Het is net de bijbel!!!11quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:02 schreef tho_Omas het volgende:
De EO zal marketingtechnische maatregelen hebben genomen. Ze zien ook wel in dat de Biblebelt-opvatting van religie achterhaald is. De volgende stap is het verloochenen van Jezus.
Zijn betere manieren om dat te doen lijkt me.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:05 schreef GuyFawkes het volgende:
Het zorgt in ieder geval voor dialoog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oosters_Schismaquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:10 schreef koningdavid het volgende:
Verplichte koste in elk Jezus-topic:
dat filmpje zorgt er iedere keer weer voor dat mijn eten weer terug omhoog komtquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn betere manieren om dat te doen lijkt me.
Verplichte koste in elk Jezus-topic:
Wat is precies je punt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oosters_Schisma
Excuses, het is laat. Ik haal wat dingen door elkaar.quote:
En wat is daarmee je punt dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Excuses, het is laat. Ik haal wat dingen door elkaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Council_of_Nicaea is de juiste link.
Eens. Van een fatsoenlijke omroep is de EO verworden tot een pulpzendertje die vrolijk meedoet aan alle BNN-ongein.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb Boomsma hoog zitten maar wat is dit? Wordt Jezus nog niet genoeg belachelijk gemaakt ofzo? Ik vind het een beetje popi-jopi gedrag van de EO, kijk eens hoe 'cool' we tegenwoordig zijn, we laten zelfs Jezus belachelijk maken. En dan het geforceerde, waarschijnlijk tenenkrommende, "wat vind je eigenlijk van Jezus?"-praatje achteraf.![]()
KLACHT: EO gaat christenbashen, nee erger nog Jezusbashen.
Nee, eerder 50 dagen zonder seks, DE DRAMA!quote:
Ehh, heb je sinds de sixties met je hoofd in je kont rondgelopen ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef Regal het volgende:
Tsja, als je een christen bent kun je tegenwoordig maar beter je televisie het raam uitgooien. Ikzelf ben (nog?) geen christen, maar het valt me wel op dat Jezus erg vaak en steeds meer belachelijk gemaakt wordt en dat er gewoon niet geaccepteerd kan worden dat mensen in hem geloven. Why? Ik probeer het uit te zoeken.
overdrijven, jij bent er kampioen inquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef Regal het volgende:
Tsja, als je een christen bent kun je tegenwoordig maar beter je televisie het raam uitgooien. Ikzelf ben (nog?) geen christen, maar het valt me wel op dat Jezus erg vaak en steeds meer belachelijk gemaakt wordt en dat er gewoon niet geaccepteerd kan worden dat mensen in hem geloven. Why? Ik probeer het uit te zoeken.
Jezus belachelijk maken komt al even voor hoor (Mat 27:37–40):quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef Regal het volgende:
Kortom, Christen-bashing bestaat al bijna 2000 jaar.quote:Boven zijn hoofd bevestigden ze de aanklacht, die luidde: ‘Dit is Jezus, de koning van de Joden’. Daarna werden er naast hem twee misdadigers gekruisigd, de een rechts van hem, de ander links. De voorbijgangers keken hoofdschuddend toe en dreven de spot met hem: ‘Jij was toch de man die de tempel kon afbreken en in drie dagen weer opbouwen? Als je de Zoon van God bent, red jezelf dan maar en kom van dat kruis af!’
Aantal redenen:quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef Regal het volgende:
uitleggen? are you serious?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |