Nee, ik ook niet, want stel je vo..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef Crack_ het volgende:
IK KLIK NIET
Straks heb ik het ook in mn hoofd
De Kreunersquote:
Dúút che mèè èèns een lienkske? Tèèè-Es is lui vennoavend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:22 schreef 3keernix het volgende:
[..]
De Kreunersook zo'n band die nummers maakt die in je hoofd blijven zitten
Hoe heette die Belgische jailbait ookweer, M-Kids ofzo? Wijven van vijftien met één hitje, paar jaar terug... TS weet het niet meer.quote:
SNEL IETS ANDERS LUISTEREN, SNEL!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, want stel je vo..
Daaaaar chaaaaat zehh..
Kut, te laat
IK WIEL JUU BLIEF BIE MEUH! HOEU VANJ MEUH GA NOOIT MEER WEGG!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Dúút che mèè èèns een lienkske? Tèèè-Es is lui vennoavend.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, want stel je vo..
Daaaaar chaaaaat zehh..
Kut, te laat
quote:
Da's Nederlands. Je moet 't niet vertalen, hè.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef 3keernix het volgende:
Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon...we lagen arm in arm in het gras onder de zon
Maar zo is het echt! Bij Domino en Nobelprijs is de vertaling wel anders..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's Nederlands. Je moet 't niet vertalen, hè.
Michael kan wel uit je UI, hij is dood nu.quote:
Dat stuk koebeest uit jouw UI ziet er anders ook niet erg levendig uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Michael kan wel uit je UI, hij is dood nu.
geloofdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:54 schreef 3keernix het volgende:
Hij is op vakantie! Waarom geloofd niemand dat!^^
quote:
Het is patat..quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:07 schreef Zipportal het volgende:
"Twee bakjes friet graag." Twee zakken patat, graag.
Is al sinds 2005 opgeheven, de M-Kids zijn dan ook geen jailbait meer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Hoe heette die Belgische jailbait ookweer, M-Kids ofzo? Wijven van vijftien met één hitje, paar jaar terug... TS weet het niet meer.
2, 4, 5 en 6 zou ik doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Dit topic heeft foto's nodig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook altijd in mijn kop zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |