abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:28:02 #231
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_71573779
Is er al een chatgirl hyves?
Klap eens in je handjes.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:49:54 #232
236046 NotYou
tigerblood
pi_71574472
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:27 schreef Jorwol het volgende:
Schrijven hoer!
Pas een beetje op je woorden alsjeblieft! LoveMonkeys is nog maar 14, wat haar prestatie(s) overigens alleen maar grootser maakt. Een schrijfster zo getalenteerd als zij verdient respect.
Je suis Charlie Sheen
pi_71577845
Inderdaad. Respect. (h)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_71580329
en een Nobelprijs.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_71580992
Ja hoi Lovemonkeys, ik bezit een vrij grote uitgeverij en via de lovende recencies op google kwam ik hier terecht.
We zijn ooit groot geworden met het uitbrengen van romans, thrillers en sprookjesboeken zoals de bijbel, maar zijn nu al enige tijd op zoek naar nieuw, niet ontdekt talent!

En na de eerste alinea's had je me al in je greep!
Je woordkeuze, spanningsopbouw, plotwendingen, etc. etc! Je bent het literaire pareltje tussen het rottende mosselen!

Heb je eventueel interesse in het uitbrengen van dit geweldige verhaal? Naast het financieren van het boek zal er uiteraard ook een ruime financiele vergoeding voor jou tegenover staan.
Daarnaast ben ik ook een fotograaf en heb ik een eigen fotostudio zodat we direct foto's kunnen maken voor de cover van het boek! Dat kan eventueel ook naakt, maar niets hoeft dus dan moeten we maar even kijken hoe we dat het beste kunnen doen!

PM me maar even met je msn-adres en dan kunnen we na het webcammen overgaan op de contractbesprekingen!
I was an atheist until I realized I was God
pi_71589687
Sorry Sorry ik had deze dagen niet zo veel tijd de eerste 2 dagen kon ik nog niet me pc maken of ik was alweer heel erg misselijk de andere dagen had ik geen tijd met turnen en andere dingen maar ik begin vandaag aan een nieuw verhaal waarschijnlijk vanavond en dit keer beloof ik het
pi_71589712
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef LoveMonkeys het volgende:
Sorry Sorry ik had deze dagen niet zo veel tijd de eerste 2 dagen kon ik nog niet me pc maken of ik was alweer heel erg misselijk de andere dagen had ik geen tijd met turnen en andere dingen maar ik begin vandaag aan een nieuw verhaal waarschijnlijk vanavond en dit keer beloof ik het
Turnfoto's zijn hier ook altijd welkom!
pi_71590417
Ik zal vanavond aanwezig zijn
pi_71590555
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:11 schreef Fargo het volgende:

[..]

Turnfoto's zijn hier ook altijd welkom!
pi_71597204
ik open even een nieuwe topic dat is wat overzichterlijker voor het nieuwe verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')