Vond ik ook. De drumpartijen kwamen beter over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik vond CL eigenlijk stiekem beter dan op de plaat.
Vond het eerst ook, maar dat was denk ik gewenning. Ik vind het nu prettiger om naar de studioversie te luisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond ik ook. De drumpartijen kwamen beter over.
Wat is volgens jou het "echte" AM geluid? Ik vind dat ze hun eigen geluid wel enigszins bewaard hebben, maar daarnaast vooral een volwassen en heavy sound hebben neergezet, die ik erg waardeer op dit momentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat het ''échte'' AM geluid er niet helemaal in zit.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het "echte" AM geluid? Ik vind dat ze hun eigen geluid wel enigszins bewaard hebben, maar daarnaast vooral een volwassen en heavy sound hebben neergezet, die ik erg waardeer op dit momentBen juist blij dat ze niet het zelfde trucje hebben uitgehaald als voorheen. Een goed voorbeeld vind ik The Kooks, die hetzelfde trucje hebben gebruikt en daardoor een album gemaakt hebben die veel minder blijft hangen en totaal niet spannend is. Zonde vind ik dat.
Ik vind de sound van de eerste 2 albums authentieker. Zonder compromissen. Harder, rauwer en origineler.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het "echte" AM geluid? Ik vind dat ze hun eigen geluid wel enigszins bewaard hebben, maar daarnaast vooral een volwassen en heavy sound hebben neergezet, die ik erg waardeer op dit momentBen juist blij dat ze niet het zelfde trucje hebben uitgehaald als voorheen. Een goed voorbeeld vind ik The Kooks, die hetzelfde trucje hebben gebruikt en daardoor een album gemaakt hebben die veel minder blijft hangen en totaal niet spannend is. Zonde vind ik dat.
Niet erg ambitieus. Kijk, als Humbug nou vol zou staan met slechte nummers had je een punt, maar het staat vol met goede en originele nummers. Ja, het klinkt heel anders, maar als je met een andere sound ook goede muziek kan maken, waarom zou je jezelf dan niet mogen ontwikkelen? Beter dan 5 nagenoeg exacte albums uitbrengen, die dan wel weer 'lekker rauw' zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind de sound van de eerste 2 albums authentieker. Zonder compromissen. Harder, rauwer en origineler.
Wat mij betreft hadden ze juist hetzelfde trucje mogen herhalen, want dat is wat ze zo goed maakt. Je moet niet gaan veranderen om het veranderen, zodat je kan zeggen dat je muziek verder is ontwikkeld. Blijf gewoon dicht bij jezelf, en doe wat je het beste kan.
Nagenoeg hetzelfde is overdreven. Als je de nummers één voor één luistert kan je in veel gevallen horen op welk album ze passen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet erg ambitieus. Kijk, als Humbug nou vol zou staan met slechte nummers had je een punt, maar het staat vol met goede en originele nummers. Ja, het klinkt heel anders, maar als je met een andere sound ook goede muziek kan maken, waarom zou je jezelf dan niet mogen ontwikkelen? Beter dan 5 nagenoeg exacte albums uitbrengen, die dan wel weer 'lekker rauw' zijn.
Dat is misschien omdat dit ablum nieuw is en je er nog niet aan gewend bent, ik hoor wel duidelijk dat het dezelfde band is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Nagenoeg hetzelfde is overdreven. Als je de nummers één voor één luistert kan je in veel gevallen horen op welk album ze passen.
Dit album had ook van een andere band kunnen zijn, de twee voorgaande niet. Dat vind ik jammer. Want ze hadden juist iets unieks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |