Ah een kennerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat hofje achter Westminster Abbey![]()
Al heb je dat eigenlijk overal wel, als je ze maar weet te vinden: rustige plekjes temidden van de chaos. Ik had het in het vorige topic nog over die begraafplaats in Pisa
Niet eens echt, ben er nog maar twee keer geweest. Maar ik ben meer iemand die zo vaak mogelijk reist en dan ook graag naar de leuke minder bekende plekjes zoekt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah een kennermaar inderdaad, als je de stad goed kent dan weet je de plekjes wel te vinden. Heb er 7 maanden gewoond
veel te kort
Marion Jones en Phelps?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:50 schreef Burnett het volgende:
Tijdens de Olympische Spelen zijn er 2 atleten geweest die op individuele nummers 5 gouden medailles in 1 jaar haalden.
Wie zijn dit?
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet eens echt, ben er nog maar twee keer geweest. Maar ik ben meer iemand die zo vaak mogelijk reist en dan ook graag naar de leuke minder bekende plekjes zoekt.
Phelps wist vorig jaar dit 'onaantastbare' record eindelijk te evenaren...quote:
Stand deel 1682quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef tomtomaat het volgende:
Koss?
PM ze maar vast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ookeven snel de bekende plekken langs en dan zelf op zoek naar iets anders
als je ooit nog naar londen gaat heb ik wel wat tips voor je
Dat is waar. Ik kan me herinneren dat ik en Tanjaa onlangs een verwijt van iemand over SC'en kregen......quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
PM ze maar vast.Ik heb een documentje vol 'dingen om nog te zien en te doen' die ik hier en daar tegenkom, en als er dan weer een vakantie of weekendje weg aankomt kijk ik naar het bijbehorende hoofdstuk. Bovendien houden we daarmee de SC uit dit topic, want dit is stiekem nog steeds de quiz zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |