Snatch. Als er genoeg tijd tussen zit dan kan je die best vaak kijken, lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:10 schreef gabberklaas het volgende:
Welke zouden jullie gaan kijken? Komen zo allebei op tv namelijk.
Ik heb geen videobanden meer en niks anders om op te nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ga snatch kijken en neem Heat op. Of andersom.
Download de een en kijk de ander.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:16 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ik heb geen videobanden meer en niks anders om op te nemen.
Mijn computer scherm is niet groot genoeg om fatsoenlijk een film op te kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Download de een en kijk de ander.
Of nog beter, download ze allebei. Films kijken op tv is sowieso kut.
Het einde is toch vrij . erm, wel.. belangrijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
Snatch is zéér tof. Heat heb ik eigenlijk nog nooit helemaal afgekeken.
Nouja dat was meer omdat er steeds iets tussen kwam o.i.d. Maar vanavond ga ik hem kijken!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het einde is toch vrij . erm, wel.. belangrijk.
tenzij je natuurlijk puur voor de actie kijkt enzo.
Die scene bedoel ik, in de post onder jouw.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef J.Herrer het volgende:
Als je dit hebt gezien hoef je eigenlijk niet meer naar Heat te kijken en kun je gewoon Snatch kijken
Krijg je gewoon spontaan een boner van, zo realistisch mooi dat geluidquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Als er een Oscar was voor 'Beste geweergeluiden in een film' zou Heat er 1 hebben minstens, voor het geluid na de bank als ze midden op straat rennen
REKETEKETEKTEKE
Achter een klein beeldschermpje op een oncomfortabele bureaustoel is natuurlijk veel idealerquote:
veel plezier met je 12 reclameblokkenquote:
40 inch Blu-ray met 7.1 surroundquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Achter een klein beeldschermpje op een oncomfortabele bureaustoel is natuurlijk veel idealer
Ik vind eigenlijk alleen Quagmire en Stewie grappig, geef mij maar American dadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef DirkZz het volgende:
Familly guy is er nu op Herrer, je favo zeker?
2030 begonnen, nu pauzequote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Hoe laat komt Heat?
Half 9quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |