Ik zou voor pastelgeel gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:03 schreef Allure_ het volgende:
Rood kan toch niet op een kleine studentenkamer!
Nee.quote:
Het is een kamer, geen hoerenkast.quote:
Weet ik niet, ik heb m'n contract nog niet getekend en daar zal het wel in staanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook niet. Mag jij het wel in felle kleuren doen?
[..]
Hehe, ja![]()
.
Hoezo, past dat er niet in?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:03 schreef Allure_ het volgende:
Hela.quote:
Why the hell not?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:03 schreef Allure_ het volgende:
Nee, die kleur heeft m'n kamer thuis en daar ben ik echt helemaal klaar mee.quote:
Kerel, je houdt van tijgerprintjes, dan houd je vast ook wel van dit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het is een kamer, geen hoerenkast.
Je wordt helemaal hysterisch met alleen maar rood in een klein kamertje. Bovendien maakt het de kamer nog kleiner.quote:
Dat is wel heel zoetjes hoor, denk niet dat dat leuk gaat staan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, die kleur heeft m'n kamer thuis en daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Ik neig toch een beetje naar lichtroze.
Als je maar weer zorgt dat het in de oorspronkelijke staat is als je eruit gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb m'n contract nog niet getekend en daar zal het wel in staanmaar volgens mij mag het gewoon ja
!
Hoi.quote:
Pastelroze?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, die kleur heeft m'n kamer thuis en daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Ik neig toch een beetje naar lichtroze.
Precies, ga voor zwart met een rood pentagram.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel heel zoetjes hoor, denk niet dat dat leuk gaat staan.
Ja, maar zo is m'n muur nu ook al. Maar je moet echt de muur bestuderen om te zien dat het roze is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel heel zoetjes hoor, denk niet dat dat leuk gaat staan.
Wtf moet je daar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je maar weer zorgt dat het in de oorspronkelijke staat is als je eruit gaat.
[..]
Hoi.
Ik ben vandaag naar Tubbergen geweest.
Het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. En door wie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat serieus grappig?Menn wat een voorspelbaarheid.
Ik wilde daar net ook nog op reageren. Precies zoals jij het zegt ja, dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. En door wie.
Een vriend van mij had daar een drumstel gekocht, en ik ging mee hem ophalen. Zijn echt iets van 6 uur onderweg geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf moet je daar?Foto's nemen, I presume?
Jeweetzelf.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde daar net ook nog op reageren. Precies zoals jij het zegt ja, dus.
Ik betwijfel of dat het leuk maakt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. En door wie.
Whehehequote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een vriend van mij had daar een drumstel gekocht, en ik ging mee hem ophalen. Zijn echt iets van 6 uur onderweg geweest.
En dáárom hebben veel vrouwen dus weinig humor. Die staan er dan niet bij stil hoe ze een grapje moeten brengen. En doen ze het wel, dan doen ze een slappe poging tot het imiteren van mannen (zie Sara Kroos).quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat het leuk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |