Sorry MaJo... niet te hard slaan vrijdag aub.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
China
groot brittannie
nederland
frankrijk
Canada
Mja... maar anders worden er lukraak landen genoemd tot we aan 5 zitten. Dan had ik ze ook allemaal kunnen vragen, of een lijst van alle leden van de VNquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:52 schreef MaJo het volgende:
Dit is dus de reden waarom je nooit dingen in 1 post moet vragen, dan gaat een ander er altijd met de punten vandoor
ik ga slapen![]()
En nu krijgt iemand een punt die 1 land goed had en ik 4. Dat is zeker wel eerlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:53 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja... maar anders worden er lukraak landen genoemd tot we aan 5 zitten. Dan had ik ze ook allemaal kunnen vragen, of een lijst van alle leden van de VN
Kan ik anders mijn punt weer afstaan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
En nu krijgt iemand een punt die 1 land goed had en ik 4. Dat is zeker wel eerlijk
Hmm, Ofyles2 bracht China en Canada in. Jij Nederland, Frankrijk en Australie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
En nu krijgt iemand een punt die 1 land goed had en ik 4. Dat is zeker wel eerlijk
En groot brittanniëquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:58 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hmm, Ofyles2 bracht China en Canada in. Jij Nederland, Frankrijk en Australie.
Ik bedoelde Groot-Britannie ipv Australiequote:Op woensdag 29 juli 2009 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
En groot brittannië
maar ik hoef het punt niet meer, ik ga slapen
toevallig laatst over de jaartelling gelezen. Juche.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:05 schreef zebaz het volgende:
Hoe heet de staatsideologie van Noord-Korea? Het gaat om de naam voor hun smaak van communisme. Ze gebruiken deze naam ook in hun jaartelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |