quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft buuf je alweer een update gegeven over de laatste gossip uit je buurt ?
Nee klopt, ik kan me namelijk ook heel goed amuseren door deze boeiende conversaties mee te lezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie jou ook inderdaad niet zo vaak voorbij komen
Patries is 3 keer ouder dan die Walonquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef mike_hunt het volgende:
Waylon![]()
![]()
Dijk van een stem!
Schijnt nieuwe vriendje van Patricia Paay te zijn. Lijkt me sterk, maar goed.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
you can't hold your liquor?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:52 schreef Eustace. het volgende:
Ik begin nóóit weer een kortstondige relatie met een fles wijn op de bank.
dat heet toch lurken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:49 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee klopt, ik kan me namelijk ook heel goed amuseren door deze boeiende conversaties mee te lezen
Ik zag net vogeltjes eten van mijn opgedroogde kots op balkon. Ik voel me één en al karma.quote:
Vind je hem serieusquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef mike_hunt het volgende:
Waylon![]()
![]()
Dijk van een stem!
Schijnt nieuwe vriendje van Patricia Paay te zijn. Lijkt me sterk, maar goed.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
maar lag dat aan de wijn en niet aan de chocolade ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik zag net vogeltjes eten van mijn opgedroogde kots op balkon. Ik voel me één en al karma.
"Let the liqour take off what you're on"quote:
Fles wijn (bordeaux de migraine) en een biertje. Maar oh wat was ik weg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar lag dat aan de wijn en niet aan de chocolade ?
ziek geworden van de drank gisteren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik zag net vogeltjes eten van mijn opgedroogde kots op balkon. Ik voel me één en al karma.
Oh, je geeft en neemt van Moeder nNatuur. Wat recyclisch van je!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Fles wijn (bordeaux de migraine) en een biertje. Maar oh wat was ik weg.
je hebt gelijk na je ontbijt al gekotstquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:57 schreef Eustace. het volgende:
Oh god ik voel me echt beroerd.En dat van een fles wijn en een biertje. Wat nu?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Let the liqour take off what you're on"
Van.... ?
Nu hebben Eddem en Patries dus alle twee een jonger exemplaar gevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je hem serieus![]()
met die pafkop, dat haar en die onderkinnen???
En La Paay in de jury meeswingen. Die denkt: Vanavond zit ik op 'm!
ja ik vind em wel wat hebben. Maar goed, als het maar een hartslag heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je hem serieus![]()
met die pafkop, dat haar en die onderkinnen???
En La Paay in de jury meeswingen. Die denkt: Vanavond zit ik op 'm!
Precies een jaar geleden was de eerste dag van mijn nieuwe leven. Eerste vriendjes, coming out, zoenen, seks (of lieverd gezegd: seks, zoenen).quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!
Wiee wordt er nou zat op een doordeweekse dag!!
BEEEEELACHELIJK!
Ontbijt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt gelijk na je ontbijt al gekotst
bonniequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!
BEEEEELACHELIJK!
Das een beetje mijn levensverhaalquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!
BEEEEELACHELIJK!
aaahhhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Precies een jaar geleden was de eerste dag van mijn nieuwe leven. Eerste vriendjes, coming out, zoenen, seks (of lieverd gezegd: seks, zoenen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |