Oeh, heb zalmlasagne gegeten vanavondquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:52 schreef r8ality het volgende:
TerugVindPeper(met roomkaas)
Ik gerookte zalm en surimi met knoflookquote:
Dat waren er toch nog maar 2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:56 schreef r8ality het volgende:
Ik was vergeten dat ik ze nog had. Nu dus weer peper met roomkaas
.
Driequote:
Jij rookt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef ArTiC het volgende:
pa zit te hoesten...
Ik: steek er nog 1 op ouwe
Pa: ja, jij ook?
Ik steek een sigaret aan en rook hem op.
Dat gezicht
En gelijk jouw huis leeg jat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij rookt niet
Leuk gehad?
en idd, niets meer te doen in Ehv
Ik had net een gesprek met een dakloze die ik nog ken van toen ik 16 was en af en toe tegen kom.
Hij gaf me zijn nummer voor als ik een nieuwe fiets, tv ofzo nodig heb, of als ik wil dat hij een lamp voor me indraait ofzo
Ik vond het heel wat dat hij het durfde voor te stellen, zouden er mensen zijn die zeggen: ja joh, is goed, kom maar?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het heel wat dat hij het durfde voor te stellen, zouden er mensen zijn die zeggen: ja joh, is goed, kom maar?
Hij had ook in de gevangenis gezeten in de stad waar Ado woontIk vroeg of hij weleens buiten Ehv kwam, zegt ie: ja, ik heb daar in de gevangenis gezeten, en daar en daar... ik:
![]()
zo...eerst ff mijn melk opdrinkenquote:
er komt gewoon cappuccino (of hoe je dat ook schrijft stelletje taalnasi's) uit de automaatquote:
Hij is wel een beetje arrogant.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:27 schreef ArTiC het volgende:
Contador wint criterium Stiphout
wat een held...zo'n tour de France winnen is een peulenschil maar dan ook nog de ronde van Stiphout, diep respect
tja...de snuggerste is het niet idd...quote:
dag mevrouwquote:
beetje kort...heb tot half 2 liggen woelenquote:
er staat geen reet aan filets, het is alleen wat drukken bij de empelbrugquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:34 schreef FUFR het volgende:
goedemorgens.
morgen om 10:00 bij UWV Amsterdam zijn..
Het is voor een goed doel maar toch
Het stukkie A2 wat ik tegenwoordig even moet gebruiken was zwaar rustig vanochtend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:34 schreef FUFR het volgende:
goedemorgens.
morgen om 10:00 bij UWV Amsterdam zijn..
Het is voor een goed doel maar toch
sowieso zwerversquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef amaranta het volgende:
Induraiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
R. was nog gaan kijken in Stiphout.
JB vage actie. Ik zou hem lekker laten.
En sowieso, een zwerver met een 06En zwervers die roken en drinken
![]()
Doe dat 1 week niet koop een kaartje voor het zwembad en ga douchen ofzo.
dat vooral jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sowieso zwervers![]()
Niemand hier in Nederland hoeft op straat te wonen
ik ga de gok per auto wagen ipv met de trein, anders zit ik me toch maar te vervelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het stukkie A2 wat ik tegenwoordig even moet gebruiken was zwaar rustig vanochtend.
Veel zwervers willen niet anders..quote:
jij ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:45 schreef -moppie- het volgende:
Ama, je bent veranderd, leuk![]()
Moet wel even wennen.
dat vind ik dus ook. en ook niet op een trekharmonica spelen bij de super.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet staan schooien.
Precies, gewoon opzouten en onder de brug blijven zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook. en ook niet op een trekharmonica spelen bij de super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |