Hij moet bijna wel een grote trollhoax zjin eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef Genius-F het volgende:
Trouwens weer die falende Remsjo met zijn Louis_! Zelfs toen was het al een faler.
Jezus, eindelijk gewoon een echte reactie van iemand een keertjequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Genius-F het volgende:
Als hij voor AZ had gespeeld was hij een soort halfgod voor mij. Helaas speelt hij ergens anders en vind ik het een kankerlul.
Dat is meestal zo he :pquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Genius-F het volgende:
Als hij voor AZ had gespeeld was hij een soort halfgod voor mij. Helaas speelt hij ergens anders en vind ik het een kankerlul.
Met Afellay heb ik geen problemen, hij is teminste sympathiek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is meestal zo he :p
niet PSV-ers zullen het niet zo op Afellay hebben, niet Feyenoorders mogen Tomasson niet en niet Ajacieden hebben een hekel aan Suarez..
Dus Haarlem supporters hebben een hekel aan iedereen![]()
Daar zal niet iedereen het mee eens zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Met Afellay heb ik geen problemen, hij is teminste sympathiek.
Mogen wel Feyenoorders Tomasson wel dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
niet PSV-ers zullen het niet zo op Afellay hebben, niet Feyenoorders mogen Tomasson niet en niet Ajacieden hebben een hekel aan Suarez..
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mogen wel Feyenoorders Tomasson wel dan?
Hell yes! mede verantwoordelijk voor het winnen van de UEFA Cup 2002. Blijft voor mij een held.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mogen wel Feyenoorders Tomasson wel dan?
Ja echt een sympathieke gast die Afellayquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
yepquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja echt een sympathieke gast die Afellay
Hahaha Affellay sympathiekquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
In welke zin?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hahaha Affellay sympathiekOndanks dat het een goede voetballer is, is het gewoon een vervelend kankerventje.
Altidj provoceren met zijn jankende rotkop. Ook herinner ik mij nog een moment waar hij voor Jantje Vertongen gaat juichen toen hij een blunder maakte waaruit een doelpunt viel.quote:
Ach zo zijn er meer spelers die irritant zijn..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Altidj provoceren met zijn jankende rotkop. Ook herinner ik mij nog een moment waar hij voor Jantje Vertongen gaat juichen toen hij een blunder maakte waaruit een doelpunt viel.
Dan maak je je gewoon niet populair bij het publiek dat niet voor PSV is.
Misschien dat ik hem daarom zo sympathiek vindquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Altidj provoceren met zijn jankende rotkop. Ook herinner ik mij nog een moment waar hij voor Jantje Vertongen gaat juichen toen hij een blunder maakte waaruit een doelpunt viel.
Dan maak je je gewoon niet populair bij het publiek dat niet voor PSV is.
Hé, ga je mond eens spoelemquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
hap hapquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Hé, ga je mond eens spoelem
RIP Haarlem![]()
Misschien begrijp jij niet helemaal wat sympathiek is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem daarom zo sympathiek vind
hèhè, ben ook geen echte Haarlem supporter hoor, maar ik ben er nu eenmaal geboren en getogen en heb daarom natuurlijk wel een bepaalde interesse in de club. Maar terecht dat ze uit de competitie zijn verwijderd, zouden ze met meer clubs moeten doen t beginnen met clubs met een schuld hoger dan 30 miljoen.quote:
speciaal voor jouquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Misschien begrijp jij niet helemaal wat sympathiek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |