Het zal je misschien verheugen dat ik gisteren, volkomen natgeregend en al, op de boekenmarkt te D. drie delen op de kop heb getikt (samen een tientje) van Wagenaars Vaderlandsche Historie. Het betreft drie delen over de zeventiende eeuw.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Gellius het volgende:
Mist overigens hier, niets dan mist. Geweldig gewandeld vandaag, niets gezien. Nu ja, een tapuit, alpengierzwaluwtjes, de zwarte roodstaart en mogelijk twee aasgieren.
[ afbeelding ]Dit laatste courtesy of de teerbeminde. Ze beheert het vogelboekje..
Ik kan dit niet erg waarderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:46 schreef DonVincenzo het volgende:
Tijd voor een vies plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef sigme het volgende:
Things that suit you?
But then, English is not my strongest side.
quote:
We gaan een dagje naar Liverpool. Maar niet via Blackburn, want dat is een beetje om.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:04 schreef Z het volgende:
Beatles?
Nee, we vertrekken eind van de week. Maar we hebben vandaag wel geboekt voor de Magical Mystery Tour.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef Z het volgende:
Zit je nu al in Engeland?
Geloof het of niet, maar die heb ik compleet-op-drie-delen nà (in de rond 1750 editie). Welke heb je gekocht?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:50 schreef mane het volgende:
[..]
Het zal je misschien verheugen dat ik gisteren, volkomen natgeregend en al, op de boekenmarkt te D. drie delen op de kop heb getikt (samen een tientje) van Wagenaars Vaderlandsche Historie. Het betreft drie delen over de zeventiende eeuw.. Voor 5 euro kreeg ik er nog de brieven van Van Gogh bij.
[ afbeelding ]
Dertiende deel: 1660-1672,vijftiende deel: 1679-1689, zestiende deel: 1689-1697.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die heb ik compleet-op-drie-delen nà (in de rond 1750 editie). Welke heb je gekocht?
Het is elke dag weer de ene nachtmerrie uit, de andere in, dat ontwaken.quote:
Goede vraag.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:45 schreef wiggahlipz het volgende:
Kan iemand mij informeren waarover in deze meningenzitting gesproken wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |