quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef T3rr0r het volgende:
Nu op Nederland 2 bij Netwerk. Zo'n gelovige mafkees die op zijn dak 'JEZUS REDT' heeft staan en dit ondanks vermaningen van de gemeente weigert dit eraf te halen. Dat is tot daar aan toe maar hij valt ook nog eens mensen bij de supermarkt lastig met z'n irritante gelul. Z'n kinderen zijn al net zo gek en worden al verbannen uit z'n huis als ze het ooit wagen om een sigaret te roken ('want na sigaretten is er nog maar één stap naar de drugs').
Afgelopen
Waarschijnlijk morgen terug te zien op Uitzending Gemist.
Iedereen die openhart chirugie is ondergaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jou! Als je je hart openstelt voor Christus...
Dat wil ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jou! Als je je hart openstelt voor Christus...
Ik geloof dat ik morgen weer moet werken als ik niet ontslagen wil wordenquote:
Ik snap dit niet. Kinderen zijn slecht voor de maatschappij? Ik dacht dat het andersom was. Of bedoel je specifiek kinderen van zijn kaliber?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
Die vent woont hier vlakbij en kom er regelmatig langs. Hij heeft 17 kinderen, dus erg goed voor de Nederlandse maatschappij is hij ook niet.
Misschien is een bepaald citaat van Voltaire hier wel toepasselijk:quote:Daarnaast valt hij vaak mensen lastig in het centrum van Gorinchem.
Ik kan niet wachten tot het er af is. Want ik erger me er aan.
Doen!quote:Als ik op me dak zet Jezus is Satan, dan gaan ze huilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |