Oh, daarom gaat het er op Friso altijd zo ruig aan toequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?
Ja, Carnaval is er eentje van.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.
volgens mij doen bijna alle boerenzonen datquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op de Middelbare Landbouw school ging er wel regelmatig een roddel rond dat er een boerenzoon betrapt was die op wetenschappelijke wijze de zuigreflex van een jong kalfje aan het testen was
ja op aswoensdag zit iedereen uitgescheurd bij de eerste hulp post of bij de apotheek voor de morning after pilquote:
Is dat een fetish?quote:
Nee, jij laat je niet neuken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't do assNormally.
Nou ja, ligt er aan wat je bedoelt.
jezus, wat een gedoe. al rokend in een leren jas te liggen krikken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja op aswoensdag zit iedereen uitgescheurd bij de eerste hulp post of bij de apotheek voor de morning after pil
No way dat ik daar aan mee werkte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, wat een gedoe. al rokend in een leren jas te liggen krikken.
gewoon je reet goed uitspoelen. Dan maakt het niet uit. Kan je zelfs met je tong erin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef Eustace. het volgende:
Ehw rimmen.
Ohja, dat zei ik ook ooit over neuken.
maar heb je het belangrijke advies van Mieke meegekregen,quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef Eustace. het volgende:
Ehw rimmen.
Ohja, dat zei ik ook ooit over neuken.
ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt van die rare fetish.quote:
gewoon episode 1 kijken van Queer as Folk, en dan zowel UK als USA versiequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gewoon je reet goed uitspoelen. Dan maakt het niet uit. Kan je zelfs met je tong erin.
Net of ik dat heb uitgevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb je het belangrijke advies van Mieke meegekregen,
dat je van te voren wel eerst moet spoelen
Leer is eng.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt van die rare fetish.
ja eentje, die had een spijkerstoffetish, liefst afgeknipte spijkerbroeken.![]()
leer etc vind ik niet eens meer een fetish.
Zou zul je zien dat binnen de kortste keren de helft van de zonne studio's over de kop gaat in verband met gebrek aan klandiziequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Tis nou zelfs op de radio van die zonnebanken
en jij hebt niet eens alcohol genuttigd en kan het niveau al niet hooghoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
jongens, het is nog niet eens twee uur en het niveau daalt weer.![]()
ging heel snel. Ik was binnen een halve minuut klaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Leer is eng.
Hoe ging jullie eerste keer neuken?xD
Volgens mij was aan de eerste reacties in het topic op "uitspoelen" te merken dat niet iedereen dat doet neequote:
Ja ik denk dat ze dit wel gaan voelen ja!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou zul je zien dat binnen de kortste keren de helft van de zonne studio's over de kop gaat in verband met gebrek aan klandizie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |