Volg ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef Frollo het volgende:
Momenteel aan het volgen: Stephen Fry in America.
Allow me.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:44 schreef broer het volgende:
Een trap in mijn kruis is een warmer welkom dan ik had gehoopt.
Het viel me in de auto op dat toen ik bij Amsterdam reed, het wolkendek al vriendelijker werd. En hier aan de kust overheerst nu toch echt het blauw tussen de wolkjes in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:39 schreef MeneerTim het volgende:
Het is maar saai: Al mijn vrienden op vakantie, een dik wolkendek buiten, een scriptie die vragend op mij wacht. Gelukkig heb ik Dolly Parton.
"Why do you come here looking like that with your high heel boots and your favourite jeans?"
.
Wel uitgelezen, maar ik vond het saai. Het heeft uiteindelijk een van de boekenkastopruimrondes niet doorstaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:46 schreef Z het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Doet me denken aan Blue Highways van William Least Heat-Moon.
Nou ja rel, rel... Meer een kissebisje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben er even niet, en ik mis meteen een hele rel!
Leuk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:07 schreef mane het volgende:
Oh, dit moeten jullie zien!
http://www.vk.tv/opinie/a(...)ben_een_thuisblijver
"Ik wens u een fijne voortzetting."
Meer een mannenboek misschien? Of jongensboek, ik heb het heel lang geleden gelezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel uitgelezen, maar ik vond het saai. Het heeft uiteindelijk een van de boekenkastopruimrondes niet doorstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Het leverde me vijf LP's en een t-shirt op. Ik herinner me 'alle 13 goed', 'Kilimanjaro' (Teardrop Explodes) en iets van Magna Carta.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Z het volgende:
Maar goed, de Hitkrant, vertel.
Ik denk 12, want na de Hitkrant werd ik lid van Oor en toen kreeg ik de Popencyclopedie van 1982 als welkomstgeschenk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Z het volgende:
Hoe oud was je toen?
Nou, dat wil ik niet direct onderschrijven, aangezien mijn mannelijke liefste hetzelfde oordeel velde als ik. Al geveld had eigenlijk, het kwam uit zijn boekenkast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:09 schreef Z het volgende:
[..]
Meer een mannenboek misschien? Of jongensboek, ik heb het heel lang geleden gelezen.
Ik lees net in de Varagids dat Erik Hulzebosch nog nooit van Harry Mulisch heeft gehoord.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:38 schreef mane het volgende:
Ik viel door het slaapgebrek gisteravond om 22.00 al in slaap..
[ afbeelding ]
Die verhuisstress is klote maar gaat gelukkig wel weer voorbij. Wanneer moet je over zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef Z het volgende:
Mijn productiviteit ligt vandaag tot een absoluut dieptepunt. En er is verhuis-stress. Maar de vloer is fan-tas-tisch mooi, voor hoe lang is natuurlijk de vraag, maar dat zien we wel weer. Ook heb ik gister de decadente TV proberen op te hangen, aan zo'n ophangarm, maar ik heb van mijn leven nog ooit zo'n onduidelijke handleiding gezien, dus is mijn poging gestand.
Was je jarig?quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:38 schreef mane het volgende:
Ik viel door het slaapgebrek gisteravond om 22.00 al in slaap..
[ afbeelding ]
Doe mij er ook zo een!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Z het volgende:
Morgen ben ik vrij en pak ik 'alles' in (ik heb al aardig wat over gebracht). Zaterdag verhuizen we.
Het gaat uitstekend met de nieuwe kleine, die is uiterst rielekst.
[ afbeelding ]
Ik zal het hierbij laten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef zodiakk het volgende:
-> kick to OUD.
Doe niet zo raar. Post ook eens een foto van je meid.quote:
De VS... misschien dat ik daar binnenkort toch ook eens wat uitgebreider moet gaan kijken. Grand Canyon, Las Vegas, LA, die kant op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef Frollo het volgende:
Waar zit je eigenlijk in de VS, Thaleia?
Ik vond New England al zo vreselijk mooi dat ik niet eens veel westelijker hoef. Mijn vrouwtje is het daar gelukkig mee eens en misschien dat we volgend jaar de Catskills, de Hudson Valley en Pennsylvania gaan verkennen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:33 schreef k_man het volgende:
[..]
De VS... misschien dat ik daar binnenkort toch ook eens wat uitgebreider moet gaan kijken. Grand Canyon, Las Vegas, LA, die kant op.
Israël kun je ook wel vergeten gok ik zo.quote:Ik denk wel dat ik dan een nieuw paspoort nodig heb, om al te veel gezeik te voorkomen. Met stempels van o.a. Iran, Syrië en Tunesië.
Wat is ze groot!quote:
Die had zijn kliniek toch verkocht?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een nieuws he mensen, Schumacher is terug!
Ja, dat heeft ze van d'r vader.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:23 schreef Z het volgende:
ze vervoegd bijvoorbeeld geheel volgens eigen logica
Je kunt wel elitair proberen te doen door te pretenderen dat je niks van F1 afweet, maar doe dat dan niet door aan te komen met een figuur uit de roddelblaadjes. Dan mist het toch een beetje z'n doel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die had zijn kliniek toch verkocht?
Ik had eigenlijk verwacht dat jij 'Wie?' zou posten, en dan had ik een dergelijk sneer gepost natuurlijk. Maar jij hebt natuurlijk iets met auto's ...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kunt wel elitair proberen te doen door te pretenderen dat je niks van F1 afweet, maar doe dat dan niet door aan te komen met een figuur uit de roddelblaadjes. Dan mist het toch een beetje z'n doel.
Goh, je meent het. Jij bent best wel slim, hè.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kunt wel elitair proberen te doen door te pretenderen dat je niks van F1 afweet, maar doe dat dan niet door aan te komen met een figuur uit de roddelblaadjes. Dan mist het toch een beetje z'n doel.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:23 schreef Z het volgende:
Ze lijkt denk ik het meest op mij. Ze is nu 2,5 en kletst de oren van je kop. Erg leuk dat praten, ze vervoegd bijvoorbeeld geheel volgens eigen logica, denk aan 'geloopt' en 'gedoen'. En zegt op alles in eerste instantie heel stellig nee.
Misschien kent ze hem wel in het echt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond het wel een toffe opmerking.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Shownieuws dan naar F1.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een toffe opmerking.
Maar ja, ik heb dan ook duizend keer liever roddelblaadjes dan sp
o
t
.
Ik kijk liever naar Eastenders dan naar Oppassen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Frollo het volgende:
Ik kijk liever naar Oppassen dan naar F1.
Mm, ik weet niet wat elitairder is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Eastenders dan naar Oppassen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Frollo het volgende:
Ach wat, ik ga gewoon werken, wat dachten jullie dáárvan!
Ik zie dan ook niet in wat niets van F1 (willen) weten te maken heeft met elitair proberen te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Z het volgende:
Er is niets elitair aan Eastenders of Oppassen.
Ik haal er mijn neus niet voor op, maar ik vind er gewoon niks, niks, niks aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Z het volgende:
Kennelijk zien k_man F1 als volks vermaak.
Ik heb het precies andersom. Ik heb helemaal niks met sport, behalve F1 en WRCquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:39 schreef Z het volgende:
Ik vind er ook niets aan. Andere sporten vind ik wel leuk.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Z het volgende:
WRC?
http://wiki.fok.nl/index.php/Postopkrikkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:37 schreef Z het volgende:
Jij (Frollo) post ook wel in enorme nono topics. Waarom post je in hemelschnaam in een 'Hoeveel processen' topic?
Ze doen maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:01 schreef zodiakk het volgende:
Ik had vanmiddag een leuke discussie met collega's over topsport naar aanleiding van het nieuws dat aerodynamische zwempakken worden verboden. We maakten een link naar wat oud nieuws over een zwemmer zonder benen die niet mee mocht doen met de reguliere zwemmers, omdat de prothese hem een ongelijk voordeel gaf. Ik bracht toen in dat het in topsport toch gaat het om zijn van de snelste en dat de beenloze zwemmer gewoon zou mogen deelnemen: laat de andere zwemmers maar hun benen amputeren en protheses aanbrengen. Je moet wel wat inzet tonen in de topsport. Wat vinden jullie?
World Rally Championship Frollo. Of wat daar nog van over is, er doen nog maar 2 automerken aan mee helaasquote:
Aha. Ik heb weleens Colin McRae Rally op de pc gespeeld, maar ik vond het zo raar dat je niet tegen anderen hoefde te rijden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
World Rally Championship Frollo. Of wat daar nog van over is, er doen nog maar 2 automerken aan mee helaas
Een schroef?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef Z het volgende:
Ah rally, dat vind ik dan wel weer aardig.
Wat had die beenloze zwemmer laten installeren zodiakk?
Goh, dat één simpele opmerking van me toch nog zoveel reuring veroorzaakt.quote:
Dit zou dus eigenlijk de enige categorie moeten zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef Z het volgende:
Ik pleit ook voor een aparte categorie waarin alles geoorloofd is, dus allerlei lichamelijke aanpassingen en doping.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef marcusa het volgende:
weet iemand van jullie wat er bedoeld wordt met assertief.. en dat iemand assertief is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |