abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71421925
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Vrij simpel he. De politie wordt gebeld dat er een knakker voor de deur staat die niet weg wil gaan. Prima, gaan ze ff kijken. Jij bent ondertussen een stukkie verplaatst, zij willen zeker weten dat je uit de buurt blijft en niet op 100 meter afstand nog blijft klooien, dus geven ze je een vordering om op te bokken.

Ga je daar niet op in, dan zeggen ze dat je je verzette tegen een vordering, en dan wordt het van kwaad tot erger.
Ja doei.
pi_71422368
Stalker......
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:31:09 #53
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_71422402
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef SnuggLe het volgende:

Dus samengevat staat de politie volledig in haar recht. Je vriendin voelt zich bedreigd (openbare orde verstoring) en sommeert je weg te gaan. Doe je dat niet kan je gewoon aangehouden worden.
hoogstwaarschijnlijk EX-vriendin.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:50:52 #54
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71422970
whehe, tvp voor als de TS nog een keer langsgaat.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:00:50 #55
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71423290
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het heeft alleen niet zoveel met elkaar te maken

Te politie kan je 6 uur vasthouden en binnen die 6 uur moeten ze je officeel in staat van beschuldiging stellen. Volgens mij is er ook nog een soort van 2e optie dat er uitstel wordt verleend maar zul je dan meestal wel een tijdje langer vast blijven zitten
Precies iFries, wat DiegoArmandoMaradona zegt.
Deze 6 uur mag de politie je 'ophouden' zoals het zo mooi heet, waarbij de 'voor de nachtrust bestemde uren' (23-09) niet meetellen. Ddaarna wordt je voorgeleidt door de Hulpofficier van Justitie (dikwijls politiefunctionaris met rang brigadier of hoger) als ze gronden hebben gevonden om je langer vast te houden. Dit will zeggen dat iemand in verzekering wordt gesteld. Dit mag alleen voor feiten waar meer dan 4 jaar gevangenisstraf op staat dacht ik.

Dit zal na een aantal dagen, ik dacht 3, door de Rechter Commissaris (RC) getoest moeten worden. Wordt je ook dan gehouden dan ga je een 90 dagen periode in dat je vastgehouden mag worden.

Zie hier wat beter uitgelegd: http://www.om.nl/vast_men(...)acht/@109283/wat_is/
http://www.judex.nl/recht(...)ekeringstelling_.htm
pi_71427782
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 04:39 schreef hiephierhoera het volgende:

[..]

Volgende vraag: je word door de politie gevorderd/gevraagd weg te gaan. Dat doe je, maar een half uur later ben je er opnieuw. Mag dat ? Moeten ze dan opnieuw vorderen?

mogen ze je een gebiedsverbod opleggen van een week wellicht.
pi_71428313
tvp
pi_71428804
Misschien heb ik het gemist hoor, maar waar heeft ze je van beschuldigd? En heeft ze dat bij de politie gedaan of over straat geroepen?

Waarmee ik wil zeggen, als zij aangifte heeft gedaan van mishandeling door jou, en jij staat voor de deur, vervolgens belt ze de politie, dan zijn ze er zo.
En dan hebben ze zeker rechten om jou mee te nemen, want iemand heeft aangifte tegen jou gedaan.
pi_71433285
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:50 schreef BOKA het volgende:
whehe, tvp voor als de TS nog een keer langsgaat.
Bij deze de toezegging dat ikl zeker nog een keer langs zal gaan bij haar, al is het alleen maar om te irriteren.
Ik hou er simpelweg niet van dat er achter mijn rug om over mij word gepraat op een zeer negatieve manier en dat ik daar op anderen op aangesproken moet worden.
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:59:32 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71433315
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef hiephierhoera het volgende:

[..]

Bij deze de toezegging dat ikl zeker nog een keer langs zal gaan bij haar.
En wat ga je daar mee oplossen?

Straal negeren, die meid. Probleem opgelost.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')