Oeh, heb zalmlasagne gegeten vanavondquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:52 schreef r8ality het volgende:
TerugVindPeper(met roomkaas)
Ik gerookte zalm en surimi met knoflookquote:
Dat waren er toch nog maar 2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:56 schreef r8ality het volgende:
Ik was vergeten dat ik ze nog had. Nu dus weer peper met roomkaas
.
Driequote:
Jij rookt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef ArTiC het volgende:
pa zit te hoesten...
Ik: steek er nog 1 op ouwe
Pa: ja, jij ook?
Ik steek een sigaret aan en rook hem op.
Dat gezicht
En gelijk jouw huis leeg jat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij rookt niet
Leuk gehad?
en idd, niets meer te doen in Ehv
Ik had net een gesprek met een dakloze die ik nog ken van toen ik 16 was en af en toe tegen kom.
Hij gaf me zijn nummer voor als ik een nieuwe fiets, tv ofzo nodig heb, of als ik wil dat hij een lamp voor me indraait ofzo
Ik vond het heel wat dat hij het durfde voor te stellen, zouden er mensen zijn die zeggen: ja joh, is goed, kom maar?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het heel wat dat hij het durfde voor te stellen, zouden er mensen zijn die zeggen: ja joh, is goed, kom maar?
Hij had ook in de gevangenis gezeten in de stad waar Ado woontIk vroeg of hij weleens buiten Ehv kwam, zegt ie: ja, ik heb daar in de gevangenis gezeten, en daar en daar... ik:
![]()
zo...eerst ff mijn melk opdrinkenquote:
er komt gewoon cappuccino (of hoe je dat ook schrijft stelletje taalnasi's) uit de automaatquote:
Hij is wel een beetje arrogant.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:27 schreef ArTiC het volgende:
Contador wint criterium Stiphout
wat een held...zo'n tour de France winnen is een peulenschil maar dan ook nog de ronde van Stiphout, diep respect
tja...de snuggerste is het niet idd...quote:
dag mevrouwquote:
beetje kort...heb tot half 2 liggen woelenquote:
er staat geen reet aan filets, het is alleen wat drukken bij de empelbrugquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:34 schreef FUFR het volgende:
goedemorgens.
morgen om 10:00 bij UWV Amsterdam zijn..
Het is voor een goed doel maar toch
Het stukkie A2 wat ik tegenwoordig even moet gebruiken was zwaar rustig vanochtend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:34 schreef FUFR het volgende:
goedemorgens.
morgen om 10:00 bij UWV Amsterdam zijn..
Het is voor een goed doel maar toch
sowieso zwerversquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef amaranta het volgende:
Induraiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
R. was nog gaan kijken in Stiphout.
JB vage actie. Ik zou hem lekker laten.
En sowieso, een zwerver met een 06En zwervers die roken en drinken
![]()
Doe dat 1 week niet koop een kaartje voor het zwembad en ga douchen ofzo.
dat vooral jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sowieso zwervers![]()
Niemand hier in Nederland hoeft op straat te wonen
ik ga de gok per auto wagen ipv met de trein, anders zit ik me toch maar te vervelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het stukkie A2 wat ik tegenwoordig even moet gebruiken was zwaar rustig vanochtend.
Veel zwervers willen niet anders..quote:
jij ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:45 schreef -moppie- het volgende:
Ama, je bent veranderd, leuk![]()
Moet wel even wennen.
dat vind ik dus ook. en ook niet op een trekharmonica spelen bij de super.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet staan schooien.
Precies, gewoon opzouten en onder de brug blijven zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook. en ook niet op een trekharmonica spelen bij de super.
goedemorgen zeg, eindelijk wakkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:55 schreef Juup© het volgende:
Ochtend.
had ik ook maar een vak geleerdquote:
ach hij is ook wakkerquote:
Neem je rust nu het nog kanquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Was al eerder wakker hoorStilte voor de storm, over een tijdje mag ik er 's nachts uit
ten behoeve van het verbeteren van mijn imago maak ik geen schunnige opmerkingen op deze post.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jongenman, ik heb al blaren op mijn handen gekweekt deze morgen.
seau, wat have you done?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen blaren van.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ten behoeve van het verbeteren van mijn imago maak ik geen schunnige opmerkingen op deze post.
Ik heb het heulemaal zelf gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze trouwens snel gedaan met die dock daar in boxtel.
Is je golf scheef?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef r8ality het volgende:
Pita Kaas Racing op Flight Forum.
[ afbeelding ]
(325i erachter is huisgenoot)
oh nee, je gaat toch niet tussen die sjonnies daar rijdenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, weg is banked.quote:
you vulva? is ie stuck?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
huh huhquote:
hier rondrijden en geen koffie komen scorenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
die dock!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef bleiblei het volgende:
Wat in Boxtel?
Tijdelijke overplaatsing.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef bleiblei het volgende:
Wat in Boxtel?
Dat is toch stoerquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh nee, je gaat toch niet tussen die sjonnies daar rijden![]()
Is ook laatste keer geweest, het is gewoon te leip daar. Je hebt wel mooie bochtjes, maar in de uiteindes van die bochten moet je elke keer heul goed kijken of er geen verkeer komt en die gaan allemaal over de flos enzo als je net iets te hard aan komt gassenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah gelukkig, je bent iets minder hersenloos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is ook laatste keer geweest, het is gewoon te leip daar. Je hebt wel mooie bochtjes, maar in de uiteindes van die bochten moet je elke keer heul goed kijken of er geen verkeer komt en die gaan allemaal over de flos enzo als je net iets te hard aan komt gassen.
Nee, Golf is speelautoquote:
Die wegen daar vragen erom.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is toch stoer.
Als een stel hersenloze paupers de openbare weg misbruiken.
Was gisteravond @ 19.00-20.00quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier rondrijden en geen koffie komen scoren
Zoveel gerukt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nooitquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:29 schreef Inu het volgende:
Zo, maar weer eens in de bieb
En te hard rijden doe je sowieso wel he Joost
Soort zoekt soort?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, maar het overschot aan hersenloze sjonnies maakt het levensgevaarlijkquote:
Wie z'n harde lul?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb je z'n harde lul of werk je nooit met je handjes?
De wind nog gevaarlijker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, maar het overschot aan hersenloze sjonnies maakt het levensgevaarlijk
Zegt de Helmonder uit het Haagjequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, maar het overschot aan hersenloze sjonnies maakt het levensgevaarlijk
Zolang je je niet aanpast aan je omgeving gaat dat best goed.quote:
toen was ik idd elders iemand blij aan het maken met een Acekard-je met 2gb aan games.quote:
notedquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:36 schreef bleiblei het volgende:
For the record, ik heb een schurfthekel aan achterlijke debielen die op de openbare weg wedstrijdjes en races organiseren. Levensgevaarlijk zijn die grappen.
In mijn geval laat ik mij niet opnaaien door een ander. Maar als de weg vrij is kan ik het niet laten om een bochtje zo hard en schuin mogenlijk te pakken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:36 schreef bleiblei het volgende:
For the record, ik heb een schurfthekel aan achterlijke debielen die op de openbare weg wedstrijdjes en races organiseren. Levensgevaarlijk zijn die grappen.
ik zie de openbare weg niet als een circuitquote:
Hap hapquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zolang je je niet aanpast aan je omgeving gaat dat best goed.
Kortom, als je mee gaat doen aan domme activiteiten verlaag je je zelf tot het soort uitschot dat zich met dergelijke zaken bezighoudt. En dat is bij ArTiC iig. hier niet het geval.
Maar je verhalen over 200+ op de snelweg dan?...quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In mijn geval laat ik mij niet opnaaien door een ander. Maar als de weg vrij is kan ik het niet laten om een bochtje zo hard en schuin mogenlijk te pakken.
niet jouw keuze maar je weet wel heel gedetailleerd te vertellen wat er te zien was op TMFquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Hap hap
Maar ik zag laatst op TMF (ja, niet mijn tvkeuze..) dat Willy de stad uit en toen gingen ze fierljeppen in Brandevoort.. (want dat is idd typisch Helmonds) en vantevoren gingen ze ff scheuren op een parkeerplaats... echt hoe sneu gewoon
En toen vloog ie ook nog eens uit de bocht
das nie bochtquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je verhalen over 200+ op de snelweg dan?...
Toen was ik nog jong en onbezonnen. Ik had toen notabene een Bmw m3.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je verhalen over 200+ op de snelweg dan?...
Ik had de afstandsbediening nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet jouw keuze maar je weet wel heel gedetailleerd te vertellen wat er te zien was op TMF
Waarvan die slang knapte?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onbezonnen. Ik had toen notabene een Bmw m3.
was die puist in helmond ja?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Hap hap
Maar ik zag laatst op TMF (ja, niet mijn tvkeuze..) dat Willy de stad uit en toen gingen ze fierljeppen in Brandevoort.. (want dat is idd typisch Helmonds) en vantevoren gingen ze ff scheuren op een parkeerplaats... echt hoe sneu gewoon
En toen vloog ie ook nog eens uit de bocht
Ik kom tegenwoordig niet meer boven de 140km/uur.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef bleiblei het volgende:
200+ op de snelweg kan best af en toe.
Wedstrijdjes op de snelweg kan gewoon echt absoluut niet.
Neuh, dat was een 205 1.9 gti.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had de afstandsbediening niet
[..]
Waarvan die slang knapte?
Ik ook niet. Harder gaat de trein nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig niet meer boven de 140km/uur.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie de openbare weg niet als een circuit
quote:
wat is er mis met op een leeg (als in, zelfs geen vrachtwagen op de rechterbaan) stuk snelweg harder dan 120 te rijden? Normaal kruip ik er met 20km/u overheen, ik mag best wat tijd van mijn leven compenseren.quote:
eerder als een lange start/landingsbaan van een vliegveld. Met dat circuitrijden bedoel ik een stuk openbare weg rijden volgens een ideale lijn, bochten zo hard mogelijk doorrijden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef -moppie- het volgende:
Artic, het zijn toch 2 tegenstijdigheden die je hier even neerknalt.
Als je 180 rijdt op de A2 (ook al kan het) dan gebruik je de openbare weg dus als circuit.
Bij 180km/uur op de snelweg pakken ze je rijbewijs af, met 80km/uur door de bocht niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerder als een lange start/landingsbaan van een vliegveld. Met dat circuitrijden bedoel ik een stuk openbare weg rijden volgens een ideale lijn, bochten zo hard mogelijk doorrijden.
A2 is gewoon rechtdoor, saai....het is dat de boordcomputer begint te piepen bij 180...anders had ik het niet gemerkt
echt niet...op een geijkte meter is het +-170km/u en dan nog de correctie erafquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij 180km/uur op de snelweg pakken ze je rijbewijs af, met 80km/uur door de bocht niet.
OMG wat zal je even gepoept hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:22 schreef Inu het volgende:
Ik kreeg me toch even een hartverzakking... ik moet mn cijferlijst uitprinten, staat er dat ik niet heb voldaan aan alle cursussen!
Kwam dus omdat mijn stage geen cursus is, maar overig en dat de 15 ECTS dus ergens anders stonden... pfew..
das een artikel 5 beste colt..quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij 180km/uur op de snelweg pakken ze je rijbewijs af, met 80km/uur door de bocht niet.
Waar mag je nog 120 rijden op de A2?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet...op een geijkte meter is het +-170km/u en dan nog de correctie eraf
Als ze me nu niet laten afstuderen mogen ze er idd in stikken met hun masterquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG wat zal je even gepoept hebben
gelukkig is alles toch goedgekomen..
tussen Best en Vughtquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar mag je nog 120 rijden op de A2?
waarom geloof ik niet dat je dit meentquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze me nu niet laten afstuderen mogen ze er idd in stikken met hun master
Ik ga echt geen colleges meer volgen nu hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom geloof ik niet dat je dit meent
dat snap ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga echt geen colleges meer volgen nu hoorHeb het wel even gehad met alle papers en essays
maar wel jarenlang studeren en dan je master laten liggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga echt geen colleges meer volgen nu hoorHeb het wel even gehad met alle papers en essays
Tot Boxtel in ieder gevalquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar mag je nog 120 rijden op de A2?
Ja, als ik nu nog een vak zou moeten doen zou ik er toch nog ff over twijfelen hoor...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar wel jarenlang studeren en dan je master laten liggen?
dat snap ik niet zo...
In het topic staan 2 foto's van mij met kittens, die worden het.. de 2 dikke broertjes!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Welke van de 3 poesies gaat het worden Deb... leuke foto's trouwens.
Vakantieperiode.. er zijn pas 19 telefoontjes binnengekomen sinds vanochtend, en we zijn met z'n 8en!quote:
Aahquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In het topic staan 2 foto's van mij met kittens, die worden het.. de 2 dikke broertjes!
[..]
Vakantieperiode.. er zijn pas 19 telefoontjes binnengekomen sinds vanochtend, en we zijn met z'n 8en!
Allebeiquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In het topic staan 2 foto's van mij met kittens, die worden het.. de 2 dikke broertjes!
[..]
Vakantieperiode.. er zijn pas 19 telefoontjes binnengekomen sinds vanochtend, en we zijn met z'n 8en!
Ik moest ook nog 1 vak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, als ik nu nog een vak zou moeten doen zou ik er toch nog ff over twijfelen hoor...
Maar er zijn genoeg studenten die hun scriptie nooit afmaken en dus geen papiertje halen. Die snap ik idd ook niet zo
in the end gaat het gewoon om de knikkers, niet om de papiertje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moest ook nog 1 vak.
Zekers te weten dat ik die er ff snel doorheen gegast heb.
Het scheelde dat ik het vak al gevolgt had, maar nooit de eindopdracht (dingetje programmeren) heb gemaakt, dus heb gewoon een weekje in de stof gedoken, die opdracht geprogrammeerd en vak af laten strepen.
Maar goed, ik snap sowieso niet dat mensen opleidingen afkappen.
Of je moet het echt niet halen, okee.
Maar dat laffe "ik vond het niet leuk".
In the end gaat het om het papiertje, en elke studie heeft z'n momenten dat je er van baalt en moeite hebt met een vak.
zij hep geen hobbies denk ik wellesquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:48 schreef bleiblei het volgende:
Daarom vind ik het ook zo ontzettend knap dat Levi doorzet.
En die hoeft niet eens per se, want ze heeft al een HBO papiertje.
Als je het echt niet leuk vindt, dan kun je er echt geen studie meer doorheen jassen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moest ook nog 1 vak.
Zekers te weten dat ik die er ff snel doorheen gegast heb.
Het scheelde dat ik het vak al gevolgt had, maar nooit de eindopdracht (dingetje programmeren) heb gemaakt, dus heb gewoon een weekje in de stof gedoken, die opdracht geprogrammeerd en vak af laten strepen.
Maar goed, ik snap sowieso niet dat mensen opleidingen afkappen.
Of je moet het echt niet halen, okee.
Maar dat laffe "ik vond het niet leuk".
In the end gaat het om het papiertje, en elke studie heeft z'n momenten dat je er van baalt en moeite hebt met een vak.
Ja, maar met een P (okee, met eenP kan je niet heel veel) maar met een HBO diploma hoef je iig. niet met een minimum loon bij de AH te beginnen maar start je met een stuk meer knikkers waar je van kan leven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
in the end gaat het gewoon om de knikkers, niet om de papiertje.
Er betalen bij AH maar weinig mensen met hun P. en dan bedoel ik dus niet Pinpas
Portemonnee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
in the end gaat het gewoon om de knikkers, niet om de papiertje.
Er betalen bij AH maar weinig mensen met hun P. en dan bedoel ik dus niet Pinpas
Wat ik in mijn omgeving in het algemeen zag was dat mensen iets kozen, lol hadden tot er een kutvak voorbij kwam en daarop stuk liepen (geen doorzettingsvermogen om voor een saai/moeilijk vak een keer goed door te bijten). Daarnaast, als je een opleiding doet, mag ik hopen dat je je wel ff verdiept in je keuze.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je het echt niet leuk vindt, dan kun je er echt geen studie meer doorheen jassen hoorJe moet wel een beetje motivatie kunnen opbrengen voor je studie en dat gaat niet zonder een beetje leuke wil...
Ws zou ik dat vak idd ook wel doen, maar niet nu
Ik heb mijn BA gekozen door alles weg te strepen wat ik niet leuk vond en toen ik uiteindelijk Engels en Archeologie over had, heb ik voor Engels gekozen omdat ik Utrecht leuker vond dan Leiden... niet echt een heel onderbouwde keuze dus, maar wel eentje die past bij een 17-jarig hummeltje...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ik in mijn omgeving in het algemeen zag was dat mensen iets kozen, lol hadden tot er een kutvak voorbij kwam en daarop stuk liepen (geen doorzettingsvermogen om voor een saai/moeilijk vak een keer goed door te bijten). Daarnaast, als je een opleiding doet, mag ik hopen dat je je wel ff verdiept in je keuze.
En last but not least. Met dat papiertje ben je niet verplicht om 60 jaar dat vak te beoefenen. Maar je hebt WEL een papiertje waarmee je kan zeggen "kijk, ik ben slim" (of naja, meer "kijk, ik kan ctrl C, ctrl V vinden op mijn toetsenbord).
Na de vakantie (dus rond 17 of 18 septemberquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Allebei![]()
![]()
![]()
ze zijn leuk!
Wanneer mogen ze bij je komen wonen?
En je hebt een Master! En dat nuttige komt vanzelf wel een keer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb mijn BA gekozen door alles weg te strepen wat ik niet leuk vond en toen ik uiteindelijk Engels en Archeologie over had, heb ik voor Engels gekozen omdat ik Utrecht leuker vond dan Leiden... niet echt een heel onderbouwde keuze dus, maar wel eentje die past bij een 17-jarig hummeltje...
En ik ben idd ook vakken tegengekomen die ik niet leuk vond, maar ik had ernaast altijd wel iets leuks of iig iets om naar uit te kijken. Dus kon ik het in een groter geheel zien. Mijn MA heb ik wel gekozen omdat ik het leuk vond, als ik iets had gekozen voor mn toekomst had ik wel wat nuttigers gedaan
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Na de vakantie (dus rond 17 of 18 september)
muts! nu weten ze het!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef bleiblei het volgende:
Maar om een voorbeeldje te geven, vrienden van ons, de één MBO afgerond, de ander Havo geloof ik.
Allebei 5-6 jaar ouder dan ik ben, werken allebei een jaar of 10 langer dan mij. En ze verdienen allebei een paar 100 euro netto minder als mij. Ik schrok daar echt van toen ik dat hoorde. Heb ook gelijk mijn mond gehouden en niets verteld over mijn salaris.
de IT managert hier was politieagentquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En je hebt een Master! En dat nuttige komt vanzelf wel een keer.
Mijn manager komt ook uit de hoek van Personeels en Arbeid. Toch IT Manager geworden.
Om maar even een carriere switch te maken.
Maar ik niet begrijp...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Na de vakantie (dus rond 17 of 18 september)
Als ze ze betaald welquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar ik niet begrijp...
Mag je ze nu houden of niet?
en ik maar denken dat het een liefdadigheidsproject (3x woordwaarde) betrof.quote:
commerciële liefdadigheidquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een liefdadigheidsproject (3x woordwaarde) betrof.
Nou,zo te lezen heb je je hart laten kiezen, which is good for the future, anders ga je straks 40 jaar dingen doen die je niet leuk vindt, zoals BBquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb mijn BA gekozen door alles weg te strepen wat ik niet leuk vond en toen ik uiteindelijk Engels en Archeologie over had, heb ik voor Engels gekozen omdat ik Utrecht leuker vond dan Leiden... niet echt een heel onderbouwde keuze dus, maar wel eentje die past bij een 17-jarig hummeltje...
En ik ben idd ook vakken tegengekomen die ik niet leuk vond, maar ik had ernaast altijd wel iets leuks of iig iets om naar uit te kijken. Dus kon ik het in een groter geheel zien. Mijn MA heb ik wel gekozen omdat ik het leuk vond, als ik iets had gekozen voor mn toekomst had ik wel wat nuttigers gedaan
Is ook, maar beestjes voor de prijs worden ingeent, gechipt en over een half jaar gecastreerd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een liefdadigheidsproject (3x woordwaarde) betrof.
gecastreerd en al, das ook wel wat voor jouw veestapel danquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is ook, maar beestjes voor de prijs worden ingeent, gechipt en over een half jaar gecastreerd.
Gratiz...
Die zijn het toch allemaal al!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
gecastreerd en al, das ook wel wat voor jouw veestapel dan
ik weets daarom zei ik het ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die zijn het toch allemaal al!
colt komt ook via Redcat dus hij moet er ook aan geloven
Inderdaad, voor kittens betaal je ¤120,- p.s. en dan zit dat er allemaal al bij. Scheelt je dus een hoop "later" geld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is ook, maar beestjes voor de prijs worden ingeent, gechipt en over een half jaar gecastreerd.
Gratiz...
honderdtwintig euro's voor een kitten? Is dat zo duur?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, voor kittens betaal je ¤120,- p.s. en dan zit dat er allemaal al bij. Scheelt je dus een hoop "later" geld.
bij de slager zijn ze goedkoper iddquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
honderdtwintig euro's voor een kitten? Is dat zo duur?
damn, en dat voor anderhalf ons poes..
Anders blijft de stichting bezig he...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weets daarom zei ik het ook.
Castratie leek me een harde eis
Maar wie of wat is nou Plonsje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef FUFR het volgende:
Maar ondertussen zijn we Plonsje nog steeds kwijt en is nu zelfs de reserve Plonsje ingeschakeld.
Haar eerste woordjes van vanmorgen: Pap, ga je mee verder zoeken?
Plonsje is een badstoffen eendje van 15 cm waar Sam helemaal verknocht aan is.quote:
Waar is ze gisteren allemaal geweest met Plonsje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
Plonsje is een badstoffen eendje van 15 cm waar Sam helemaal verknocht aan is.
Haar knuffel dus.
de grootte maakt het zoeken dus ook extra moeilijk.
Een nieuwe kopen kan niet, ze heeft er 7 gehad (om de beurt na slijten) en Nutricia geeft ze niet meer weg.
Een nieuwe plons is ook niet vaal en vies zoals een knuf hoort te zijn.
Zie je een foto van Sam, zie je ook plonsje, die is/was er altijd bij, sinds ze een jaar is.
ja, overal en nergens dus. Ik heb de halve avond besteed aan zoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waar is ze gisteren allemaal geweest met Plonsje?
of eentje (haha woordspeling) die groot genoeg is om terug te vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef amaranta het volgende:
en dat is precies de reden dat ik nu erg blij dat Eva (vooralsnog) geen lievelingsknuffel heeft
the drama
Overigens heb je er zelf niets over te zeggen, dat is een natuurlijk proces.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef amaranta het volgende:
en dat is precies de reden dat ik nu erg blij dat Eva (vooralsnog) geen lievelingsknuffel heeft
the drama
Geweldig!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
of eentje (haha woordspeling) die groot genoeg is om terug te vinden.
ze is ontroostbaar, dat ding sjouwt ze heel dr leven al mee, vertrouwde ze al haar geheimpjes toe, droeg barbiejurkjes én een onderbroekje (want dat hoort zo bij nette eendjes)
zie haar handje ter vergelijking, hij is echt maar klein en past makkelijk in een jurkje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geweldig!
Maar als het 'ding' barbiejurkjes past dan is ie wel heul klein.
én de moeder gebeld. ik laat geen enkele optie open.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef amaranta het volgende:
neemt niet weg dat het enorm balen is dat ze haar plonsje kwijt is
misschien overwegen om na plonsje over te stappen op een vibo![]()
heb je al bij zoë in de tas gekijkt???
Begint dat geouwehoer op die leeftijd alquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
Zoe is naar huis gegaan gisteren, zat niet lekker in dr vel.
Heeft trouwens hele oude ogen dat kind..veel te druk in haar hoofd denk ik.
Amaquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef amaranta het volgende:
neemt niet weg dat het enorm balen is dat ze haar plonsje kwijt is
misschien overwegen om na plonsje over te stappen op een vibo![]()
heb je al bij zoë in de tas gekijkt???
helaas wel, ik zie heel veel kinderen met meer geestelijke bagage dan bv juup.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Begint dat geouwehoer op die leeftijd al
ik denk dat een roze tarzan dan wel op zn plaats is, helaas is ze pas jarig geweest dacht ik.quote:
De zus van een vriend van ons is ook een Borderliner. Presteert het om 2 kinderen op de wereld te zetten, kind 1 heeft wel contact met vader, kind 2 heeft ze met behulp van een donor gemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
helaas wel, ik zie heel veel kinderen met meer geestelijke bagage dan bv juup.
Kinderen met borderline moeders, kinderen die met 6 jaar (!) op de fiets alleen naar school worden gestuurd.
Kinderen die mishandeld zijn/worden.
heel triest, zeker omdat ik over het laatste mee kan praten weet ik wat er in zun koppie om gaat.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef amaranta het volgende:
plonsje wilde verfrissing en zit in de vriezer/koelast
plosnje wilde verkoeling en zit in de wasmachine/droger
plosnsje speelde verstoppertje en ligt achter de bank onder het bed
plonsje wilde dansen en zit in je laptoptas
plonsje is op vakantie en ligt in de auto
Kinderen die veel bij opa en oma zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De zus van een vriend van ons is ook een Borderliner. Presteert het om 2 kinderen op de wereld te zetten, kind 1 heeft wel contact met vader, kind 2 heeft ze met behulp van een donor gemaakt.
De oudste van de 2 is nu 6 en woont denk ik al meer dan 50% van haar jonge leventje bij opa en oma omdat moeders weer opgenomen moet worden. Ik geloof er geen bal van dat een kind hier niks aan overhoudt.
het debiele is dat oma hier niet zo over denkt en de rest van de familie er ook niks over mag zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Kinderen die veel bij opa en oma zijn
das niet goed, weinig prikkels, weinig leeftijdsgenootjes...manifisteren zich erg slecht in en rond school.
dat wilde je toch niet??quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:47 schreef ColtZ40 het volgende:
moppie, geen hout maar stuc rond het trapgat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuin, speeltuin, onderweg op de fiets verloren, keukenkastje, in de monopolydoos?????quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef amaranta het volgende:
toilet? slaapkamers? kelder? garage? schuur? bloempotten? videorecorder???
imo mogen die ook gecastreerd worden, met wormenkuur en inentingen kost dat maar 120 euro las ik laatstquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het debiele is dat oma hier niet zo over denkt en de rest van de familie er ook niks over mag zeggen.
ik begrijp gewoon niet dat iemand die al heel z'n leven niet lekker in z'n vel zit zo nodig (in d'r eentje) 2 kinderen op de wereld moet zetten.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef amaranta het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat wilde je toch niet??Ja, aan hardhout zou ik 200 euro kwijt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wij hebben geen garage, restquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef amaranta het volgende:
ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tuin, speeltuin, onderweg op de fiets verloren, keukenkastje, in de monopolydoos?????
en wat zouden wij aan stucwerk kwijt zijn dan? icm met nog een keer stucen als er iets aan de electra moet gebeuren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, aan hardhout zou ik 200 euro kwijt zijn.
een houten huis op de plaats van 150x150x150 is niet zo geheim, maar ook niet..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:51 schreef amaranta het volgende:
in de geheime hut??
Goede vraag! we bellen Ken even! (tip)quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en wat zouden wij aan stucwerk kwijt zijn dan? icm met nog een keer stucen als er iets aan de electra moet gebeuren?
neem zoethout! stukken goedkoper en nog lekker ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, aan hardhout zou ik 200 euro kwijt zijn.
Ik lus dat nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem zoethout! stukken goedkoper en nog lekker ook!
ik denk aan fruittellaquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef ArTiC het volgende:
2 rollen Mentos voor 1 euro bij de Shell...raad waar ik me ziek aan zit te eten...
Nee, die geheime hut was in de huiszimmer en is ook helemaal onderzochtquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef amaranta het volgende:
de geheime hut, dat is de hut waarvan jij niet weet dat hij bestaat. Wss alleen zij en zoé. Kan achter de bank zijn, kan onder het bed zijn of gewoon naast de trap. Het is immers een geheime hut.
in 1x goed geradenquote:
10 a 15 euro. klein stukje kan ikzelf wel stucken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en wat zouden wij aan stucwerk kwijt zijn dan? icm met nog een keer stucen als er iets aan de electra moet gebeuren?
oke danquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
10 a 15 euro. klein stukje kan ikzelf wel stucken.
Nog nooit een plank van zoethout gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem zoethout! stukken goedkoper en nog lekker ook!
vraag maar aan Hans en Grietjequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nog nooit een plank van zoethout gezien.
daar geloof ik geen reet vanquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je laat het stucen, en anders is het zelf stucken.
Volgens Dennis Mulder dan.
ik vraag het wel aan Levi als ze terug isquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stucken&meta=
Van Dale weet het ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vraag het wel aan Levi als ze terug is
dus het stuken is met een k maar het materiaal met een c...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Van Dale weet het ook
stu·ken stuukte, h gestuukt bepleisteren met stuc
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus het stuken is met een k maar het materiaal met een c...
dan zou stuken met stuc idd stucken kunnen zijn
ik moet aan mijn imago denkenquote:
wanneer?quote:
Aahquote:
Vanuit Dadas kan ik wel thuiskomenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer?![]()
dan post ik de volgende dag op fok dat we wakker zijn
mijn huis is dichterbijerquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Inu het volgende:
[..]
AahNja, alle foto's die hier geplaatst worden worden meestal ondergepaint dusja
[..]
Vanuit Dadas kan ik wel thuiskomen![]()
ik las sla op mijn kont...als in sla, dat eetbare spulquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zeg nog... mooeeh en sla ondertussen op mijn kont
Wa hedde gij nou weer gedaan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:57 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik ben weer door de APK.
Dat is zwangerentaal voor"ik ben bij de verloskundige geweest en alles was goed"quote:
Bij de weg, toen wij (inu en ik) naar huis gingen lag het shirt op de opritquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef bleiblei het volgende:
93 belde, ze willen hun schoenen terug!
Niet doen Ama, voor een man gaan het enigszinds nog maar voor een vrouwquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is zwangerentaal voor"ik ben bij de verloskundige geweest en alles was goed"
Ik wil ook nikes
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Bij de weg, toen wij (inu en ik) naar huis gingen lag het shirt op de oprit
Ik heb het nu Colt kado gedaan. Graag alsnog een XXL bij je volgende bestelling
owquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet doen Ama, voor een man gaan het enigszinds nog maar voor een vrouw![]()
Hij is in ieder geval samen met Inu weggegaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
moest je nu perse zeggen dat Inu erbij was. Is dat een verkapte we hebben geneukt opmerking ofzo?
Wat wil je hiermee nou precies bereiken?
i did not have sexual intercourse with that woman!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
moest je nu perse zeggen dat Inu erbij was. Is dat een verkapte we hebben geneukt opmerking ofzo?
Wat wil je hiermee nou precies bereiken?
en ik heb me als een heer gedragen. be assured.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval samen met Inu weggegaan
NIet dat het jullie wat aangaat. Maar ik heb gisteren nog sex gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik heb me als een heer gedragen. be assured.
Ama is een sexuele frustie
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik heb me als een heer gedragen. be assured.
Ama is een sexuele frustie
nou en?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
NIet dat het jullie wat aangaat. Maar ik heb gisteren nog sex gehad.
at your servicequote:
ik heb daar helemaal niets van gezegd, jij kievitsei!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:25 schreef amaranta het volgende:
Nou ja gisteren viel iedereen over *^&^^### zn post toen hij zei dat hij met Inu naar Aken was geweest.
En nu doe jij hetzelfde. Dus ik denk. Ik doe even blij.
Arme babyquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
arme mex ookquote:
en, heb je nu meer sexlust nu je bezwangerd bent of valt het wel mee?\quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Dat kon ik uit dr verhaal ook niet opmaken.quote:
Later bleek dat de baby een behoorljik grote anoes hadquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef amaranta het volgende:
Ik heb daarna toevallig een echo gehad en de ogen waren niet uitgedeukt en in het voorhoofd zat ook geen deuk..
dus of mex heeft een hele korte piemel of de baby ligt heeeeeeeeeeeeeeeul ver naar achteren
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
en, heb je nu meer sexlust nu je bezwangerd bent of valt het wel mee?\
Ik werd regelmatig snachts op mn schouder getikt van: kom es hier...dit trimester wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het een 3d/4d echo dan? Anders kun je dat toch niet zienquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef amaranta het volgende:
Ik heb daarna toevallig een echo gehad en de ogen waren niet uitgedeukt en in het voorhoofd zat ook geen deuk..
dus of mex heeft een hele korte piemel of de baby ligt heeeeeeeeeeeeeeeul ver naar achteren
bij jou kan das aap niet heeeeeeeeeeeeeeul ver naar achteren liggen, dan ligt ie naast je in bedquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef amaranta het volgende:
hmmm sjors de aap lag wel even in een stuitquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
Later bleek dat de baby een behoorljik grote anoes had
echt, die wil je niet van dichtbij zien, laat staan aanduwenquote:
echoscopisten zien allesquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was het een 3d/4d echo dan? Anders kun je dat toch niet zien
bedanktquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij jou kan das aap niet heeeeeeeeeeeeeeul ver naar achteren liggen, dan ligt ie naast je in bed
met fossielen jaquote:
Oei, matig van mij. Maar goed, dat shirt pas ik toch nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
achter op de mountainbike?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oei, matig van mij. Maar goed, dat shirt pas ik toch niet.
Enne Inu ging toch met R8al mee.
Is veul te groot.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |