komt mij niet geheel onbekend voor, ben zelf ook meer een nachtdier dan dagdierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:30 schreef Halcon het volgende:
Sinds het uitbreken van de kredietcrisis is om de een of andere reden het aantal werkgerelateerde mails dat op de meest onmogelijke tijdstippen wordt verstuurd enorm toegenomen.
Collega´s lijken er een sport van te maken om op tijdstippen als 23:15, 03:14 of 04:58 nog wat rapportages door te mailen. Vaak is het ook zo dat je de hele dag niets zinnigs doorgemaild krijgt en als je ´s ochtends de mailbox opent, zie je een hele shitload aan email verstuurd op dit soort tijdstippen. Ik heb ook de indruk dat het enige doel is om duidelijk te maken "kijk mij nog eens bezig zijn in de nachtelijke uurtjes".
Wie is dit nog meer opgevallen de laatste tijd?
alsof het iets positiefs is dat je niet goed genoeg bent om je werk gewoon in de daarvoor bedoelde uren af te ronden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:30 schreef Halcon het volgende:
Ik heb ook de indruk dat het enige doel is om duidelijk te maken "kijk mij nog eens bezig zijn in de nachtelijke uurtjes".
Het zijn vaak wel de types die vooral zichzelf in een goed daglicht willen zetten en schijt hebben aan de rest inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:32 schreef mrfool het volgende:
is ook opgevallen.
Tevens zijn dat de gevaarlijke 'naai' collega's.
Dat denkt men kennelijk wel. Het is begonnen met mailtjes die net na kantooruren werden gestuurd, daarna zo rond de klok van 10, toen tegen middernacht en nu zijn zelfs mailtjes in de nachtelijke uren of hele vroege ochtend meer regel dan uitzondering.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
alsof het iets positiefs is dat je niet goed genoeg bent om je werk gewoon in de daarvoor bedoelde uren af te ronden.
Als men expres van dit soort debiele tijdstippen gaat instellen is de actie zo mogelijk nog triester.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
je kan toch instellen hoelaat je wil dat hij verzend of ontvangtof bepaalde mailtjes zelfs verstuurd
Beetje ambtenaren mentaliteit, daarmee ga je 't niet reddenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:16 schreef Halcon het volgende:
Mensen worden betaald om overdag druk bezig te zijn op hun kantoortje. Ze worden niet betaald om overdag de hele dag uit hun neus te vreten om dan 's nachts de wekker te zetten en een mailtje te sturen om te laten zien hoe betrokken ze zijn bij de zaak.
27 mails waarvan 26 spam?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:17 schreef Halcon het volgende:
Laatst keek ik voor het laatst om 21.00 uur en de volgende ochtend had ik 27 nieuwe emails.
Met de hele dag niets doen en doen alsof je wat doet door een enkel mailtje te sturen op een wazig tijdstip is ook geen graadmeter voor een glanzende loopbaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beetje ambtenaren mentaliteit, daarmee ga je 't niet redden
Stress dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef Halcon het volgende:
Jawel en dan krijg je het standaard geneuzel over deadlines en druk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |