quote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik kan niet fotosoepen, dat laat ik aan de echte mensen over
momentquote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Remsjo het volgende:
Laat de fotosoeps maar komen hoor van Pantelic en Suarexxx
Vurnon Anitaquote:Op maandag 15 maart 2010 13:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
![]()
Wie is dat met nummer 23? Die komt ook zo lekker charmant aangerent
Die kop van Suarez ook toen ie zo omkeek wie dat deedquote:
hi ha hoquote:Op maandag 15 maart 2010 14:30 schreef MMUFC het volgende:
Pantelic dacht dat het Lingo was.. hij mocht 2 ballen pakken
en nee, nu niet Isaksson Lucile Werner gaan noemen omdat hij sinds de 6e minuut wat minder makkelijk liep
Ja handen af, anders volgt er weer een schwalbe....quote:Op maandag 15 maart 2010 15:05 schreef DeWijze het volgende:
Ik wens de TS een verblijf van 2 weken in een 100 meter diepe put vol met koeienscheit.
HANDEN AF VAN SUAREZ!
Ja dat doen ze alleen bij ajax, bij psv raken ze elkaar niet aan en gaan ze egoistisch een rondje rennen in hun eentjequote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef Remsjo het volgende:
Het valt me wel op dat spelers van Ajax altijd een doelpunt vieren door op elkaar te gaan liggen. Like WTF..
Bij psv weten ze niet wat ze moeten doen na een doelpunt omdat et niet zo vaak voorkomtquote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze alleen bij ajax, bij psv raken ze elkaar niet aan en gaan ze egoistisch een rondje rennen in hun eentje
EYO JIJ HEBT ZO EEN UI VAN SUK DIE SPITS VAN AJAX DIE ZOMAAR UIT ET NIETS BIJ AJAX KWAM EN DE USERNAME VAN ZO EEN BAAZENMUZIEKMAKERquote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
Bij psv weten ze niet wat ze moeten doen na een doelpunt omdat et niet zo vaak voorkomt![]()
even die boeren op hun plek gezet
Stoer is mijn achternaamquote:Op maandag 15 maart 2010 18:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij moet wel stoer zijn [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |