quote:pardon? onbekend en niet commercieel? hahaha geweldig.
Op dinsdag 17 september 2002 23:07 schreef cemeteryslut het volgende:
Nu zallik jullie wat vertellen over de bands die ik leuk vind. Ik hou van zeer onbekende en niet commerciele gothicbands als: Nine inch nails, VNVnation, Linkin park en Das ich (alleen omdat ik de zanger lekker vind eigelik)snapje?
Maar ik luister ook naar een ander soort gothic zoals Dark Funeral en Cradle of Filth. Dani is ook een mooie man. Verder luister ik ook nog naar black en death metal, bijvoorbeeld within temptation en the gathering, ook wumpscut vind ik erg leuk. Als jullie willen weten wie deze bands precies zijn kan je me altijd mailen. Het is niet erg als je ze niet kent hoor! ik heb ze pas net ondekt.
whahahahahaha, degene die deze site hefet gemaakt heeft wel humor, geef toe, hijs defentetly fake
dark funeral enz zijn toch echt black metal lieve schat.
quote:En Within Tempation is GEEN black/death !!!1
Op woensdag 18 september 2002 00:29 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
pardon? onbekend en niet commercieel? hahaha geweldig.
dark funeral enz zijn toch echt black metal lieve schat.
quote:w00t? lekker onbekend EN niet-commercieel
Ik hou van zeer onbekende en niet commerciele gothicbands als: Nine inch nails, VNVnation, Linkin park en Das ich (alleen omdat ik de zanger lekker vind eigelik)
quote:Wat heeft deze post met corsetten te maken? (Okee, ik zie dat de laatste 2 regels er nog mee te maken hebben maar het bovenstaande stuk slaat als een lul op een drumstel.)
Op dinsdag 17 september 2002 23:07 schreef cemeteryslut het volgende:
Nu zallik jullie wat vertellen over de bands die ik leuk vind. Ik hou van zeer onbekende en niet commerciele gothicbands als: Nine inch nails, VNVnation, Linkin park en Das ich (alleen omdat ik de zanger lekker vind eigelik)
snapje?Maar ik luister ook naar een ander soort gothic zoals Dark Funeral en Cradle of Filth. Dani is ook een mooie man. Verder luister ik ook nog naar black en death metal, bijvoorbeeld within temptation en the gathering, ook wumpscut vind ik erg leuk. Als jullie willen weten wie deze bands precies zijn kan je me altijd mailen. Het is niet erg als je ze niet kent hoor! ik heb ze pas net ondekt.
whahahahahaha, degene die deze site hefet gemaakt heeft wel humor, geef toe, hijs defentetly fake
quote:uhw ik had het gekopieerd van die sitre van dat meisje met al die corstetten, om te laeten zien dat is wel een grap MOET zijn... IS NIET MIJN MENING!!!!
Op woensdag 18 september 2002 09:39 schreef Tristessa het volgende:[..]
Wat heeft deze post met corsetten te maken? (Okee, ik zie dat de laatste 2 regels er nog mee te maken hebben maar het bovenstaande stuk slaat als een lul op een drumstel.)
quote:LOL
Op woensdag 18 september 2002 14:49 schreef cemeteryslut het volgende:[..]
uhw ik had het gekopieerd van die sitre van dat meisje met al die corstetten, om te laeten zien dat is wel een grap MOET zijn... IS NIET MIJN MENING!!!!
Anders denkt iedereen weer dat iedere goth zo gek is om een taille van 12 " na te streven.
Ken deze pagina al langer... hij is gewoon enorm fake.
quote:Daar heeft ze geen foto van, maar neem maar van mij aan dat het er goed uitziet
Op dinsdag 17 september 2002 21:16 schreef Smots het volgende:[..]
F!
O!
T!
O!
alsjoeblieft?
Ik heb er ook geen woorden voor
quote:Lees voor additionele info, en mijn mening
Op donderdag 9 januari 2003 12:33 schreef yingyang het volgende:
Ik heb alleen de eerste twee pagina's geopend anders slaap ik slecht vannacht.Ik heb er ook geen woorden voor
Maar een corsette... om het vrouwelijke figuur te benadrukken...
erg mooi...
Jammer dat er weer alleen maar naar de extreme wordt gekeken...
Als ik vrouw zou zijn.. zou ik ongetwijfeld geexperimenteerd hebben met het fenomeen... (als in kijken of het mooi is... mits je er een figuur voor hebt)
quote:Je hoeft er geen vrouw voor te zijn hoor, ik heb er ook één
Op donderdag 9 januari 2003 14:28 schreef Lopat het volgende:
Als ik vrouw zou zijn.. zou ik ongetwijfeld geexperimenteerd hebben met het fenomeen... (als in kijken of het mooi is... mits je er een figuur voor hebt)
quote:Een gebroken potlood komt in mijn gedachte op...
Op vrijdag 10 januari 2003 18:06 schreef ook_gek het volgende:
ik wil wel eens een foto van ze zien.
Zonder corset!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |