Ik weet van niksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef 3keernix het volgende:
Toen ik de TT zag verscheen er een glimlach...Slotje?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:50 schreef Nikmans het volgende:
Boris is het vleesgeworden stereotype internetheld
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef SexPistol het volgende:
Willen jullie de TT ajb veranderen in 'Sorry.'?
Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef SexPistol het volgende:quote:
In dit geval dan ook terecht, beetje de anonieme internetheld uithangenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:25 schreef Barcaconia het volgende:
Dat topic is nu al legendarisch. Hoe kan Fok! binnen een half uurtje een vriendschap naar de klote helpen!
En maar denken dat alle mensen hier lieve, goedwillende medemensen zijn, hoe naief
Inderdaad. Hij leert zijn lesje zo wel het snelst.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In dit geval dan ook terecht, beetje de anonieme internetheld uithangen
De eerste kwalieitspost van de dag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:34 schreef Michielos het volgende:
SexPistol zit nu continue met een warm en zenuwachtig gevoel. Hij kan niet slapen en zijn gedachten dwalen altijd af naar dit ene moment.. "Hoe kon ik zo dom zijn?" "Hoe kon ik die Penisbaard en kornuiten vertrouwen!" "Shit, ik ben er ingetuind" en bovenal; "hoe moet het nu verder"
Op het begin was er nog niks aan de hand.. hij zou wel even een ban regelen. Dit bleek echter een vrij onmogelijke klus aangezien het kwaad al was geschied. Hyves ligt onder vol bewijsmateriaal. Dit is niet meer recht te praten, ook niet door de vermoorde onschuld te spelen op de hyves van Annika.
Ergo: TS is een ware internet tough guy die nu huilend in foetus houding op bed ligt.. trillend, jankend.. onder het zweet van angst. Hij is geowned door Fok! KLB bazen die niks liever zien dan vriendschappen verknallen, het leven van TS vergallen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |