Die plugin heb ik toevallig ook, dus dan zal ik eens een keertje luisteren met de lyrics erbij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fire And The Thud vind ik erg goed. Maar ik luister eigenlijk bijna altijd met de lyrics erbij (Winamp plugin), dat biedt veel meerwaarde bij nummers als Fire And The Thud en Cornerstone. Kan ik wel aanraden.
Heerlijke lyrics soms hoor.quote:And then like a butler pushin on a bookshelf
I'm unveiling the unexpected
quote:
Ben ik de enige die juist elke keer bij deze regels denk "wat is dit nou weer voor een el cheapo rijmwoordenboek versje" ? Tenenkrommend werkelijk.quote:I thought I saw you in the parrots beak
messing with the smoke alarm
it was too loud for me to hear her speak
and she had a broken arm
helemaal nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Btw, nog vergeten te melden hier.. had mijn muziek library op shuffle en kwam dit nummer tegen:
Get Well Soon - Heading Home To The Pole
Lijkt erop dat dit ook is gebruikt in de intro van Apollo DVD? Vond dat al een gave intro (de wachtmuziek in het menu) en dat komt ook voor in bovenstaand nummer. Dacht dat het de Arctic Monkeys zelf waren maar het lijkt toch Get Well Soon te zijn. Kan helaas geen YouTube link vinden dus zelf even zoeken mensen.
Blij dat ze het een en ander gedropt hebben waar ze overduidelijk vorige maand geen plezier meer aan beleefden. Maar toch... Een nummer 1-hit skippen? Give the people what they want...quote:Pretty Visitors
This House Is A Circus
Brianstorm
If You Were There, Beware
Potion Approaching
Fluorescent Adolescent
Cornerstone
The View From The Afternoon
I Bet You Look Good On The Dancefloor
My Propeller
Do Me A Favour
Crying Lightning
Wees blij dat hij zich nog niet heeft gemeld in dit topicquote:Op zondag 2 augustus 2009 04:26 schreef =HellFire= het volgende:
Valt mij wel een beetje tegen dat Tong80 Arctic Monkeys niet kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?! "If You Were There, Beware" vind ik één van de hoogtepunten van FWN, wat live ook altijd een goede climax is, maar vooral "The View From The Afternoon" is het laatste beetje wat me nog doet denken aan de energieke live-sets uit de begin-periode.quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:56 schreef Merkie het volgende:
"The View From The Afternoon" en "If You Were There, Beware" mogen ze wel weglaten van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |