* Dat volk wat zich dus niet in kan houden. Er zullen ook mensen zijn die zich wel normaal kunnen gedragen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
Wat dacht je van rustig afstappen, je fiets op de standaard zetten en even naar hem toe te wandelen en op normale toon "wat nou?" te zeggen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:50 schreef Nero22 het volgende:
Begint dat klotejong me zomaar uit te maken voor kankerkind en alles. En dat ik maar naar hem toe moest komen om in elkaar gebeukt te worden. (Hij zou me namelijk helemaal in elkaar te schoppen!) Ik heb hem nog maar eens nagekeken en doorgefietst.
Wat een fucking pussy ben je ook hè. Schande voor de Nederlander.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:50 schreef Nero22 het volgende:
.. Ik heb hem nog maar eens nagekeken en doorgefietst...
Dat is zonde van mijn fiets man! Let wel: het is een heuze Batavus Topper.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:53 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Vouw die gast zijn fiets om zijn nek....klaar
Hij zei "Bleeh" en toen was hij weer op zijn voorwiel volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:02 schreef Rosbief het volgende:
Voor knapen die goed wheeliën heb ik overigens wel respect!
En dan heb ik het niet over het 'steigeren' over een afstand van 30 meter, maar gewoon 100'en meters beheerst op je achterwiel blijven rijden
Geen wheelie dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij zei "Bleeh" en toen was hij weer op zijn voorwiel volgens mij.
Uit de jaren '60 ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef Nero22 het volgende:
Dat is zonde van mijn fiets man! Let wel: het is een heuze Batavus Topper.
Uit de jaren 60 ja, althans, daar lijkt het wel op, maar wel een andere:quote:
Waarom? Ik dacht dat ik het wel redelijk gedaan had. Geen grootpraat van mijn zijde...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik geef hem 2 minuten...en dan is ie... Dicht
En wat precies denk je daarmee op te schietenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat dacht je van rustig afstappen, je fiets op de standaard zetten en even naar hem toe te wandelen en op normale toon "wat nou?" te zeggen?
Gewoon zeven kleuren stront laten schijten, puur door rustig de confrontatie aan te gaan. Je hoeft er niet bovenop te duiken en hem tot snot te stampen, ofzo... gewoon een beetje chagrijnig kijken is al voldoende.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wat precies denk je daarmee op te schietenHet probleem is niet dat hij doorrijdt of dat hij hem geen beuk verkocht heeft, het probleem is dat die gast geen normen en waarden geleerd heeft en gewoon een flinke beuk van zijn vader verdient. Het probleem is alleen dat die vader waarschijnlijk ook niet beter is want anders was zijn zoon niet zo.
Ik praat nu trouwens niet alleen over Marokkanen maar ook over Nederlanders die dit gedrag steeds vaker vertonen.
Die is echt niet uit de jaren 60!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Uit de jaren 60 ja, althans, daar lijkt het wel op, maar wel een andere:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom? Ik dacht dat ik het wel redelijk gedaan had. Geen grootpraat van mijn zijde...
Als ik de marktplaatsadvertenties mag geloven wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is echt niet uit de jaren 60!
denk ik
Wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Uit de jaren 60 ja, althans, daar lijkt het wel op, maar wel een andere:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom? Ik dacht dat ik het wel redelijk gedaan had. Geen grootpraat van mijn zijde...
Je schiet er toch niets mee op. Het is niet alsof hij het opeens afgeleerd is en nooit meer doet. Dat hij opeens mak wordt kan ook anders aflopen, je kan ook een goeie ros op je bek krijgen en dat is het mij niet waard om even stoer te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gewoon zeven kleuren stront laten schijten, puur door rustig de confrontatie aan te gaan. Je hoeft er niet bovenop te duiken en hem tot snot te stampen, ofzo... gewoon een beetje chagrijnig kijken is al voldoende.
Al gebeuren dat soort dingen me eigenlijk zelden... Als ik tegen iemand zeg dat 'ie even normaal moet doen, is het doorgaans stil. Er komt nog net geen "Ja meneer, sorry meneer".
En da's maar goed ook, want ik haat het als ik meneer genoemd wordt... Dan voel ik me zo'n ouwe lul.
Nou ja, er heeft nog nooit iemand de behoefte gehad om mij een goeie ros op m'n bek te verkopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je schiet er toch niets mee op. Het is niet alsof hij het opeens afgeleerd is en nooit meer doet. Dat hij opeens mak wordt kan ook anders aflopen, je kan ook een goeie ros op je bek krijgen en dat is het mij niet waard om even stoer te doen eigenlijk.
Ja, had hem op z'n bek geslagen; dan kon je nog even een maand de cel in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:54 schreef DubAce het volgende:
Wat een fucking pussy ben je ook hè. Schande voor de Nederlander.
Ja, en dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Eddy. het volgende:
Terechte klacht MAAR, je bent wel een fokking kut pussy dat je er nu een topic over gaat openen op FOK! i.p.v. naar hem toe te lopen en te zeggen ''Maak me maar af'' o.i.d..
Ten eerste zat ik nog op mijn fiets en ten tweede was ik al zeker een uur thuis.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:54 schreef TheVotary het volgende:
Lekker snel naar huis rennen om een topic aan te maken. Boefje!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Beter dan: bekken met een grote gast!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
Brutale Afrikanen, net als vroeger::
[ afbeelding ]
Hij valt mij lastig met zijn geblaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:43 schreef Nacalon het volgende:
Die Marokkaan doet jou niks en dan ga jij zeggen doe is normaal? Als ik de Marokkaan was had ik je gewoon een trap gegeven als een of andere kaaskop zoiets tegen mij zegt
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef Zwartbaard het volgende:
Wolla gek als jij bij winkelcentrum in Tiel was ben jij die kaas die ik heb laten rennen als een geslagen hond!
Jullie kazen zijn allemaal hetzelfde kk laf ik zweer.
Mohiem hakesch.
Waar heb ik een grote bek?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:45 schreef IkBenOzan het volgende:
"Gasten met een grote bek"![]()
TS heeft een grote bek op het forum maar in RL is hij een poesje
Whehe, dat is toch van die Hagenees w/e die iemands jasje aantikte?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Het moment dat iemand in jouw bijzijn zijn mond opentrekt en wellicht iets tegen je zal zeggen, moet jij in vechthouding gaan staan en roep: KOM VECHTEN DAN! KOM VECHTEN!
Menig persoon maakt zich dan uit de voeten. (dit is een methode alleen voor winnaars)
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Het moment dat iemand in jouw bijzijn zijn mond opentrekt en wellicht iets tegen je zal zeggen, moet jij in vechthouding gaan staan en roep: KOM VECHTEN DAN! KOM VECHTEN!
Menig persoon maakt zich dan uit de voeten. (dit is een methode alleen voor winnaars)
Werkt idd het bestequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..].. Die disclaimer ook
Inderdaad! Wees gewoon een 'Yes Man'Als iemand je uitlokt meteen accepteren en erop afgaan. Survival of the fittest.
Meestal geef ik in dergelijke situaties (zeker in die jij hierboven beschrijft) een beetje braaksel op in mijn mond, en voel ik mij misselijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef di0r1 het volgende:
Ik herken het.
Ik fietste laatst naar mijn werk, liepen er vier jongens en één heel dik wijf op straat waar ik dus langs moest. Gaat dat dikke wijf schreeuwen 'heey, pannenkoek''. Natuurlijk, ik wilde wel wat terugzeggen in de trant van 'ja, die vind jij lekker zo te zien'. Maar ik deed wat anders, hetgeen je áltijd moet doen in zo'n situatie.
Even oogcontact maken, voor vijf seconde of zoiets. Dan kijk je recht vooruit, begint zachtjes te lachen, doet je hoofd naar beneden en dan schud je nee. Klaar. Hopelijk begrijpen de ander(e) de link dat zij echt heel stom bezig zijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij valt mij lastig met zijn geblaat.
[..]
[..]
Waar heb ik een grote bek?
Had er dan wat aan gedaan homo. Eerst ga je er niks aan doen en dan ga je op een forum zitten janken en stoer doenquote:Begint dat klotejong me zomaar uit te maken voor kankerkind en alles. En dat ik maar naar hem toe moest komen om in elkaar gebeukt te worden. (Hij zou me namelijk helemaal in elkaar te schoppen! ) Ik heb hem nog maar eens nagekeken en doorgefietst.
Dat klotevolk* moet zichzelf eens gedeisd houden... Ik word er een beetje treurig van...
Mja, doe ik ook meestal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef di0r1 het volgende:
Ik herken het.
[..]
Even oogcontact maken, voor vijf seconde of zoiets. Dan kijk je recht vooruit, begint zachtjes te lachen, doet je hoofd naar beneden en dan schud je nee. Klaar. Hopelijk begrijpen de ander(e) de link dat zij echt heel stom bezig zijn.
Het liefst doe ik er ook wat aan, maar ik ben niet zo'n stoere straatvechter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
[..]
Had er dan wat aan gedaan homo. Eerst ga je er niks aan doen en dan ga je op een forum zitten janken en stoer doen
Dat is juist het leuke. Ze denken "vet, een nerd die we even kunnen pesten" ofzo. En dan stap je af en sla je ze even verrot, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mja, doe ik ook meestal.
[..]
Het liefst doe ik er ook wat aan, maar ik ben niet zo'n stoere straatvechter.
Mensen met grote bekken (lees Marokkanen met grote bekken) kunnen heel vaak niet vechtenquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:13 schreef Afwazig het volgende:
Ja de gemiddelde persoon op FOK! had iedereen die hem ook maar verkeerd aankeek op hun bek geslagen. op internet
Hm ja, slaan is sowieso niet mijn sterkste punt. Ik kan volgens mij wel goed trappen met die stalen neuzen in mijn werkschoenen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Ze denken "vet, een nerd die we even kunnen pesten" ofzo. En dan stap je af en sla je ze even verrot, dat zal ze leren.
Regel één is dat ook dat jij moet blijven staan en de ander op de grond moet krijgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm ja, slaan is sowieso niet mijn sterkste punt. Ik kan volgens mij wel goed trappen met die stalen neuzen in mijn werkschoenen.![]()
Maar goed, ik vecht liever niet. Al eens geprobeerd in de klas en ik werd ook zo tegen de vlakte gesmeten.
O ja, een rapbattle voor het winkelcentrum.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:28 schreef Penisbaard het volgende:
Marokkanen versla je echt niet door ze een klap te geven, je moet ze verslaan in een klassiek "Jouw moeder is zo dik.." dissgevecht
Weet ik...quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Regel één is dat ook dat jij moet blijven staan en de ander op de grond moet krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |