Marion Jones en Phelps?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:50 schreef Burnett het volgende:
Tijdens de Olympische Spelen zijn er 2 atleten geweest die op individuele nummers 5 gouden medailles in 1 jaar haalden.
Wie zijn dit?
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet eens echt, ben er nog maar twee keer geweest. Maar ik ben meer iemand die zo vaak mogelijk reist en dan ook graag naar de leuke minder bekende plekjes zoekt.
Phelps wist vorig jaar dit 'onaantastbare' record eindelijk te evenaren...quote:
Stand deel 1682quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef tomtomaat het volgende:
Koss?
PM ze maar vast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ookeven snel de bekende plekken langs en dan zelf op zoek naar iets anders
als je ooit nog naar londen gaat heb ik wel wat tips voor je
Dat is waar. Ik kan me herinneren dat ik en Tanjaa onlangs een verwijt van iemand over SC'en kregen......quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
PM ze maar vast.Ik heb een documentje vol 'dingen om nog te zien en te doen' die ik hier en daar tegenkom, en als er dan weer een vakantie of weekendje weg aankomt kijk ik naar het bijbehorende hoofdstuk. Bovendien houden we daarmee de SC uit dit topic, want dit is stiekem nog steeds de quiz zelf
quote:
Dat was alleen een tegenargument: als jullie mogen SCen mocht ik over dat punt of die vraag discussieren. Ik zei niet dat jullie niet mochten SCen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik kan me herinneren dat ik en Tanjaa onlangs een verwijt van iemand over SC'en kregen......
Leo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef qonmann het volgende:
Mensen die vandaag jarig zijn welk sterrenbeeld hebben die ?
of Leeuwquote:
Ach een beetje SC'en kan geen kwaad hoor. Ik maak me er niet druk om maar ik moest deze wel effe inknikken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was alleen een tegenargument: als jullie mogen SCen mocht ik over dat punt of die vraag discussieren. Ik zei niet dat jullie niet mochten SCen.
Maar verder heb je wel gelijk
Yep. Maar hoe die zich voortgeplant heeft en met wie daar is de bijbel niet duidelijk over.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Marion Jones
Anderen hadden weer byzondere nageltjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Die buik.
Half goed.....quote:
Ook half goed.quote:
Ik ken het programma, maar heb geen idee meer van de naamquote:
Meesterlijk programma. Dat zou nou mijn droombaan zijn. Lekker op reis, andere culturen leren kennen en een beetje vechtsporten.quote:
mr_anonimous +1quote:
quote:
De_Hertog +1quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef De_Hertog het volgende:
Live Action Role Playing
Verkleedpartijtje voor volwassenen
Poirot inderdaad, de anderen spraken zelden Fransquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef qonmann het volgende:
die andere, Poirot wsl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |