Vandaar ook de PI, dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef Frollo het volgende:
Lol, moet jij zeggen met je usernummer van 18000+
Komt door de pollen hè.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef MEKSS het volgende:
Je hebt ook van die mensen die de hele dag door zitten te janken.
Newfagquote:geregistreerd op: zaterdag 11 juli 2009 @ 17:18
netsplitterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
Namen, anders is je topic gedoemd te falen.
Nou, dat dacht ik laatst ook toen ik sex had met een meisje die ik die avond voor het eerst ontmoette. Bleek het de pepperspray te zijn.quote:
En waarom?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
netsplitter
Biels
Penisbaard
Trannellius
TNA
de heel KLB klik eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
netsplitter
Biels
Penisbaard
Trannellius
TNA
Opa.bakkenbaard
SCH
Tong80
Ik zit hier pas sinds 24 februari hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
netsplitter
Biels
Penisbaard
Trannellius
TNA
Opa.bakkenbaard
SCH
Tong80
Ik heb tenminste een levenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ga nu maar weer naar je leven toe !
Kun je nagaan wat voor een kutuser je bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zit hier pas sinds 24 februari hoor
Jij zit 24 uur per dag superieur te doen tegen alles en iedereen, terwijl je in het echte leven alleen maar achter je pc zit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Snap niet waarom ik er tussen sta.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
netsplitter
Biels
Penisbaard
Trannellius
TNA
Opa.bakkenbaard
SCH
Tong80
JIj maakte een vervelende FIPO naar mij toequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snap niet waarom ik er tussen sta.
En daarom sta ik er tussen???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:26 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
JIj maakte een vervelende FIPO naar mij toe
Bron?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Jij zit 24 uur per dag superieur te doen tegen alles en iedereen, terwijl je in het echte leven alleen maar achter je pc zit.
en wat doe jij nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Jij zit 24 uur per dag superieur te doen tegen alles en iedereen, terwijl je in het echte leven alleen maar achter je pc zit.
quote:
quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef 3keernix het volgende:
Tijd voor een update van de KLB Kaste imo
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt je status toch gewoon op 'afgeschermd' zetten of iets dergelijks?
De kaste dat beschrijft mijn hele punt. Een ubernerd die een lijst maakt met hoe stoer andere nerds en autisten zijn,. Daarna gaan lopen stoer doen met hun statusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef 3keernix het volgende:
Tijd voor een update van de KLB Kaste imo
Het aantal kloons maakt iemand triester, geen baas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Echte bazen hebben al minimaal 5 kloons, bij hun kun je dus niet zien dat ze hier sinds 2002 zitten.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kleine japanse mannetjes superieur vinden aan stoere blanke Europeanen
Om over dikke schreeuwerige Amerikanen nog maar te zwijgen
Is wat ik kan vinden, wat bedoel je nou precies?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef Penisbaard het volgende:
Bedoelen jullie die pauperige Amerikaan die mijn superieure Europese aars kan likken?
Moet je wel status hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
Toch wel een belangrijke graadmeterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
De kaste dat beschrijft mijn hele punt. Een ubernerd die een lijst maakt met hoe stoer andere nerds en autisten zijn,. Daarna gaan lopen stoer doen met hun status
Mensen met een [KLB] tagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
lees mensen die topic niet doorlezen
De enige die stoer deed, was de bedenker van het lijstje. Voor de rest heb ik niemand zien schermen met z'n so called status. De enige die er frustie over doet ben jij en dat zegt meer over jou dan over degene die in dat lijstje stonden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
De kaste dat beschrijft mijn hele punt. Een ubernerd die een lijst maakt met hoe stoer andere nerds en autisten zijn,. Daarna gaan lopen stoer doen met hun status
Mensen die personages uit GTST als hun nickname hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen met een [KLB] tag
Mensen die smileys aan het begin van een zin zetten
Mensen die..
Als mod moet je populair blijven onder het gepeupel, dus ik snap dat je ze beschermd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De enige die stoer deed, was de bedenker van het lijstje. Voor de rest heb ik niemand zien schermen met z'n so called status. De enige die er frustie over doet ben jij en dat zegt meer over jou dan over degene die in dat lijstje stonden.
Ik heb ook gedoneerd, maar wilde geen tag of kleur. Lief huh?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef Kopbal het volgende:
Of van die mensen die een groen kleurtje hebben, omdat ze zo graag een kleurtje willen. Het goede (lees: feministische) doel interesseert ze geen flikker. How sad
Neuh, ik vind dat er kutusers zat zijn en zeg ze dat ook. Heb er ook geen moeite mee als ze dat vice versa vinden. Maar het moet wel gegrond zijn en niet op basis van hetgeen ik nu zie. Niets.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:34 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Als mod moet je populair blijven onder het gepeupel, dus ik snap dat je ze beschermd.
Dat zouden meer mensen moeten doen. Sterker nog, een tag of kleur afschaffen is helemaal een goed plan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb ook gedoneerd, maar wilde geen tag of kleur. Lief huh?
Een dierentehuis feministisch???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef Kopbal het volgende:
Of van die mensen die een groen kleurtje hebben, omdat ze zo graag een kleurtje willen. Het goede (lees: feministische) doel interesseert ze geen flikker. How sad
Dan verander ik mijn klacht in: TNA, Penisbaard, Wakajawaka & opa.bakkenbaard zijn kut users.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat er kutusers zat zijn en zeg ze dat ook. Heb er ook geen moeite mee als ze dat vice versa vinden. Maar het moet wel gegrond zijn en niet op basis van hetgeen ik nu zie. Niets.
Kijk, beste mensen. Dat kan hier:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
Echt mannen zien dieren als vlees en geen niet om het welzijn van dieren. Dat is een vrouwen ding.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een dierentehuis feministisch???
Die mag je uitleggen als je dat kan tenminste.
Oh, dan klopt hetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:38 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dan verander ik mijn klacht in: TNA, Penisbaard, Wakajawaka & opa.bakkenbaard zijn kut users.
Exact.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:39 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Echt mannen zien dieren als vlees en geen niet om het welzijn van dieren. Dat is een vrouwen ding.
kut eens een eind op....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef cooleboy het volgende:
Wat een kutleven heb jij zeg. Ongelofelijk.
Christenenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef koningdavid het volgende:
TS probeert met dit topic ook een FOK!status op te bouwen.
Ik krijg die reactie zo'n 60 keer per dag, dus je moet met iets originelers komen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik krijg die reactie zo'n 60 keer per dag, dus je moet met iets originelers komen.
Toen was ik jarigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar wie? Namen en rugnummers willen wequote:Op woensdag 29 juli 2009 10:59 schreef Galvani het volgende:
TS heeft 1984 gelezen? Waar opvallen en met de kop boven het maaiveld uitsteken taboe is? Mijns inziens verdienen sommige users aanzicht en status, aangezien zij FOK leuk maken met hun topics en/of reacties.
Allereerst moet natuurlijk gezegd worden dat de zogenaamde 'FOK status' van users voor iedereen persoonlijk is. Ik kan bijvoorbeeld een hekel hebben aan iemand (voor zover dat mogeilijk is op een internetforum), terwijl anderen die user leuk vinden. Ik vind persoonlijk users zoals Beauregard, Koningdavid, Iblis en Afcajos leuk om te volgen, hetgeen betekent dat hun 'FOK status' voor mij - tegenover andere users die ik niet of nauwelijks ken - hoger is. Maar of ze er 'trots' op zijn, tsja. Volgens mij is dat niet echt de issue.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wie? Namen en rugnummers willen we
Staat op de eerste pagina al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wie? Namen en rugnummers willen we
Helaas, je hebt niet genoeg status. Echte bazen staan natuurlijk gewoon in die lijst. God, wat voel ik me nu stoer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, meer wil ik er weten. Ik wil mijzelf terugvinden
Dat is echt raar, aangezien jij de newbie van ons tweeën bentquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, je hebt niet genoeg status. Echte bazen staan natuurlijk gewoon in die lijst. God, wat voel ik me nu stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |