Grootmeester Ioannis Papaioannou is met een rating van 2624 dan ook de allerbeste Griekse schaker. Hij komt daarmee op een gedeelde 59ste plaats op de wereldranglijst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:10 schreef MeneerTim het volgende:
En ik kan geen enkele goede Griekse schaker bedenken.

[KLB] Mensen die mijn grappen niet snappenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef Gellius het volgende:
Heb je zò op de uitkijk gezeten, Frollo?

Dat had ik nou ook in de kroeg afgelopen zaterdag (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:19 schreef mane het volgende:
Soms zie je de zaken ook echt pas achteraf helder: ná de ervaring.

Heerlijk! Stevig gewandeld in de eerste week, en daarna rondgehangen in San Sebastian. Het weer was helaas niet zo denderend in die laatste week. En we zijn nog in een grimmige demonstratie van Baskische nationalisten terechtgekomen, als twee klassieke argeloze toeristen. De Spaanse ME trad behoorlijk pittig op, we hebben een paar keer toch echt even een sprintje moeten trekken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Frollo het volgende:
Maarre, hoe was het?

Mooi zo! Zachte heelmeesters jongen, zachte heelmeesters!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heerlijk! Stevig gewandeld in de eerste week, en daarna rondgehangen in San Sebastian. Het weer was helaas niet zo denderend in die laatste week. En we zijn nog in een grimmige demonstratie van Baskische nationalisten terechtgekomen, als twee klassieke argeloze toeristen. De Spaanse ME trad behoorlijk pittig op, we hebben een paar keer toch echt even een sprintje moeten trekken.

Dat is naar, zeg! Die Ertzaintza zien er ook niet mals uit. Toen ik jaren geleden in San Sebastian was hadden ze ook wat weg van 'space troopers'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef Gellius het volgende:
En we zijn nog in een grimmige demonstratie van Baskische nationalisten terechtgekomen, als twee klassieke argeloze toeristen. De Spaanse ME trad behoorlijk pittig op, we hebben een paar keer toch echt even een sprintje moeten trekken.

Toch wel weer fijn.quote:

quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:50 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook in de kroeg afgelopen zaterdag ().

Ja, dat zei m'n buurvrouw gisteren ook! (quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja Zodiakk, helder die opmerking eens op.

Dat wordt dus Flip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |