Ja Tokio's metro is lang zo fijn niet......iets te druk....quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef zebaz het volgende:
Met het fijnste metronet dat ik ken. Jammer dat ze niet 's nachts doorrijden.
Parijs heeft ook wel wat.. Mooie stations, en altijd dichtbijquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef zebaz het volgende:
Met het fijnste metronet dat ik ken. Jammer dat ze niet 's nachts doorrijden.
Rellende jongeren uit de voorsteden.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Parijs heeft ook wel wat.. Mooie stations, en altijd dichtbij
De meeste stations buiten het centrum zijn nogal een zooitje, en veel daklozen in de metro 's avonds (nog steeds).quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Parijs heeft ook wel wat.. Mooie stations, en altijd dichtbij
Stadje inderdaadquote:
Buiten het centrum misschien wel ja, maar in het centrum valt toch wel erg mee vond ik. En ik weet niet hoe dat in London buiten het centrum zit, daar kom ik toch minder vaak, maar ik kan me voorstellen dat ook daar niet altijd even gezellig isquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:33 schreef zebaz het volgende:
[..]
De meeste stations buiten het centrum zijn nogal een zooitje, en veel daklozen in de metro 's avonds (nog steeds).
Hangt er nogal vanaf waar precies, maar je hebt wel een punt jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stadje inderdaadvoelt meer als een dorp aan dan een grote stad
Film, hm nee ('is die er dan?!'). En je wist (of kon weten) dat ik deze vraag wist, dus right back at ya:quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef MaJo het volgende:
Arcade fireZebaz +1
heb je hun film al gezien?
MaJo +1quote:
Die was gitarist.quote:
Op de metrostations eigenlijk nooit een vervelende sfeer meegemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Buiten het centrum misschien wel ja, maar in het centrum valt toch wel erg mee vond ik. En ik weet niet hoe dat in London buiten het centrum zit, daar kom ik toch minder vaak, maar ik kan me voorstellen dat ook daar niet altijd even gezellig is
Maak daar maar bassist vanquote:
Doet deze vraag nog mee? Zo ja, zijn beide voetballers die op het voetbalveld overleden zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan brengen we een nieuwe vraag in:
Wat is de link tussen Marc-Viviën Foé en Antonio Puerta?
Ja, net op wikipedia gelezen dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
Wat is de oorspronkelijke naam van the beatles?
Dat is technisch gezien geen opzoekenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ja, net op wikipedia gelezen dusDeze sla ik even over
Het mooiste aan Londen vind ik dat je zelfs in het centrum de rustigste plekken hebtquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt er nogal vanaf waar precies, maar je hebt wel een punt ja
Deze was inderdaad voor jouquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Film, hm nee ('is die er dan?!'). En je wist (of kon weten) dat ik deze vraag wist, dus right back at ya:
Wie was de eerste drummer van de Beatles?
Dat hofje achter Westminster Abbeyquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het mooiste aan Londen vind ik dat je zelfs in het centrum de rustigste plekken hebtde straatjes bij Shaftesbury Avenue, bij Bank, langs de Thames
he bah had er nu kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |