Ik zal eens vragen of ik wat van zijn orchata magquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vraag maar aan je mexicaantje. Die weet dat ook wel.![]()
orchata is zoet en somewhat milky (insert joke here). Klinkt ranzig, maar tis echt lekker. Ik weet niet of het in Nederland te koop is. Vast wel bij zo'n speciaalzaak.
o god ja, PABO. Tis tevens een lerarenopleiding.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik die douchehulpstukken, de halve catalogus van Pabo staat er vol mee
weet ik het goed gemaakt, kan jij dat mooi fixen in mijn keukentjequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik koop het kant en klaar in pakken etc. Je kan het hier ook in de bars etc krijgen.
volgens mij kan je het ook zelf maken. Ik zal het zo aan mijn tante vragen hoe. dan post ik hier wel het recept indien je geinteresseerd bent.
Wat een gedoe zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar. het is toch een uitgang. Heb geen zin om meteen het bed onder te gieren. hahahahahaha Maar als het spontaan is, dan ben ik TOP en geen BOTTOM.
Soms doe ik het ook wel zonder uitspoelen maar liever niet.
ja, being gay ain't easy.
Er hing er in Sanadome bij de douches en toen moest ik heel erg hard lachenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik die douchehulpstukken, de halve catalogus van Pabo staat er vol mee
ben je besodermieterd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus je hebt ook nog een podium nodig in het trappenhuis?
en zal ik dan toch maar alle H topic fokkers gaan uitnodigen, een meet in het oude mannen rusthuis de roze rimpel ?
dit is wel zo foutquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of ik wat van zijn orchata mag
ow.
Bij Thermos of Steamworks verwacht je zo iets wel, maar toch niet bij zo iets braafs als Sanadrome ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er hing er in Sanadome bij de douches en toen moest ik heel erg hard lachen
als dat maar goed gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet ik het goed gemaakt, kan jij dat mooi fixen in mijn keukentje
Vroeger bij Thermos had je niet die uitspoelsets. Ik heb in NY in de badkamer daarvoor een aparte slang voor etc...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Thermos of Steamworks verwacht je zo iets wel, maar toch niet bij zo iets braafs als Sanadrome ?
quote:
je bedoelt qua werk? of wat ik op internet heb gezien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef Desmonkey het volgende:
Maar Mieke, want is het freakiest sexmoment wat je ooit hebt gezien (of meegemaakt) in the xxx-bizz.
Alles jah. Omg, als ik zo lees, brak dus het glas in zijn hmm hmm ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt qua werk? of wat ik op internet heb gezien?
Ik vond 1guy1jar wel lachen. vooral toen dat glas brak. Tering, wat zat die man te harken in zijn reet.
Wat?! Hij kan toch een beetje meenemen over de grenzen en oceaan heen?!quote:
god kind, je bent echt beroerd. Heb je nog niet alles uitgekots?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef Eustace. het volgende:
'k Heb zin in een peuk, maar als ik ga roken dan ga ik echt kotsen.
Hing naast de sauna, bij de koudwaterbak en de douches.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Thermos of Steamworks verwacht je zo iets wel, maar toch niet bij zo iets braafs als Sanadrome ?
er ligt zeil op de grond, en je kan toch wel dweilen?quote:
ken je dat filmpje niet? kerel ging op een glazen pot (merk HAK) zitten en halverwege zijn reet brak dat glas. bloed stroomde eruit. En hij rustig het glas uit zijn reet halen. echt freaky.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Alles jah. Omg, als ik zo lees, brak dus het glas in zijn hmm hmm ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |