abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71396941
Auto van mijn schoonvader geleend en bij het parkeren wat krasjes veroorzaakt.
Wat is nu het beste/slimste/goedkoopste manier om het te regelen? Hij wil zijn noclaim niet kwijt, logisch. Ik heb zelf een pers. aanspr. verzekering 2 maanden geleden afgesloten. Iemand tips?
pi_71397033
Bel die verzekering eens op voor advies, maar ik dacht dat schade aan auto's niet vergoed worden.
Ik hen vroeger wel eens de ruit van mijn moeders wagen kapot gemaakt, bij het lenen van de auto, dit werd toen niet vergoed
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:15:27 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71397537
Je pers. aanspr. verz. gaat je niet helpen. Waarom leest niemand toch ooit z'n polisvoorwaarden als-ie een verzekering afsluit? Je sluit toch niet een verzekering af "omdat iedereen het doet", maar omdat je bepaalde dingen wilt verzekeren? Is het dan niet op z'n minst handig als je weet wat wel/niet is verzekerd?
censuur :O
pi_71398257
Schade aan een door jou geleend motorrijtuig (of dat nou een brommer, auto of electrische step is) valt niet onder je particuliere aansprakelijkheidsverzekering.
Dat je verzekering niet dekt, wil overigens niet zeggen dat je niet aansprakelijk bent. Dat ben je namelijk wel.
Als je schoonvader zijn no-claim niet kwijt wil, zal je de schade aan zijn auto dus moeten vergoeden. Wat heb je overigens geraakt? Als je andere auto's hebt geraakt kan het nog een duur grapje worden... en kun je beter je schoonpa voor zijn no-claim compenseren.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71399500
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef Pandora73 het volgende:
Schade aan een door jou geleend motorrijtuig (of dat nou een brommer, auto of electrische step is) valt niet onder je particuliere aansprakelijkheidsverzekering.
Dat je verzekering niet dekt, wil overigens niet zeggen dat je niet aansprakelijk bent. Dat ben je namelijk wel.
Als je schoonvader zijn no-claim niet kwijt wil, zal je de schade aan zijn auto dus moeten vergoeden. Wat heb je overigens geraakt? Als je andere auto's hebt geraakt kan het nog een duur grapje worden... en kun je beter je schoonpa voor zijn no-claim compenseren.
Heel lichtjes een muurtje. Gewoon onderling regelen lijkt me idd het beste. Of gewoon doen alsof ik in mijn eigen auto hem heb geraakt
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:18:21 #6
20370 enno
Trust = good, control = better
pi_71399634
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef taxhaven het volgende:

[..]
Of gewoon doen alsof ik in mijn eigen auto hem heb geraakt
Dus niet alleen een beroerd chauffeur maar dan ook nog een fraudeur.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 16:31:52 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71413257
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
Wordt schade aan vierden wel vergoed?
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: