Wereldwijde release is op 24 augustus, dus in Nederland op 20/21 augustus in de winkels.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef belsen het volgende:
Wanneer is eigenlijk de preciese releasedatum? Ik wordt nu ook wel benieuwd.
Josh tourt volgens mij nooit mee met EODM.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:57 schreef Aisumasen het volgende:
De laatste keer dat ik Eagles Of Death Metal zag, deed Josh Homme niet mee. Zou dat anders zijn op Lowlands, waar ze op dezelfde dag als Arctic Monkeys spelen in de Alpha?
Puik plan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Josh tourt volgens mij nooit mee met EODM.
Het lijkt me trouwens tijd worden dat Alex Miles aan de kant gooit en verder gaat met Josh Homme als "Queens Of The Shadow Puppets".
Vind het nummer te lang duren zonder dat er iets 'gebeurt'. Dan vind ik Secret Door toch interessanter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:41 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Puik plan.
Mijn favoriet is toch écht Cornerstone. Dat einde is zo mooi. Sowieso vind ik de tweede helft van het album beter dan de eerste helft. De laatste vier nummers zijn echt ontzettend goed. Minst favoriet is Dangerous Animals. Oja en ik heb steeds de neiging om bij My Propeller "And have a spin of my... umbrella" te blèren.
Je kan denk ik ook beter Joey Castillo op drums hebben dan Joshe Homme eerlijk gezegdquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:57 schreef Aisumasen het volgende:
De laatste keer dat ik Eagles Of Death Metal zag, deed Josh Homme niet mee. Zou dat anders zijn op Lowlands, waar ze op dezelfde dag als Arctic Monkeys spelen in de Alpha?
Helaas, dat word dus geen 7" zoals Matador/Da Frame 2Rquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
B-kanten van "Crying Lightning" zijn dezelfde nummers als de Japanse bonus-tracks, volgens Play.com.
Helemaal mee eens, favoriete track na "Cornerstone", en "Secret Door"quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef conobram het volgende:
We moeten Potion Aproaching trouwens niet onderschatten, deze is geweldig
Het is bevestigd dat ze 5 tracks spelen, en laten de songs die ze op dit moment live spelen nu net die 5 tracks zijnquote:
Of daarom juist de andere 5 tracksquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
Het is bevestigd dat ze 5 tracks spelen, en laten de songs die ze op dit moment live spelen nu net die 5 tracks zijn. Maar hopelijk worden we verrast!
Eh...niet dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:12 schreef Aisumasen het volgende:
Toch "Pretty Visitors" als tweede single? Vanavond "Hottest Record In The World" bij Zane Lowe op BBC Radio 1.
Las op teletekst dat oor.nl hem ook streamed (daar draait de trailer nu ook), en daarnaast nog een site, maar die ben ik vergetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef febster het volgende:
Zouden de servers het van AM.com het houden denken jullie?
Denk wel dat ze daar op berekent zijn. Maar of mijn internet, wat al de hele dag brak is, het trekt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef febster het volgende:
Zouden de servers het van AM.com het houden denken jullie?
Dat zou dan wel de doodsteek voor TLSP zijn. Miles maakt die band qua songs, sound en performance imho.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Josh tourt volgens mij nooit mee met EODM.
Het lijkt me trouwens tijd worden dat Alex Miles aan de kant gooit en verder gaat met Josh Homme als "Queens Of The Shadow Puppets".
Qua impact kan dat wel heel wat schelen, zeker omdat het gewoon irritant klinkt als je low bitrate mp3's over goede speakers pompt. Maar je hebt gelijk dat je aan een goede compositie meteen hoort dat het een goede song is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef =HellFire= het volgende:
Ja en nee. Hoe mooi de kwaliteit ook is, een kutnummer is en blijft een kutnummer. Tenzij een nummer het expliciet van de subtiliteiten moet hebben... dan maakt de bitrate heel wat uit. Logisch ook.
Dat waren ze eigenlijk qua sound al sinds FWN niet meer, en eigenlijk nooit geweest omdat ze zich altijd hebben onderscheiden met zeer goede liedjes. Maar de personen die dat zeggen, zullen dat altijd blijven beweren, omdat ze bang zijn dat hun exemplaren van "If You're Feeling Sinister", "I Am A Bird Now" en "Neon Bible" anders worden afgepakt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Toad het volgende:
Bij mij moet de plaat nog een beetje groeien, maar dat is eigenlijk een goed teken.
Wie trouwens nu nog durft te beweren dat de Monkeys een doorsnee britpopbandje is...
Daarom geef ik het ook een nieuwe naamquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de doodsteek voor TLSP zijn. Miles maakt die band qua songs, sound en performance imho.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ben bang dat die klok niet scheef is
F5?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Jacobuspower het volgende:
ik heb nog geen klok gezien, kijk nu al voor de 30ste keer naar die trailer
Misschien is ctrl+refreshen danquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Jacobuspower het volgende:
ik heb nog geen klok gezien, kijk nu al voor de 30ste keer naar die trailer
Waarschijnlijk een re-encode, ik check het laterquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Panic_A het volgende:
Er zwerft als het goed is nu ook een 192 kb/s versie rond.
Las ergens dat dat gewoon de 128kbits versie is maar dan naar 192 gecode. Oftewel; alsof je een videoband naar een DVD brand en zeggen dat de film nu in DVD kwaliteit verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Panic_A het volgende:
Er zwerft als het goed is nu ook een 192 kb/s versie rond.
Same here.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Yevgeni het volgende:
Het is alsof ik fucking zelf in die ruimte zit, zo heerlijk is het hier, met een laptop, volledig donkere kamer en koptelefoon.
Geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |